środa, 28 stycznia 2015

{nr 930} [Tłumaczenie] Zapowiedź 73 odcinka.

Już dzisiaj o godzinie 22:00 czasu polskiego będziemy mogli obejrzeć 73 odcipamiętajcie iego sezonu "V. ioletty". Jest to już ostatnia dziesiątka- co się wydarzy? Czy Angie i German w końcu wyznają co do siebie czują i czy Priscilla nie zdoła ich rozdzielić? Co stanie się dalej ze Studiem On Beat? Czy Nicolas da mu szansę aby jeszcze istniało? Wszystkiego dowiemy się w najnowszych odcinkach, a tymczasem zapraszam na zajawkę tego, co wydarzy się już dzisiaj.


Tłumaczenie wykonała Word Violetta dla bloga WORDVIOLETTA.blogspot.com- KOPIOWANIE ZAMIESZCZONYCH TUTAJ TREŚCI JEST SUROWO ZABRONIONE!



Violetta: Nicolas sprzedaje lub zniszczy Studio.
Gregorio: Zaakceptujmy to, studio zostało zniszczone.
Nicolas: Później będziesz mi dziękować, że teraz myślę o twojej przyszłości.
Clement: Nigdy nie będę ci dziękować. Oddaliłeś mnie od Studio.
Violetta: Nie rozumiem dlaczego trzymała dla siebie sekret Clementa i nie rozumiem, dlaczego to zrobiła.
León: Ona wiedziała, że Alex to tak naprawdę Clement?
Violetta: Tak.
German: Ludmiła nadal będzie tu mieszkać, możesz ją odwiedzić jeśli będziesz chciała, ale musisz mnie o tym poinformować. A ja polecam wam, abyście poszukały jakiejś pomocy.
Jade: Masz okazję, aby rozpocząć nową historię, szczerą i uczciwą historię. Ciesz się, skorzystaj. Ja nie miałam takiej okazji.
León: Właśnie dowiedziałem się, że Alex jest zakochany w Violettcie. Słyszałem, jak to mówił.
Angie: Od wczoraj jesteś na mnie zły i ignorujesz mnie. Jeśli coś się dzieje to miej odwagę powiedzieć mi to prosto w twarz.
Priscilla: Jesteś moją córką i czy tego chcesz czy nie pomożesz mi rozdzielić Germana i Angie.
Violetta: Zapewniam cię, że nas nie znasz, nie znasz innego życia, nie wiesz o wszystkim co zrobiliśmy dla Studia. Możesz dać nam tę szansę.

 PODOBA SIĘ WAM TŁUMACZENIE? Do następnego odcinka zostało już zaledwie dwie godziny. Będziecie oglądać? pamietajcie o komentowaniu

6 komentarzy:

  1. Anonimowy20:04

    Super dziekujemy, co zrobi Leon jestem ciekawa moze teraz juz nie bedzie czekal by niestracic Vilu tylko bedzie chcial do jiej wrocic

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy21:55

    tez sie zastanawiam co z tą informacją zrobi Leon. mam nadzieje, ze nie będzie chciał stracić Vilu. nie wiem co myśleć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy14:48

    kiedy dodasz 73 odcinek ???????

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy10:23

    Świetny post ! Wielkie dzięki za tłumaczenie :) Już tyle razy to pisałam i napiszę jeszcze raz: tyle się dzieje w tym serialu, tyle tego wszystkiego, że gdyby człowiek tak od czasu do czasu nie zerkał na te odcinki to by sie całkiem pogubił :)/ monika

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥