poniedziałek, 29 grudnia 2014

{nr 907} Kolejna violettowa plotka.


Niestety wraz z popularnością serialu rośnie liczba nieprawdziwych informacji na jego temat. Zapewne każdy z was słyszał, że będzie 10 sezonów Violetty lub główna bohaterka będzie w ciąży i weźmie ślub  Leonem. Jakiś czas temu pojawiła się kolejna plotka. Tym razem była dość wiarygodna i pokrywała się z wieloma informacjami. Chcecie dowiedzieć się o co chodzi. Zapraszam do króciutkiego postu mającego na celu wyjaśnienie informacji.

Oto zdjęcia zamieszczone jakiś czas temu przez obsadę na twitterze i instagramie:
"Nagrywamy"



Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Macarena Miguel (@maca_miguel)

Zdjęcia te wskazują, że obsada nagrywa nową płytę. Później w internecie pojawiło się nowe zdjęcie wskazujące na to, że w grudniu pojawi się nowy krążek o nazwie "Amigos hasta el final". Wszystko wydawało się bardzo realne, wiele V-lovers czekało na nową płytę, nowe piosenki. Niestety to wszystko, zdjęcie okazało się wymysłem fana.



W internecie znalazłam też coś podobnego, tyle, że z Leonettą:

 Jednak nie martwcie się. Drugie CD z serialu zapewne powstanie, jednak musimy zaczekać. Myślę, że producenci chcieliby nas naprawdę dobrze pożegnać i uważam, że jeśli drugi krążek powstanie to zostanie sprzedawany dopiero po zakończeniu Violetty.

CO UWAŻACIE NA TEMAT TEGO, ŻE NOWA PŁYTA OKAZAŁA SIĘ PLOTKĄ?

7 komentarzy:

  1. Gdy kilka miesięcy temu zobaczyłam zdjęcie tej pierwszej płyty, to na serio myślałam, że się pojawi. A teraz okazuje się, że to tylko wymysł. Szkoda, bo tak na nią czekałam, chciałam już usłyszeć nowe piosenki. Jednak, gdy kilka tygodni temu zobaczyłam tę z Leonettą to sama się zdziwiłam, bo dostało jeszcze 20 odcinków do końca Violetty 3 w Argentynie, a na razie pojawiły się 4 nowe piosenki i w tak krótkim czasie miałyby się pojawić jeszcze na dwie płyty ? Poza tym te płyty nie były w żaden sposób potwierdzane przez obsadę, a ''Gira Mi Cancion'' była i się pojawiła. Na pewno pojawi się nowa płyta, bo te 4 nowe piosenki muszą się gdzieś podziać, poza tym, na koniec sezonu na pewno będzie jeszcze kilka nowych piosenek i raczej ta płyta pojawi się - tak jak pisałaś - po zakończeniu V3, czyli w lutym, więc ta z Leonettą jest całkiem możliwa, ale bardziej podoba mi się ta ''z grudnia'', bo na okładce są wszyscy, a nie sama Violetta, albo Violetta i Leon, a tak jest często, że na okładce jest tylko jedna, główna postać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, chciałam napisać krótki komentarz, ale się rozpisałam XD

      Usuń
    2. Ja bardzo lubię takie długie opinie ;-)

      Usuń
    3. :-) Niedawno natknęłam się na jeden z.hiszpańskich blogow o Violetcie i tam byl taki post, ze bylo zdj plyty z leonetta i pisalo cos o klamstwie. Przetlumaczylam to sobie na tlumaczu google, ale chyba wiesz jakie on bledy robi, wiec i tak nic noe zrozumialas. Ale tamten wpis mogl oznaczac, ze ta z leonetta tez jest wymyslem.
      Nie rozumiem po co fani wymyslaja takie plotki, no bo co im to daje ? Satysfakcje, ze oszukali innych ? Poza tym to nie jest jakos karalne ? Bo oni oszukuja innych i podszywaja sie pod wytwornie plytowe, bo to oni zawsze tworza takie plakaty. Na innym blogu tez bhl taki post i oni pisali,ze w tych innych plytach w dolnym lewym rogu jest kwiatek, a wyzej nazwa wytworni, albo cos innego , nie moge rozczytac. Poza tym, skoro ta plotka dotarla do nas to v loveds zza oceanu tez pewnie ja znaja, wiec jak zauwazyli, ze konczy sie grudzien, plyty nie ma to nie pisali do Dosneya albo obsady ? Jestem ciekawa jaka bedzie nastepna plotka. :-D
      PS. Szampanskiego sylwestra oraz Wesolego Nowego Roku :-)
      Przepraszam za pomylki, ale pisze z telefonu :3

      Usuń
  2. Tak, słyszałam o tej płycie. Widziałam kilka zdjęć powrzucanych przez fanów na Twitterze.
    Sądzę, że przeróbka jest naprawdę wiarygodna i wiele osób mogło w nią uwierzyć. Szczególnie mówię tu o młodszej części fanów. Nawet mi się te okładki bardzo podobają, ta z Leonettą jest słodka :)
    Jednak ja widząc te zdjęcia nawet nie zastanawiałam się czy to prawda czy plotka. Wiem, że fani Violetty w internet potrafią wpuścić wiele plotek, które potem ukazują się nie prawdą. Od zawsze tak było. No, ale rzeczywiście ta sprawa wydaje się być bardziej wiarygodna :D
    Ja tak naprawdę patrzę na to kto wrzuca te zdjęcia. Jeśli to fan to traktuję to z przymrużeniem oka i czekam na odzew od produkcji lub aktorów. Czasami przydatny jest też Disney. Między innymi ich konta na Twitterze bądź Facebooku. Zawsze tak robię i sprawdza się to.
    Masz rację z tym, że płyta może się pojawić dopiero po zakończeniu serialu. Jest to ostatni sezon i z pewnością producenci chcą abyśmy tak łatwo nie zapomnieli o Violetcie. Myślę, że jeszcze nas czymś zaskoczą. Liczę na to :D
    Poza tym minęło dopiero 60 odcinków. W 20 najbliższych może zdarzyć się bardzo wiele :) Zapewne usłyszymy nowe piosenki. A to już nie długo <33

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy19:30

    Chyba nikt się tego nie spodziewał. Ja rozumie, że są tacy ludzie co zamieszczają takie różne, aby ludzi się ,, nabrali i nakręcili ' tylko nie rozumie, co oni na tym zyskają ? Satysfakcję z takiego czegoś? Ja bym się z takiego czegoś nie potrafiła cieszyć. Szkoda, że ani obsada, ani DC, ani producenci nie zareagowali, bo wielu ludzi w to uwierzyło. Na szczęście wszystko się już wyjaśniło. Życzę całej redakcji bloga szczęśliwego Nowego Roku i, abyście spełniły w tym roku swoje marzenia;)/ monika

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy14:16

    Tak czekałam na Amigos Hasta Al Final, a tej płyty nie będzie. Wielka szkoda :-C. O płycie z Leonettą nic nie słyszałam. Papitka;-*

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥