wtorek, 27 stycznia 2015

{nr 928} [Tłumaczenie] Sceny z 71 odcinka oraz zapowiedź odcinka 72.

 Do końca trzeciego sezonu "Violetty" zostało zaledwie dziewięć odcinków. Ludmiła zdecydowała, że nie opuści Buenos Aires, a więc co z nią i Federico? Jak potoczą się losy Leóna i Violetty? Czy dziewczyna da szansę Alexowi? W dzisiejszym poście mam dla was kilka scen z 71 odcinka oraz zapowiedź odcinka 72, który będziecie mogli oglądać już dzisiaj o godzinie 22:00 czasu polskiego tutaj. Zapraszam do czytania i komentowania.


Tłumaczenie wykonała Word Violetta dla bloga WORDVIOLETTA.blogspot.com- KOPIOWANIE ZAMIESZCZONYCH TUTAJ TREŚCI JEST SUROWO ZABRONIONE!


Violetta: Przepraszam... ale, chyba powinnam już iść
Gery: Świetnie, świetnie! Nie pocałowali się. Udało nam się ich rozdzielić. Mówiłam ci, że nasz plan wypali!


Federico: Ludmiła, poczekaj! Poważnie, wyjeżdżasz?
Ludmiła: Tak, jesteś szczęśliwy, prawda? To jest to, czego chciałeś.
Federico: Nie, to nie prawda...
Ludmiła: Słuchaj Fede słyszałam jak rozmawiałeś z moją mamą.
Federico: Nie, ona nie podejrzewała, że zdecydujesz się wyjechać ze swoim tatą. Nie mogę zapomnieć, że mama zmuszała cię do życia w Szwajcarii, powiedziałem, że nie oddzieli nas od siebie, ale teraz wyjeżdżasz ze swoim ojcem, Ludmiła musisz wiedzieć, że ja.....
Ludmiła: Słuchaj, jest już za późno by o tym rozmawiać.
Federico: Nie, Ludmiła ale...
Ludmiła: Fede to wszystko... wiem, ze jak wyjedziesz do Włoch to nie spotkamy się już nigdy więcej.
To wszystko. Koniec.



León: Kocham Twój uśmiech, ale nie wiem dlaczego wcześniej nie zauważałem tego.
Violetta: Chcesz go oglądać?
León: Zawsze.
...
León: Obiecaj mi, że nie będziemy już z dala od siebie, nigdy więcej.
Violetta: Chcesz żebym ci obiecała?
León: Tak, poważnie.
Violetta: Oczywiście, że tak León!
...
León czyta co napisała do niego Violetta: Nie ma sensu zaprzeczać, co do ciebie czuje... kocham cię León, ale za każdym razem nie mogę przestać myśleć o tych wszystkich złych momentach, które przeżyliśmy. Staraliśmy się, ale myślę, że nie możemy być przyjaciółmi, muszę o tobie zapomnieć, ale i tak wiem, że to będzie niemożliwe.



Tata Ludmiły: I zobaczysz niesamowite safari, i zwierzęta uwierz mi zobaczymy wszystkie najpiękniejsze safari jeżdżąc samochodem!
Ludmiła: Nigdzie nie wyjeżdżam.
Tata Ludmiły: Co?
Ludmiła: Nie mogę zostawić wszystkiego co tutaj mam tatusiu. Chciałabym cię poznać i odzyskać cały ten czas, który straciliśmy, ale wszyscy moi przyjaciele tutaj, nie mogę wyjechać.
Tata Ludmiły:Rozumiem i mogę sobie wyobrazić, że jest to trudne dla ciebie, ale nie mogę cię tu zostawić z Priscillą. Nie możesz być sama.

German: Ona nie jest sama, to jest również dom Ludmiły i może tu mieszkać. Biorę za nią odpowiedzialność.


Alex: Zdradziłaś mnie.
Gery: Nie zdradziłam cię, ja nic nie zrobiłam.
Alex: Zdradziłaś mnie, myślałem, że jesteśmy przyjaciółmi.
Violetta: Przyjaciółmi?
Gregorio: Wszystko jest ustalone.
Violetta: Alex to tak naprawdę Clement i jest synem Nicolasa.
Nicolas: Skończy się ta cała obsesja na punkcie muzyki!
Pablo: Uczniowie będą powtarzać testy, a jeśli nie, możesz być pewien, że będę całkowicie bezstronny. Zadzwonię do innego nauczyciela, zrobię to dla ciebie.
León: Musimy z nim porozmawiać, jak mówisz, ludzie popełniają błędy, sprawiając tym ból innym. Ale nie martw się- będzie dobrze.
Angie: Priscilli nie ma już w życiu Germana, ale to nic nie zmienia. German ma te same obawy, te same uprzedzenia jak zawsze.
Ludmiła: Kocham cię
Tata Ludmiły: Ja ciebie też.
Alex: Byłem szczery, gdy zbliżyłem się do ciebie. Jestem, kim jestem. Kocham cię Violetta.

PODOBA SIĘ WAM TŁUMACZENIE? JAK EMOCJE PRZED KOLEJNYMI  ODCINKAMI?
Pamiętajcie, że jeśli chcecie kolejne posty z tłumaczeniami musi pojawić się minimum 10 komentarzy.

17 komentarzy:

  1. Anonimowy20:19

    Dziękuję, dziękuję, dziękuję ♥♥♥ jesteś kochana!! Super tłumaczenie :** Aaaa Fedemila i głupi Alex :( Leonetta forever!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję tak strasznie Ci dziękuję♡ Fedemila ♡ tak bardzo chcę żeby byli razem!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy20:34

    Dziękuję♡ Fedemila taka smutna a zarazem taka słodka ♡ oni muszą być razem ♥ / Julixx

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy20:36

    Dziękuję <3 Leonetta Germangie i Fedemila muszą się pogodzić!!! *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy20:40

    Dzięki jesteś super *.* ten Alex!!!! :/ Fedemiła *.* xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy20:45

    O jejku dziękuję Ci że tyle czasu nam poświęcasz:* Jesteś WSPANIAŁA <3 / Karola

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy20:52

    Jesteś kochana <3 dziękuję Ci za te tłumaczenia *.* Ty i twój blog jesteście nie zastąpieni ;) :* ja chcę Leonette i Fedemila też by mogła się już pogodzić ") jeszcze raz dziękuję :*/ V-fAnka^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy21:03

    Dzięki ;) jak ja chcę żeby fedemiła i leonetta się już pogodziły ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy21:09

    I weź się tu w nich nie zakochaj.! są cudowni <3 Dziękujemy za tłumaczenia i liczymy na więcej ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy21:45

    Dzięki kochana za Twoje dobre serduszko kawał dobrej roboty i poświęcenie<333333Dzięki że zawsze jesteś dla nas:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy21:47

    Dziękuję za tłumaczenie ;)
    Niech oni już pogodzą Fedemile <3 fajnie że Lu jednak zostanie w BA :D
    ciekawe czy Oni będą pisać razem tą piosenkę ?^?^^ tylko najpierw muszą przestać w końcu się sprzeczać :* ale wydaje mi się że już niedługo będą razem <3 a co do Leonetty to ja nawet nie wiem co mam myśleć :/ co kawałek się prawie schodzą ale za każdym razem komuś coś nie pasuje ;/ Ja rozumiem że scenarzyści chcą podsycić atmosferę i pewnie chcą zrobić jakieś Spektakularne
    pogodzenie Leonetty ale te ciągłe kłótnie poprostu denerwują :/ ale i tak mam nadzieje i Leonetta będzie razem :))) bardzo mi się podoba to że Ludmiła zaprzyjaźnia się z Violą i że będą nadal razem mieszkać :D Ojej ale ja się rozpisałam!
    Jeszcze raz bardzo dziękuję! <3 Pozdrawiam / Merry^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy21:52

      Zapomniałam dopisać: że jesteś Kochana i Cudowna i Kocham twojego bloga <3333/ Merry^^

      Usuń
  12. Mam małą prośbę : Czy gdybyś w stawiała następny post z tłumaczeniem mogłabyś przetłumaczyć rozmowę Fedemili z 72 odcinka??? Bardzo, bardzo proszę :) i jeszcze raz bardzo dziękuję za tłumaczenia z 71 odcinka!!! Jesteś Wspaniała♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się przetłumaczyć :)

      Usuń
    2. Ojejku dziękuję <3 będę czekać ;) jesteś Kochana ♡ tak dużo dla nas robisz! *.* ♡♥♡

      Usuń
  13. Nie mogę uwierzyć, że to już prawie koniec ostatniego sezonu! Ciekawe, kiedy plan Gery i Clementa się wyda. Muszę jednak przyznać, że Alex/Clement i tak mimo intryg mnie zauroczył :D
    Dobrze, że Ludmiła nie chce jechać do Afryki. No, w końcu jest ważną postacią i koniec końców nie mogła zniknąć z serialu. Fajnie, że German się za nią wstawił.
    Dziękuję, że to przetłumaczyłaś <3 Przynajmniej wiem, o co chodzi.

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy16:32

    Dzieki wielkie za te tlumaczenia, jestescie wielki i byle tak dalej, kidy bedzie tlumaczenie odcinka 72 i dialogow leonetty, vilu i alexa, leona i andresa, no i tlumaczenie zapowiedzi 73

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥