piątek, 14 marca 2014

Magazyn "Violetta" nr 3/14.

Buonasera a tutti!
Na wstępie przepraszam Was za moją długą nieobecność.
Dzisiejszy post będzie tym co lubię najbardziej - recenzją/opisem (jak zwał tak zwał). Na "tapetę" bierzemy magazyn Violetta nr 3/14 ( w kolejności jest to szósty numer).
Wybaczcie mi dziwny koloryt zdjęć, ale od kilku dni wracam późno wieczorem do domu i muszę robić zdjęcia przy sztucznym świetle, a chciałam już dzisiaj opublikować ten post. ;)

Na okładce widnieje Jorge oraz Diego wśród kolorowych balonów/poduszek. Zdradzę Wam, że wywiad z chłopakami i zdjęcia z tej sesji pojawiły się w trzecim numerze. Tym razem strona tytułowa nie zdradza nam zbyt wiele - widnieje tam tylko zapowiedź: "Na koncercie w Rzymie!". Czyżby relacja z En Concierto, na który można było wygrać bilety?
Do pisma dołączony był mini zestaw piśmienniczy - długopis, notesik oraz stojaczek na zdjęcie, notatkę etc.   


Z tyłu magazynu znajdziemy informację o wydaniu specjalnym, którego recenzja już wkrótce! ;) 


Spis treści zdradza nam zdecydowanie więcej niż okładka. Moją uwagę przykuły trzy tematy: NIEZWYKŁY WYWIAD Camila to ja!, MODA I STYL Historia muzyki na żywo (stwierdzam, że będzie tu mowa o zespole Queen, którego zdjęcie znajduje się z boku) oraz KONFRONTACJA Esmeralda kontra Jade.


Przewracając na kolejną stronę pierwsze co widzę, to mini plakat z Fran i Violą. Jeśli mam być szczera to bardzo podoba mi się sukienka, którą ma na sobie Francesca. ;)


Obok znajduje się stała rubryka KTO JEST KIM?. Po Diego, Marco, Violi, Jade i Larze, przyszedł czas na Jackie - nową nauczycielkę tańca w Studio On Beat. Mam jednak nieodparte wrażenie, że w jej opisie wkradł się błąd - czy Jackie to nie przypadkiem siostrzenica Antonia? Wg magazynu jest to jego wnuczka.




Teraz przyszedł czas na wywiad, który szczególnie przyciągnął moją uwagę. Rozmowa z Cande zajmuje aż trzy strony, które są opatrzone pięknymi i kolorowymi zdjęciami aktorki!
Czy wiedzieliście na przykład, że Cande nie rozstaje się z pierścionkiem, który podarowała jej mama, gdy dziewczyna miała 15 lat? (zdejmuje go tylko z uwagi na wymogi scenariusza) A może zastanawialiście się jak miał na imię pierwszy chłopak, w którym Candelaria się zakochała? Na oba pytania znajdziecie odpowiedź w wywiadzie (w sumie to tylko na drugie, bo na pierwsze Wam odpowiedziałam xD)


Jest to jeden z testów, które znajdziecie w magazynie. Czy jesteś perfekcjonistką? Jeżeli dacie radę odczytać pytania i odpowiedzi to pochwalcie się swoim wynikiem w komentarzu. ;)



A oto kolejny artykuł, który bardzo mi przypadł do gustu. Znajdziemy w nim zasady, które pomogą nam się przygotować do koncertu oraz kilka informacji o muzyce na żywo. Bardzo mi się spodobało to, że znajdą tutaj coś dla siebie zarówno Directioners jak i fanki popu czy rocka. ;) 



Temat z okładki.
Znajdziemy tutaj krótką relację z koncertu w Rzymie - nagrody głównej w konkursie Disney'a. Pewnie każda z nas marzy o tym, aby zobaczyć gwiazdy na żywo, a tym dziewczynkom się to udało!


Dwustronny plakat. Gwoli wyjaśnienia - tabliczka z pozdrowieniami nie jest żadnym fotomontażem. Aktorzy naprawdę nas pozdrowili. ;)


Kolejny test - tym razem o muzyce, której lubimy słuchać. 



A tutaj mamy strefę VIP - Violetta i Przyjaciele.
Wyślijcie swoje zdjęcia, pomysły czy listy na adres violetta@egmont.pl w temacie wpisując VIP, a być może znajdziecie się w kolejnym numerze magazynu. Najciekawsze listy zostaną nagrodzone płytą Violetta - En Vivo.



Jeszcze nie tak dawno był początek roku i czas noworocznych postanowień. Aktorzy z serialu również chcą w sobie coś zmienić. A co? Ludmi chciałaby być milsza dla Naty, Fran zrobi wszystko, żeby ochronić swoją miłość do Marco, a Leon chciałby być bardziej ufny.



Za modą w tym wydaniu magazynu nie przepadam - zestawy wydają mi się nieco udziwnione (przynajmniej te po stronie Ludmiły). Osobiście dwóch pierwszych piosenkarek nie znam, a Wy?



Konfrontacja, na którą najbardziej czekałam - Jade i Esmeralda.
"Czego najbardziej się boisz?
Jade: Konieczności noszenia ubrań z zeszłorocznej kolekcji. Nie zniosłabym tego!
Esmeralda: Sytuacji, w której nie miałabym pieniędzy, karty kredytowej... niczego!"



WŁOSY ZWIĄZANE NA STO SPOSOBÓW! Osobiście naliczyłam siedem, a Wy?


Sprawdź się! Myślę, że te łamigłówki nie sprawią żadnej V-Lovers problemu. ;)


A tutaj zapowiedź kolejnego numeru - już 28 marca! Znajdziemy w nim wywiad z Diego ♥, lekcje tańca z Maxim i porady dotyczące makijażu oczu wg Lary.

A teraz czas na zestaw piśmienniczy dołączony do gazetki.






Notesik ma ładne kartki, długopis jest w cudnym odcieniu fioletu, a stojaczek całkiem przyjemnie wygląda. :)

Podsumowując:

cena 9,99 zł;
- ciekawe artykuły - mamy pewność, że zawierają sprawdzone informacje (pomijając wpadkę z "wnuczką" Jackie);
przydatny dodatek;

Osobiście bardzo mi się spodobał ten numer. Kupiłam go w Empiku w niedzielę, więc myślę, że jeśli dobrze poszukacie to jeszcze się w niego zaopatrzycie. ;)
Pamiętajcie, ze w poście została przedstawiona moja subiektywna opinie - nie musicie się z nią zgadzać.

Macie ten numer? Jeśli tak to, co o nim sądzicie? Jeśli nie - zamierzacie go kupić?

4 komentarze:

  1. Anonimowy17:05

    Jej <33 wreszcie post twojego autorstwa :)
    Bardzo fajnie, że piszesz co było w danej gazecie etc. Super :D czekam na następne posty xx /misia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. <33
      Postaram się, aby następne posty pojawiały się już regularnie.

      C.

      Usuń
  2. Anonimowy18:02

    Super

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥