sobota, 8 marca 2014

...Mogę wyobrazić sobie magiczny, idealny świat.

"Dziś jest wielki dzień", "Jestem dziś zakochana", "Potrzebuję przyjaciół", "Kolejny ruch".
"Czemu to musi tak boleć....?"
AMIGAS! Z moimi PRZYJACIÓŁMI mogę wyobrazić sobie magiczny, idealny świat. Rozmawiamy o wszystkim! Zawsze potrzebujemy więcej.

"Będę śpiewać moje sny by darować to, co czuje moje serce".
Pokażę swoją duszę i serce.
"...Ponieważ śpiewanie jest tym, kim jestem i jestem z tego dumna".
"To moja ciocia! Angeles! Nie mogę w to uwierzyć! Zawsze wiedziała? Dowiedziała się niedawno? Dlaczego kłamała?"
"Dzisiaj był mój pierwszy pocałunek, mamo!"
 "Mniej myśl, rób więcej, Vilu!"
 "Boli mnie to, ze moi przyjaciele przeżywają złe chwile"
"To był zły sen, TO BYŁO STRASZNE, OKROPNE"
 "Mam nadzieję, że tato nie zrobi tego samego ze mną"
Post trochę różni się od pozostałych, które ukazały się na blogu, ale mam nadzieję, ze przypadnie wam do gustu.  Jak zauważyliście były to tylko zdjęcia z pamiętnika Violetty (zarówno z pierwszego jak i drugiego sezonu). 
Osobiście mnie owe obrazki bardzoooo przypadły do gustu. Są naprawdę piękne i urocze. Myślę, że większość z nich ukaże się w nowym wydaniu Sekretów i marzeń Violetty już 2 kwietnia. Kupicie tą książkę? Ja na pewno!
Jeśli chcielibyście aby na blogu ukazywały się częściej posty ze zdjęciami- piszcie.

8 komentarzy:

  1. Anonimowy12:58

    naprawdę ciekawy post a obrazki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy13:41

    TEN POST JEST MEGAAAA<33
    Świetne, śliczne, cudne, piękne obrazki... no po prostu KOCHAM!
    Post jest bardzooo ciekawy!! Super, super, super :) m/misia

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy23:39

    extra fajne obrazki

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post ;3 Mam nadzieję, że będzie ich więcej ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa♥ i mam nadzieje, że uda mi się stworzyć jeszcze tego typu post :)

      Usuń
  5. Uwielbiam te obrazki! Są takie ładne :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeej:** moja kochana Patka wróciła! <333

      Usuń
  6. Rewelacyjny post! Kocham czytać wszystko co piszesz, tworzysz♥♥
    Buziaki ;**

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥