piątek, 2 stycznia 2015

{nr 909} Jakie piosenki usłyszymy na Violetta Live?

Światowa trasa Violetta Live rozpoczyna się już jutro, 3 stycznia 2015r. Podczas inauguracji potwierdzonych zostało kilka piosenek, natomiast my sami, analizując pewne zdjęcia możemy domyślić się, co jeszcze dla nas przygotowano. Jeśli jesteście ciekawi jakie utwory pojawią się na koncertach- zapraszam do rozwinięcia posta.


Supercreativa i Underneath it all

Jakiś czas temu na instagramie Martiny ukazało się zdjęcie przedstawiające dziewczynę, w dość interesującej scenerii- na scenie, ćwiczącą układ do piosenki.

Tini Stoessel (@tinitastoessel) tarafından paylaşılan bir fotoğraf ()

Pierwszy utwór jaki przychodzi nam do głowy gdy widzimy pozę Martiny to.... SUPERCREATIVA. Jak wiemy choreografia do tej piosenki w serialu jest bardzo żywiołowa, dynamiczna i ruchami przypomina poruszanie się robota.





Wierzę, że przyjdziecie zobaczyć występy #ViolettaLive... Underneath it all



Tweet mówi sam za siebie- dziewczyna podaje dokładny tytuł piosenki, która najprawdopodobniej będzie śpiewana podczas trasy Violetta Live.

Peligrosamente bellas

Na poniższym zdjęciu możemy zobaczyć Albę, której poza jasno mówi co to za piosenka, a chusta w panterkę zawieszona przy bluzce tylko nas w tym utwierdza.


Jest to oczywiście PELIGROSAMENTE BELLAS, czyli Niebezpiecznie piękne. Poniżej macie nagranie z występu podczas Violetta En vivo.



Tienes el talento oraz Euforia

Świecące mikrofony świadczą o niczym innym jak o dwóch świetnych, niezwykle żywiołowych piosenkach. Pojawiły się one również na jednym z wcześniejszych nagrań reklamujących trasę.


Mowa tutaj oczywiście o TIENES EL TALENTO oraz EUFORIA. Poniżej występy do obu piosenek podczas trasy Violetta En vivo.




POTWIERDZONE PIOSENKI, które były już śpiewane podczas trasy Violetta En vivo.

Ser mejor  


Yo soy asi   


Juntos somos mas


Luz camara acción 


Destinada a Brilliar   


Entre dos mundos




Soundtrack trasy Violetta Live



1. En gira                             
2. Ser mejor                      
3. Entre dos mundos
4. Luz camara acción        
5. Yo soy asi                  
6. Destinada a Brilliar   
7. Supercreativa 
8. Underneath it all
9. Euforia 
10. Tienes el talento
11. Peligrosamente bellas
12. Juntos somos mas
*Tytuły piosenek zaznaczone na różowo są już potwierdzone.

Jak widzicie wszystkich piosenek nazbierało się dość sporo. Myślę, że oczywiście będzie ich jeszcze więcej. Liczę na En mi mundo, Te creo, Si es por amor, czy też Ser quen soy lub Quiero.



CIESZYCIE SIĘ Z PIOSENEK JAKIE USŁYSZYMY NA VIOLETTA LIVE? A JAKIE WY CHCIELIBYŚCIE USŁYSZEĆ?

5 komentarzy:

  1. Anonimowy15:40

    Jak już napisałam w poprzednim poście chce Friends till the and, soy mi mejor momento, quiero, Habla si puedes, Si es por amor też było by EXTRA. Oczywiście Te creo, Podemos lub Nuestro Camino i en mi mundo <333
    Kocham waszego bloga i super post /love*pati

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę z powodu Supercreativy, ponieważ kocham tą piosenkę. Tekst, melodię, jak i choreografię <3 Jeśli chodzi o Underneath it all, to też fajnie, że będzie, ale jakoś ona nie przypadła mi do gustu. Bardzo lubiłam oglądać Peligrosamente bellas na poprzednich koncertach Violetta En Vivo i teraz zapewne też tak będzie. Tienes el talento i Euforia trochę mi się już przejadły no, ale cóż.
    Tak jak pisałam w komentarzu pod poprzednim postem, liczę na to, że prócz Luz camara accion pojawi się także Rescata mi corazon oraz, że prócz Yo soy asi będzie Ser quien soy. Podobnie jak ty, mam nadzieję, że usłyszymy też En mi mundo, choć ta piosenka pochodzi z pierwszego sezonu i jest już dość "zużyta", mi nadal podoba się.

    OdpowiedzUsuń
  3. Huraa !! <3 Supercratia i Underneath it all to moje dwie ulubione piosenki, tak się cieszę, że je zobaczę. Ciekawi mnie, czy w Supercreativa Vilu będzie tą piosenkę tylko śpiewać, czy tańczyć sama, a może grupowo, bo tak według mnie byłoby najlepiej.
    Zapomniałaś napisać, że w tym zdjęciu, gdzie jest Fede, Broadway, Cami i Naty, to jak Samu i Cande tańczą to może będzie Mas que una amistad, bo w choreografii jest właśnie taka poza, tylko, że inna partnerka.
    Tak jak ty liczę, że pojawi się En Mi Mundo, Te Creo oraz Habla Si Puedes, Voy Por Ti, Ven y Canta, Como Quieres, Hoy Somos Mas, Nuestro Camino, Podemos, Esto No Puede Terminar, Soy Mi Mejor Momento, Amor en el aire, Encender nuestra luz, Ser quien Soy, Quiero, Rescata Mi Corazon, Descubri, Frends till end, Mi Prinesca, Mil vidad atras, Es Mi Pasion oraz wiele innych, których teraz nie pamiętam .
    Już się doczekać nie mogę dzisiejszego koncertu, bo nie tylko poznamy wszystkie piosenki, ale także poznamy zarys jak będzie to wwszystko wyglądało. Ciekawa jestem, czy będzie takie coś jak na En Vivo, że między piosenkami, są rozmowy bohaterów. Podobno Tini uczy się Polskiego, może to tyko plotka, ale jeśli tak, to może na koncertach w Polsce, będą mówić na scenie po Polsku !! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy20:15

    Piosenki są fajne i na prawdę nr lubię, ale jednak nadal spodziewam sie piosenek z trzeciego sezonu i takich których nie było na En Vivo, ponieważ chciałabym zobaczyć układy choreograficzne których nie było ani w serialu ani ma tournee. Jednak te piosenki na razie potwierdzone tez są przyjemne w oglądaniu i słuchaniu :)/ monika

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy16:22

    Moją ulubioną piosenką jest Nuestro Camino i Como Quieres. Szkoda że ich nie będzie. Także że nie będzie Lodo Comello. Ale i tak będzie supcio!!! <3

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥