poniedziałek, 24 marca 2014

[Novela.pl] Kolejny dzień z Lodovicą Comello.

Barcelona stała się tłem najnowszego teledysku Lodoviki Comello do piosenki Otro día más. Włoska piosenkarka wybrała to piękne katalońskie miasto nieprzypadkowo.

„Lektura słów piosenki popychała do nagrania klipu w miejskiej scenerii. To nie mogłoby być byle jakie miejsce. Musiało być kolorowe, tętnić życiem, mieć swój klimat. I wtedy pomyślałam o Barcelonie” – wyznała w wywiadzie dla hiszpańskiego radia.
Lodovica wykorzystała krótką, lutową przerwę od tournée „Violetta en vivo”, aby zająć się promocją swojego debiutanckiego albumu „Universo”, który 18 marca trafił na polski rynek. 

„Moje marzenie się urzeczywistniło. Od dziecka uczę się śpiewu i tańca. Kocham muzykę. Zawsze pragnęłam występować na scenie. Teraz stoję na niej i nie spadam” dodała z uśmiechem.

Inspirację do nagrania pierwszej płyty aktorka zaczerpnęła z własnego życia. Pomimo młodego wieku (w kwietniu skończy 24 lata) Lodovica zapewnia, że jej muzyka nie jest pozbawiona sensu. 

„Mam do przekazania pozytywne przesłanie. Każdy, kto ma jakieś marzenie, chce śpiewać, grać zawodowo w tenisa, albo być szefem kuchni, robić po prostu to, co kocha, musi ciężko pracować i dużo się uczyć. Ale przede wszystkim wierzyć we własne możliwości. Marzenia nie są iluzją. One się spełniają. Ja też kiedyś byłam niepoprawną marzycielką, a dzisiaj wszystko o czym śniłam zaczyna się spełniać” – słyszymy.

Mieszanka stylów, uczuć i ekspresji. Tak krótko można opisać bukiet 9 utworów, jakie słyszymy na płycie Lodoviki. Co ma do powiedzenia na ich temat sama piosenkarka? 

”Kocham muzykę rockową. Stąd na płycie cover hitowego utworu z lat 70. pt. I only want to be with you z repertuaru Nicolette Larson. Jeśli nagram drugą płytę, to chciałabym, żeby brzmiało na niej więcej rocka. Ale ponieważ jestem romantyczką i sentymentalistką, większość moich piosenek mówi o miłości. Na przykład Para siempre opowiada o związku na odległość. Sama taki przeżyłam i chciałam podzielić się tym, co czułam. Una nueva estrella mówi o tym, jak na niebie rozbłyska nowa gwiazda – to spełnione marzenie. Universo (pierwszy singiel) sięga jeszcze głębiej – kiedy nasze starania zostają uwieńczone sukcesem, czujemy się zwycięzcami, mamy ochotę wykrzyczeć to całemu światu, podzielić się tym, co sprawia nam radość. Otro día más – mój ulubiony kawałek – przywołuje nostalgię o mojej ojczyźnie, moim domu, który musiałam opuścić, żeby zamieszkać w Argentynie. Jest w nim moje ulubione zdanie: „Najbardziej w świecie pragnę unieść się w przestworzach, moje myśli pomogą mi być bliżej ciebie”. To optymistyczne przesłanie, które ma dodawać odwagi."
Choć od tygodnia jej dni upływają w studio Pol-ki, gdzie powstają odcinki trzeciego sezonu serialu Violetta, i często wraca do domu późno wieczorem, Lodovica nie zapomina o swoich fanach. A oni nie dają jej zapomnieć o sobie. 

„Piszą do mnie z różnych zakątków świata, także z Polski! To niesamowite uczucie, kiedy jadę do innego kraju i ludzie mnie rozpoznają” – wyznaje.

Piosenkarka wciąż oswaja się ze sławą i nadal robi zdziwioną minę, kiedy wchodząc do sklepu, słyszy swoją muzykę. Niestety na własną trasę koncertową będzie musiała poczekać do końca roku. Koniec zdjęć do Violetty zaplanowany jest na listopad. 

„Obiecuję, że wtedy całkowicie oddam się mojej muzyce” – deklaruje. 

Czy odwiedzi także Polskę?
Macie ochotę wygrać debiutancki album Lodovici lub plakat? W takim razie przeczytajcie co trzeba zrobić.

18 marca w Polsce miała miejsce premiera debiutanckiego krążka włoskiej piosenkarki Lodoviki Comello, gwiazdy serialu “Violetta”. Z tej okazji przygotowaliśmy konkurs. Nagrodami są płyty “Universo” oraz plakaty.
Aby je zdobyć trzeba wejść na stronę, przeczytać artykuł dotyczący premiery singla Otro día más oraz samego albumu Lodoviki, a następnie odpowiedź na trzy proste pytania:
1. W jakim hiszpańskim mieście został nakręcony teledysk do utworu “Otro día más”?


2. Jaki tytuł nosi ulubiona piosenka Lodoviki z jej debiutanckiej płyty?
3. Jaką wiadomość pragnie przekazać fanom Lodovica swoją muzyką? (własnymi słowami!)


Osobiście wzięłam udział w konkursie i Wam też radzę - jeżeli nie wygracie płyty to może załapiecie się na plakat? ;>

A tutaj dla przypomnienia teledysk. ♥
Co myślicie o artykule? Podoba Wam się teledysk?

źródło: novela.pl

2 komentarze:

  1. Anonimowy20:34

    Ooo znowu post od Clarie <33
    Bardzo fajnie, że o tym napisałaś :) /misia

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy18:13

    Super post

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥