piątek, 7 marca 2014

Sesja zdjęciowa Cande Molfese.

Na początku chciałam wyjaśnić czemu nie wstawiałam przez ostatnie dni żadnych postów. Nie mam już siły. Staram się, angażuje, robię wszystko by was zadowolić, a nie widzę żadnego odzewu. Pod postami nie ma żadnych komentarzy, a liczba wyświetleń dziennych spada. Nie wiem co się dzieje. Owszem bloga prowadzę, bo to lubię, ale też głównie dla Was abyście mogli czerpać z niego informacje. 
Moja ochota na prowadzenie bloga upada z dnia na dzień.
Dzisiaj mam dla was sesję zdjęciową serialowej Camili- Cande Molfese. Zdjęcia zostały wykonane przez Cami Dikenstein [twitter] [facebook], która na Facebooku ukrywa się pod nazwą Mora Photography.
 Według mnie zdjęcia są bardzo ładne i choć nie jestem jakąś wielką wielbicielką urody Cande, zdjęcia na prawdę przypadły mi do gustu. Ale nie o tym mowa w tym poście- zapraszam do rozwinięcia posta i obejrzenia sesji.
 PODOBA SIĘ WAM SESJA CANDE?

3 komentarze:

  1. Anonimowy18:40

    Matko! Tylko nie rezygnuj z bloga! :ccc Proszę! Twój blog jest extra :) pamiętaj o tym <33
    Bardzo fajny post, a co do Cande to sesja z jej udziałem wyszła w porządku :)
    Pozdrawiam misia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś świetna! Pamiętaj o tym!!!
    Śliczne zdjęcia <3333

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥