sobota, 15 marca 2014

JUŻ JEST♥ Lodovica Comello- teledysk do piosenki Otro Dia Mas.

Na początku chciałam przeprosić was za moją krótką nieobecność na blogu. Niestety szkoła i nauka nieźle daje w kość, a co za tym idzie- wracam około 15 do domu, jem obiad i zabieram się za pracę domową i naukę :c
Posty miały pojawić się już wczoraj, ale ze względu na zakupy związane z remontem mojego pokoju nie miałam jak ich wstawić, ponieważ gdy tylko wróciłam do domu czekały na mnie zadania domowe. Ale już koniec tego długiegoooo wstępu- pora przejść do tego co w tym poście istotne, czyli do Teledysku do piosenki Otro Dia Mas!

Jak już pewnie większość z was się orientuję teledysku ukazał się już w czwartek, jednak wtedy nie był jeszcze dostępny dla Polski. Dzisiaj możemy obejrzeć go w całej okazałości na YouTube. Niestety, nie wiem z jakiego powodu, nie mogę wstawić wam filmiku, dlatego też podaje link:
Nie wiem jak wam, ale mi teledysku podoba się BARDZO! Jest świetny, cudowny, jednymi słowy nic dodać nic ująć♥ Lodovica wyglądała naprawdę pięknie, no i wyjaśniła się tajemnica paznokci, które jak już wiemy miały pasować do aparatu.

Jak do tej pory teledysk obejrzało 21 300 osób. Taki wynik w ciągu zaledwie dwóch dni to dość sporo! Myślę, że podobnie jak Universo ta piosenka osiągnie w najbliższych tygodniach milion wyświetleń.

PODOBA SIĘ WAM PIOSENKA OTRO DIA MAS ORAZ TELEDYSK DO NIEJ?
Piszcie w komentarzach :)

4 komentarze:

  1. Anonimowy17:06

    Brakowało mi cie xD
    Superrrr post :**to tak na początek :)
    Otro Dia Mas- nic dodać nic ująć <333 cudooo LodoCudo hehe:D /misia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejny cudowny teledysk Lodo <333

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy12:10

    Kocham Lodo. Super ten clip<3:*<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy18:22

    od kiedy ona ma druga dziurke w lewym uchu?

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥