poniedziałek, 5 stycznia 2015

{nr 912} [Podsumowanie] Pierwszy koncert Violetta Live w Madrycie.

Wreszcie nadszedł długo wyczekiwany moment dla V-lovers z całego z świata- ROZPOCZĘCIE MIĘDZYNARODOWEJ TRASY - VIOLETTA LIVE! W sobotę, 3 stycznia 2015r. o godzinie 16:00 odbył się pierwszy koncert rozpoczynający całą międzynarodową tour Violetta Live. Wszyscy V-lovers z Madrytu zebrali się w Barclaycard Center by móc obejrzeć swoich idoli na dużej scenie. Jesteście ciekawi czym tym razem zaskoczyła nas obsada i co czeka również nas w marcu? Wszystko w rozwinięciu posta.


Na początek zapoznajmy się z pełną listą utworów, które były śpiewane podczas Violetta Live w Madrycie i które prawdopodobnie będą nam towarzyszyły przez całą trasę.

Soundtrack trasy Violetta Live

1. En gira
2. Ser mejor
3. Entre dos mundos
4. Luz camara acción
5. Yo soy asi
6. Destinada a Brilliar
7. Supercreativa
8. Underneath it all
9. Euforia 
10. Tienes el talento
11. Peligrosamente bellas
12. Juntos somos mas
13. Ser quien soy
14. Are you ready for the ride?
15. Habla si puedes
16. Alcacemos las estrellas
17. Ven con nosotros
18. Veo Veo
19. Codigo amistad
20. Podemos
21. Libre soy
22. Nuestro camino
23. Te esperare
24. En mi mundo
25. Te creo
26. Soy mi mejor momento
27. On beat
28. Voy por ti

En gira , tienes el talento y euforia


Habla si puedes


Podemos



Alcancemos las estrellas



Are you ready for the ride?



Voy por ti



Luz Camara y Accion



Underneath It All



Codigo Amistad



Entre dos Mundos



Peligrosamente Bellas



Veo Veo



Supercreativa



Yo Soy Asi



Te Esperare



Como Quieres



Salta



Ser Quien Soy



Juntos Somos Mas



Ser mejor


Libre soy


VIOLETTA LIVE FINAL




Pocałunek Leonetty



Soy mi mejor momento

Un vídeo publicado por Tini Stoessel (@tinitastoessel) el


Un vídeo publicado por Tini Stoessel (@tinitastoessel) el


Film zamieszczony przez użytkownika Tini Stoessel (@tinitastoessel)


A video posted by Tini Stoessel (@tinitastoessel) on


Film zamieszczony przez użytkownika Tini Stoessel (@tinitastoessel)





Nie zabrakło oczywiście łez wzruszenia ze strony Martiny...


Tłumaczenie wykonała WordVioletta dla bloga wordvioletta.blogspot.com - kopiowanie surowo zabronione!
 
Chcę powiedzieć wam sekret, ale chce zaznaczyć, ze ma to pozostać tylko miedzy nami. Cóż, wszystko zaczęło się od pierwszego sezonu Violetty. Nigdy nie wyobrażałam sobie, ze będę tutaj, z tak ogromną publicznością. Patrzeć, jak jesteście tutaj by nas zobaczyć. DZIĘKUJĘ. Jestem szczęśliwa. Udało mi się spełnić moje marzenie i za to chciałabym podziękować. Dla każdego łzy, brawa i uśmiechy. Mam nadzieję, ze otrzymasz wszystko co dałeś mi przez ten czas i jeszcze więcej. Musisz walczyć o swoje marzenia, żebyś był szczęśliwy i cieszył się każdą chwilą. Dziękuję. Pamiętajcie o mnie. Dziękuję....

Zdjęcia w koncertu Violetta Live w Madrycie


Trzeba przyznać, że show było naprawdę niesamowite. Scenografia, kostiumy- wszystko prezentowało się idealnie i tylko dodawało całemu koncertowi magii. Warto wspomnieć, że wiele piosenek było śpiewane na żywo. Jest to spory progres jeśli porównamy występy na Violetta Live z tymi z Violetta En vivo, gdzie każda piosenka leciała w playbacku. Tym razem postawiono głównie na muzykę, zmniejszony ilość scenek do minimum. Teraz wszystko przypomina bardziej koncert a niżeli musical.

PODZIĘKOWANIA ZE STRONY OBSADY!





KOLEJNE WYSTĘPY W SARAGOSSIE!








Obsada skończyła już koncerty w Madrycie i wybrała się do równie pięknego miasta jakim jest Saragossa.

Saragossa (hiszp. Zaragoza) – miasto w północno-wschodniej Hiszpanii, przy ujściu rzeki Huerva i Gallego do Ebro, 700 tysięcy mieszkańców (2010), piąte co do wielkości miasto Hiszpanii. Stolica regionu Aragonia i prowincji Saragossa. Ośrodek przemysłowy, handlowy, naukowy, kulturalny i turystyczny.


JAK PODOBA SIE WAM VIOLETTA LIVE? CZEKACIE NA OBSADĘ, KTÓRA JUZ 29 MARCA ZAWITA DO POLSKI?

5 komentarzy:

  1. Anonimowy13:38

    GENIALNY POST! i jeszcze to tłumaczenie <33
    Bardzo się napracowałaś!! ♥ /lovepati

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy10:05

    Czekam na Łódź!

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy16:00

    Violetta Live spodobało mi się bardziej niż En Vivo, bo była ładniejsza scenografia, kostiumy, piosenki. Było kilka nowych piosenek, z których pojawienia się cieszę, ale liczyłam, że będą jeszcze inne :) Myślę też, że dość konieczne było to, aby było mniej scenek, ponieważ wcześniej koncertował po krajach, w których mówiono po hiszpańsku, a tu jest większa trasa i odwiedzają kraje o zupełnie innych językach:)/ monika

    OdpowiedzUsuń
  4. Super był ten koncert, podobały mi się bardzo wykonania tych piosenek, ogółem cały koncert, zarówno od strony artystycznej jak i technicznej. Tak bardzo chciałabym być tam na żywo i posłuchać jak śpiewają, zobaczyć ich NAPRAWDĘ ! Te koncerty według mnie sa lepsze od En Vivo, podobają mi się stroje, szczególnie Tini w Ser Quien Soy, ma takie mocne kolory, inne też sa bardzo łade. Cieszę się, że pojawiło się Veo Veo, Codigo Amistad i Alcandemos las estrellas, nie było Lodo, a to ona głównie je śpiewała, ale dzięki temu w tej piosence mogła trochę zabłysnąć Camila, bo ona na En Vivo zawsze stała w cieniu, nawet w serialu.
    Zdziwiło mnie to, że Tini nie śpiewa Underneath jako Viola, ale jako Roxy, ale przecież to jedna osoba - nasza Vilu. Szkoda, że Tinita śpiewa Soy Mi Mejor Momento grając tylko na gitarze i siedząc, bo wolę tę wersję z serialu, gdy German grał na pianinie, ona śpiewała, a na koniec wszyscy razem. Piękny był ten pocałunek Leonetty, szkoda, że tylko ich.
    Mam nadzieję, że podobny koncert będzie w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy22:31

    Aż brak mi słów...To co oni robią jest FANTASTYCZNE! Wiem, że to głupie marzenie ale wiem ze mam talen i kiedyś chciałabym pujść w ślady tini...tak bardzo, BARDZO chciałabym pojechać na jej koncert....ale mnie nie stać....chciałabym czuć to samo co ona....stać na gigantycznej scenie i płakać z radości , poczuć to co ona czuje....chciałabym zasmakować tej wielkiej adrenaliny....błagałam mame ale ona nie rozumie jak bardzo mi na tym zależy....myśli że po prostu chcę zaimponować koleżankom w szkole....a wcale tak nie jest....kiedy patrze na każdy jej występ płacze....z radości, ze smutku....jej ostatnie słowa nie zapomnijcie o mnie....NIGDY O NIEJ NIE ZAPOMNE....<3 (nie potrafie)

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥