niedziela, 25 stycznia 2015

{nr 926} [Tłumaczenie] Zapowiedź odcinka 71.

Już jutro o godzinie 22:00 polskiego czasu będziemy mogli oglądać 71 odcinek trzeciej serii. Co wydarzy się tym razem? Gregorio znowu oblany farbą, a co z Ludmiłą? Czy wyjedzie wraz ze swoim ojcem? Czy Violetta da szansę Alexowi i będą razem? Zgodnie z obietnicą złożoną pod poprzednim postem z tłumaczeniem, wy spełniliście zadanie, a ja daję wam dzisiaj zapowiedź kolejnego odcinka Violetty.



Tłumaczenie wykonała Word Violetta dla bloga WORDVIOLETTA.blogspot.com- KOPIOWANIE ZAMIESZCZONYCH TUTAJ TREŚCI JEST SUROWO ZABRONIONE!



Francesca: Wiedziałaś, że powinniście być parą.
Violetta: Tak, wiem, chcę, chcę z nim być,ale on nie chce.

Jade: Clement jest uczniem studia i nazywa się Alex!

Pablo: ....Możemy nagrać płytę. Co wy na to? [tutaj nie jestem do końca pewna]
Chłopaki: Tak.

Ludmiła: Te wszystkie największe problemy sprawiają, że oddalam się od ciebie.
Priscilla: Ty ode mnie, nie masz nikogo Ludmiła.
Tato Ludmiły: Ludmiła ma mnie, nigdy nie mów tak do mojej córki.

Naty: Ludmiła wyjeżdża do Afryki razem ze swoim ojcem.

Violetta: Mam wrażenie, że tak naprawdę nie chcesz odejść, proszę znajdź siłę by walczyć i pokazać, ze nie chcesz wyjeżdżać.

Ludmiła: Nie możesz tego nikomu powiedzieć, proszę cię, nie mów o tym.

Diego: Jestem szczęśliwy widząc mojego ojca i cieszę się z jego pracy. Może to, co trzeba zrobić, aby poczuć się lepiej to wznowić projekt Art' Rebel.

Ludmiła: Zamierzam odejść, a może ty znów przeprowadzisz się do Włoszech i być może już nigdy więcej nie zobaczymy się ponownie.

Chłopaki: Dobrze, można zatrzymać się na chwilę.

Alex: Mam nadzieję, że dasz mi szansę, aby pokazać, że mogę zająć miejsce Leóna.


PODOBA SIĘ WAM TŁUMACZENIE? Zostało już tylko dziesięć odcinków, a emocje wciąż nas nie opuszczają. Co wydarzy się dalej? Jeśli chcecie aby pojawiły się jeszcze jakieś tłumaczenia scenek pod tym postem powinno uzbierać się minimum 10 komentarzy.

16 komentarzy:

  1. Anonimowy11:13

    Czy mówiłam Ci już, jak bardzo cię kocham? Jesteś wspaniała! Super post, tłumaczenie <3 Już się nie mogę doczekać następnych odcinków :] Chcemy więcej tłumaczeń! :D Ilysm ~ Anonim XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ludmi do Afryki?? Nie mogę sobie wyobrazić Lumiły w takim miejscu :D Bardzo fajnie tłumaczysz. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy12:55

    Super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że tłumaczysz. Dzięki :-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy14:10

    Violetta nie może.być z ALEXEM NIGDY....!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy14:23

    Ej to w końcu Leon się odsunie a się nie pocałują ?
    Jak to jest ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy15:27

    Ja tylko mam nadzieje ze vilu nie przyjmie alexa i powie mu ze kocha tylko Leona i nikt go nie zastapi

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy15:47

    Ja chcę Leonettę! Alex nigdy nie zastąpi Leona. Vilu i Alex nie mogą być razem! Papitka;-*

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za tłumaczenie jesteś wspaniała♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy16:40

    Mam ogromną nadzieję że Lu nie wyjedzie!
    Przecież Lu jest na zdjęciach z Sevilli czyli raczej zostanie ♡ Fedemila ♡ Dzięki za tłumaczenie / Julixx

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy19:13

    Oojoj! Ale sie namieszało, wszystko jest na opak i przynamniej ja sie naje spodziewałam takiego obrotu spraw! Ale jednak myślę, ze jest to spowodowane tym, że nieoglądam odcinków z Argentyny, więc może ktoś kto je ogląda na bierząco mógł się tego spodziewać:) Bardzo dziękuje za tłumaczenie i tak wspaniały post :) Pozdrawiam:)/ monika

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy19:28

    Kocham, kocham i czekam na next :****

    OdpowiedzUsuń
  13. https://www.youtube.com/watch?v=_SaKp50QxGQ Czy tylko ja warjuje na temat tego filmiku? GERMANGIE FOREVER !!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy00:01

    Kochana dzięki<3333333

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy09:24

    Supeeeer!!!!!!!!!! ♥♥ Czekam na kolejne tłumaczenia. Jesteś WSPANIAŁA!

    OdpowiedzUsuń
  16. Lu w Afryce? Nie wyobrażam tego sobie. A fedemiła... Będzie razem!

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥