wtorek, 23 grudnia 2014

{nr 897} [Recenzja] Sekretnik 3

Na moją pierwszą recenzję wybrałam jeden z pierwszych trzecio sezonowych przedmiotów. Rzecz ta doczekała się już trzeciej części. O czym mowa? Oczywiście, że o Sekretniku 3. Zamierzasz go kupić, ale nie wiesz czy warto... a może już go posiadasz i chcesz wyrazić swoją opinię? Jeśli tak, to ta recenzja jest właśnie dla ciebie!

PIERWSZE WRAŻENIE
Okładka Sekretnika 3 znacznie różni się od wcześniejszych. Na tle poprzednich książek widniał wzór taki jak na pamiętniku serialowej Violetty. Natomiast na tle tego widzimy wiele kwiatów. Na temat tej okładki było wiele opinii. Jedni uważali, że okładka jest zbyt dziecinna, a drudzy, że bardzo ładna. Ja myślę, że okładka oddaje styl Violi w trzecim sezonie. Jest pastelowy, delikatny tak jak ta okładka.


W lewym dolnym rogu widzimy główną bohaterkę, która robi z rąk charakterystyczne serduszko. W lewym górnym rogu widnieje napis "Sekretnik 3" . W prawym rogu klasycznie zostało umieszczone logo Violetta. Pamiętnik tak jak przypadku jego poprzedników zamyka się na magnes.


Z tyłu na tle o kolorze pudrowego różu został umieszczony tekst zachęcający do kupna sekretnika, informacje o produkcji, kod kreskowy itp.


Na pierwszej stronie sekretnika znajdziemy miejsce na wpisanie swojego nazwiska. Na kolejnych stronach mamy mnóstwo informacji o bohaterach, trasie, ich stylu, drodze do kariery, mamy również o ich kłopotach i rozterkach.


W sekretniku znajdziemy również wiele porad takich jak: rady na tę tęsknotę, jak sprawić komuś niespodziankę. Możemy też dowiedzieć się nieco rzeczy o sobie rozwiązując quizy i czytając horoskopy. W książce nie ma strony typu: miłość, moi przyjaciele, moja szafa, co jednak wcale nie osłabia produktu. Znajdziemy za to miejsce na np. zaplanowanie własnej trasy.




Czym jednak byłby sekretnik bez miejsca na nasze notatki? W tej książce jest go całkiem sporo, a graficy postarali się by strony te były bardzo ładne i rzeczywiście to się im udało. Tradycyjne na końcu pamiętnika znajdziemy kalendarz i naklejki, jednak część trzecia została wzbogacona o dwa plany lekcji.



GDZIE KUPIĆ?

Sekretnik ten znajdziemy niemal w każdym smyku i empiku oraz różnych księgarniach. Koszt to ok. 25 zł. Myślę, że nie jest to jakaś wygórowana cena, a pamiętnik jest naprawdę fantastyczny.

I JAK? KUPICIE? A MOŻE JUŻ MACIE? POCHWALCIE SIĘ W KOMENTARZACH!


Chciałam również przeprosić za jakość zdjęć, ale aparat w moim telefonie jest dość kiepski.

5 komentarzy:

  1. Będe go miała na urodziny <3 Super recenzja :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie leonetta-para-siempre-te-quiero.blogspot.com ;) Wesołych Świąt <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)
      Również życzę Wesołych Świąt ;)

      Usuń
  2. Anonimowy23:06

    Fajny post! Mam pamiętnik z pierwszego sezonu i taki uniwersalny. Nie kupowałam tego z drugiego sezonu, bo uważałam to za zbędne, ale widać, że postarali się w produkcji tego z ostatniego sezonu :)/ monika


    OdpowiedzUsuń
  3. Super recenzja, zachęciłaś mnie. Na pewno kupię, bo widać, że jest tego wart !

    OdpowiedzUsuń
  4. Sekretnik fajny. Ja jednak nie kupuję gadżetów z serialu. W sumie to nie wiem dlaczego, zapewne sądzę, że wyglądają trochę dziecinnie. Ta kolorystyka nie przemawia do mnie. Podobnie jak treść. Z pewnością młodsza część fanów Violetty będzie zachwycona.

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥