piątek, 30 stycznia 2015

{nr 933} [Tłumaczenie] Sceny z 73 odcinka.

Już dzisiaj kończy się przedostatni tydzień trzeciego sezonu "Violetty". Jak potoczą się w końcu losy Ludmiły i Federico? Czy wybaczą sobie to co złe i będą razem szczęśliwi? A co dalej z Clementem, Gery, Violettą i Leónem? Jak będą wyglądały ich dalsze relacje? Wszystkiego dowiemy się w następnych odcinkach, a tymczasem zapraszam na tłumaczenie scen z 73 odcinka.


Tłumaczenie wykonała Word Violetta dla bloga WORDVIOLETTA.blogspot.com- KOPIOWANIE ZAMIESZCZONYCH TUTAJ TREŚCI JEST SUROWO ZABRONIONE!


Alex: Cześć.
León: Cześć.
Alex: Myślę, że muszę Cię przeprosić.
León: Przeprosić? tak bez żadnych wyjaśnień?
Alex: Rozumiem, że....
León: Próbowałeś być moim przyjacielem, ale nigdy nie powiedziałeś mi, że zakochałeś się w Violettcie. Co więcej, radzę ci abyś odczepił się od Violetty. Czego ty szukasz? Kim jesteś i co łączy cię z Gery?
Violetta: León, co się stało?



Ludmiła: Violetta, czy można wybaczyć osobie, która wyrządziła ci wiele złego?
Violetta: Wierzę, że każdy zasługuje na szansę.
Ludmiła: Zawsze?
Violetta: To zależy. Myślę, że zasługuje na szansę, jeśli żałuje swojego czynu. Trudno też wybaczyć osobie, która zrobiła ci wiele złego. Ale myślę, że trudniej jest być z dala od ukochanej osoby. Nie wiem.
Ludmiła: Tak, tak, masz rację. Mam nadzieję, że będzie mieć odwagę by przebaczyć.
Violetta: Myślę, że tak i Fede też.
Ludmiła: Dlaczego Fede?
Violetta: Nie mówisz o Fede?
Ludmiła: Co?
Violetta: Ludmiła wracaj!
Ludmiła: Muszę iść spać.


Od 4:16 do 4:37

Violetta: Zawsze gdy jesteś bliżej Ludmiły... a gdy jej nie ma..
Federico: Nie sądzę, bo najlepsze będzie gdy zostawię ją w spokoju, odwrócę się do niej plecami.
Violetta: Spójrz na mnie, pamiętasz jak oskarżyłam ją o to, że popchnęła mnie ze schodów? I w końcu mi wybaczyła.
Federico: Chodzi o to, że mnie nie zna. Powiem wybacz mi, nie mając zaufania? Tym razem to ona jest w błędzie, że to ja ją porzuciłem.

Od 00:00 do 00:52

Violetta: Wiesz co, rozmawiałam z Clementem.
Gery: Och, tak?
Violetta: Tak, powiedział mi dlaczego nas okłamał. Chcę powiedzieć, że rozumiem. Rozumiem, dlaczego to było tajemnicą.
Gery: Cóż, prawda, ciesz mnie, ze z nim rozmawiałaś. Najważniejsze jest to, że rozumiesz. Clement cię kocha i nie zostawi cie samej.
Violetta: To dobrze, że nie zostawi mnie samej.
Gery: Taa dobrze.
León:
Wszystko jest dobrze między wami?
Violetta: Przyszłam powiedzieć, że rozumiem, rozumiem dlaczego utrzymywała sekret Clementa w tajemnicy, dlaczego to zrobiła.
León: Ona wiedziała, że Alex to Clement?
Violetta: Tak.
Francesca: Przyjaciele, pomożecie?
Violetta: Powiem ci później, ok?



Gery: Alex... a nie, przepraszam Clement, czego chcesz?
Clement: Przyszedłem przeprosić cię, za to, ze ci nie ufałem. To Jade powiedziała mojemu ojcu prawdę.
Gery: Nie interesują mnie twoje wymówki. Byłeś pewny, że to ja powiedziałam prawdę twojemu ojcu, a tak nie jest. To było niesprawiedliwe wobec mnie.
Alex: Wiem, wiem, ale nie wiem jak, ale postaram się jakoś wrócić do Studio.
Gery: A jeżeli Studio walczy przez ciebie?
Clement: Co masz na myśli?
Gery: Twój ojciec chce sprzedać Studio.
Clement: Co?
Gery: To co słyszysz. Teraz i tak nie obchodzi nas Studio, Powinniśmy skupić się na rozdzieleniu Violetty i Leóna.
Clement: Gery, to już koniec.
Gery: Nikt nic nie zakończy, mamy umowę!
Clement: Już nie. Nie chce więcej myśleć o nich. Muszę pomyśleć o sobie, zrozum to!
Gery: Nie mogę cię zrozumieć!


PODOBA SIĘ WAM TŁUMACZENIE? Wybaczcie, że sceny z 73 odcinka pojawiają się dopiero dzisiaj, ale Julia miała posta w roboczych, a ja nie chciałam się jej wtrącać, więc zrobiłam sobie przerwę w tłumaczeniach. Jednak posta nie zrobiła, więc to ja dzisiaj przychodzę z nim do was. Mam nadzieje, że docenicie moją pracę, ponieważ nad tłumaczeniami siedziałam do 1 w nocy. Natomiast tłumaczenia scen z 74 odcinka i zapowiedź 75 powinna pojawić się pod wieczór.


Pamiętajcie, że aby pojawił się kolejny post z tłumaczeniem pod tym postem powinno uzbierać się minimum 10 komentarzy.

17 komentarzy:

  1. Anonimowy10:18

    Dzieki za tlumaczenia !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy10:59

    Wielkie dzieki za tłumaczenie i super posta! Pamiętaj, że my jesteśmy ludźmi i mamy też wiele rzeczy na głowie, i rozumiemy jak ktoś nie może czegoś zrobic na już, dlatego nie musisz siedzieć do 1 w nocy na postem, bo i tak jestes solidną i pracowitą osobą :) Serial sie kończy, a ja już myślałam, ze zaczyna sie wszystko ustatkowywać i, że już będzie dobrze, a tym czasem cały czas dzieje sie masę rzeczy :) Ale znając życie pewnie wszystko wróci do normy i będzie wszystko po naszej myśli :)/ monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i tak, ale ciągle dostaje od was pytania: kiedy zapowiedź, kiedy tłumaczenie etc. To jest naprawdę przytłaczające. Chcę dla was jak najlepiej zwłaszcza, że ferie mi się kończą i w następnym tygodniu nie będzie już zapewne tłumaczeń. A jeśli nawet siedzę do tej 1 w nocy to wynagradzają mi to wasze komentarze. Dlatego komentujcie i mam nadzieję, że jesteście zadowoleni z tłumaczeń :)

      Usuń
  3. Anonimowy12:05

    dzięki za tłumaczenie !! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielkie dzięki za tłumacznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy12:38

    o dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy12:39

    kurcze niech juz się wszystko wyjaśni, niech Leon będzie z Vilu. :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojejku dziękuję♡♥♡ Kocham tego bloga, jest Cudowny tak samo jak Wy ♡ ja tak bardzo chcę by Fedemila się już pogodziła♡ Fede ma trochę racji ;) ale zarówno dla Niego jak i dla Ludmiły ta sytuacja na pewno nie jest łatwa, bo oni naprawdę się kochają♥ tylko Lu musi wysłuchać Fede ♡♥♡ pozdrawiam i dziękuję ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy13:51

      Zgadzam się z tobą w 100% ONI MUSZĄ BYĆ RAZEM !!!!!!!!!!!!! :)

      Usuń
  8. Anonimowy14:37

    super post

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy17:26

    oczekuje na pogodzenie Vilu i Leona. <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy17:26

    to teraz czekamy na tłumaczenia 74, i zapowiedź 75. :D :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy18:11

    dziękuję, dziękuję ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy18:51

    kiedy dodacie 74 odcinek ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy19:11

    Dzięki :) Super post ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy19:35

    Dziękuję :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy21:21

    Dzięki kochana za Twoją pracę i poświęcenie<3333333Doceniam to:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥