sobota, 6 grudnia 2014

{nr 884} [Tłumaczenia] Fragmenty odcinków 52-54.

Czas leci nieubłagalnie a z dnia na dzień zbliżamy się do finału trzeciego sezonu w Ameryce Łacińskiej. Pozostało już tylko 25 odcinków, w których może wydarzyć się dosłownie wszystko! Tymczasem my, w Polsce na nowe odcinki będziemy musieli poczekać miesiąc, ponieważ rozpoczęła się już przerwa po 20 odcinku. Jednak dzisiaj przychodzę do was z czymś innym, a mianowicie z tłumaczeniami niektórych fragmentów z odcinków 52-54.

TŁUMACZENIE WYKONAŁA Word Violetta DLA BLOGA WORDVIOLETTA.blogspot.com KOPIOWANIE PONIŻEJ ZAMIESZCZONYCH TREŚCI SUROWO ZABRONIONE!


Odcinek 52

Violetta: Miałam nadzieję, że odnajdziemy siebie tak jak zawsze.
Leon: Chciałbym aby to było tak proste...
Violetta: Nie mogę być tak daleko od ciebie, próbowałam,ale nie potrafię. Napisałam ci maila.
Leon: Wiem.
Violetta: Możesz mnie zrozumieć?
Leon: Nie przeczytałem go. Usunąłem.
Violetta: Nie wiem dlaczego jesteś taki surowy wobec mnie.
Leon: Ty taka jesteś! pamiętasz co napisałaś mi w mailu?
Violetta: Wcale tak nie uważam, León
Leon: Nie kłam.
Violetta: Byłam zła. W mailu, który usunąłeś było wyrażone wszystko co do ciebie czuję.
Leon: Znowu będziemy o tym dyskutować?
Violetta: Ale ty nie chcesz mnie wysłuchać
Leon: Nie. To ty nie chcesz wysłuchać mnie. To nie powoduje, ze jestem szczęśliwy, to mnie rani. Zrozum, ze inna osoba może mi to obiecać, a ty sprawiłaś, że cierpię.


Odcinek 52

Matylda: Cześć!
Maxi: Cześć! Co ty tu robisz Matylda?
Matylda: Szukałam cię w garażu u Leona, a on powiedział mi, ze poszedłeś do Studio.
Maxi: Tak, jestem w drodze. Ale potrzebujesz pomocy, masz coś do zrobienia?
Matylda: Tak, widzę, ze wiesz Maxi co do ciebie czuję! Czujemy to gdy razem śpiewamy.


Odcinek 52

od 00:00 do 00:40


Federico: Nie masz zamiaru mi czegoś powiedzieć? Co przede mną ukrywasz Ludmiła?
Ludmiła: Nie wiem co usłyszałeś, ale nie mówiłam o tobie. Nie jesteś centrum mojego świata.
Federico: Usłyszałem, ze coś przede mną ukrywasz... jednak wiesz co? Nie obchodzi mnie to wcale. Nie chcę wiedzieć co planujesz. Nie mam zamiaru być częścią twoich kłamstw.
Ludmiła: To wszystko twoja wina Natalia!
Naty: Ja nic nie zrobiłam.
Ludmiła: Mówisz o moim chłopaku!
Naty: Felipe wcale nie jest twoim chłopakiem.
Ludmiła: Zamknij się. Mówiłam ci, ze nikt nie może się o tym dowiedzieć. Mogłyby być z tego ogromne problemy.
Naty: Jedyne o czym wiem, to, to że nie chcę abyś manipulowała moim życiem, Ludmiła.
Ludmiła: Odczep się od Felipe!
Naty: To ty odczep się od mojego życia. Mam prawo robić to co chcę!
Ludmiła: Natalia chodź tutaj, mówię do ciebie! Natalia!


Odcinek 53

Alex: Niesamowite.. To przez Leona, tak? Źle, że aż tak cię zdenerwował
Violetta: Nie jestem zdenerwowana, jestem wolna
Alex: Wolna?
Violetta: Tak, ponieważ jestem zmęczona, jestem smutna Alex. Przeprosiłam go za wszystko co zrobiłam, ale jeśli on nie chce mi wybaczyć, to nic już nie zrobię, to nie mój problem. Nie będę robić nic więcej.
Alex: Jednak jest coś co możesz zrobić, zostaw to wszystko za sobą.
Violetta: Tak, zrobię to. Jestem na to gotowa. Teraz poczekam na miłość mojego życia, która wydaje się być tak blisko mnie.


Odcinek 54

Violetta: Co słychać?
Ludmiła: Dobrze.
Violetta: Dobrze.. Czasami w życiu zdarzają się rożne nieprzewidywalne rzeczy.... na przykład .. to pomaga jak coś jest nie tak, to jest dobre i trzeba to zaakceptować, podnieść głowę i iść dalej.
Ludmiła: Możesz dać mi nauczkę, jak odejdę z Youmixu
Violetta: Jestem z tobą.
Ludmiła: Ale jeśli nienawidzę tego miejsca..?
Violetta: Nie, mam na myśli ciebie, chce coś przedyskutować.
Ludmiła: Ależ proszę, mów.
Violetta: Chcę, chcę porozmawiać. Nie odchodź, jestem z tobą.
Ludmiła: Nie, stop- wystarczy
Violetta: Poczekaj Ludmiła.
Ludmiła: OK, masz jakiś problem..
Violetta: Mam dla ciebie informację..
Ludmiła: Informację? Na blacie? Co się dzieje?
Violetta: Nie ja mam dla ciebie jedną informację, pod tą ścierką, na blacie..


Odcinek 54

Dziennikarz: Co możesz nam powiedzieć nam o swojej separacji z Ludmiłą?
Felipe: Cóż, rozmawialiśmy z Ludmiłą i ona to akceptuje, a teraz jest czas aby przezwyciężyć to, co się dzieje.
Ludmiła: To jest kłamstwo.
Marotti: Ludmiła!
Ludmiła: Felipe i ja nigdy nie byliśmy razem. 
Marotti: Ludmiła, co ty wyrabiasz?
Ludmiła: Nie, proszę, to wszystko było pożywką dla mediów, nie będę płakać ani za mną, ani za Naty, ani za Felipe, ani nikim innym. Wszyscy byliście okłamywani.


Odcinek 54

Violetta: Ach Priscilla, nie wiedziałam, ze tu jesteś, przestraszyłaś mnie.
Priscilla: Och dlaczego? Zrobiłaś coś złego? Słucham. Rozmawiałaś z Angie? Następnym razem rozmawiając z nią o Germanie za moimi plecami dowiesz się jaka jestem Violetta.


Odcinek 54

Angie: Wszystko w porządku?
Violetta: Tak, wszystko dobrze. Powiedział mi coś ważnego i musisz wiedzieć,  że nie mam żadnych powodów, nie mogę tego uniknąć! Wydaje mi się, że Priscilla ma rację. Jeśli oboje się rozstaną, to wszystko się zawali. Jesteś zakochana w tacie!
Angie: Violetta....
Violetta: Nie okłamuj mnie Angie, ja to wiem. Nie możesz tego kontynuować do końca życia, trzeba coś zrobić.Angie: Twój tata jest już dorosły, i musimy szanować decyzje jakie podejmuje.
Violetta: Co chcesz zrobić z tym co czujesz?
Angie: A co teraz robię? Podążam swoim życiem. Co innego mogłabym zrobić?
Violetta: Podążać życiem na przekór temu co się czuje? Musisz żyć zgodnie z tym co czujesz!
Angie: Vilu...
Violetta: Angie! Wystarczy. Jesteś zakochana w tacie i nie możesz tego ciągle ukrywać. Tak nie można.
Angie: Twój tata ma rację.
Violetta: Co?
Angie: Nie możesz zawsze wtrącać się w sprawy dorosłych. Właśnie to mi powiedział. Nie musisz mnie ciągle pouczać [poprawiać]
Violetta: Ja wcale cie nie pouczam, chcę po prostu abyś była szczęśliwa.
Angie: Jeśli chcesz abym była szczęśliwa to nie rozmawiaj ze mną o tym, tylko zaśpiewajmy. To mnie uszczęśliwi.
Violetta: Nie możesz tak zmieniać tematu...
Angie: Tylko trochę. No tuż, dalej, graj.

PODOBAŁ SIĘ WAM POST? KTÓRA SCENA NAJBARDZIEJ PRZYPADŁA WAM DO GUSTU, a która chcielibyście bym przetłumaczyła?


14 komentarzy:

  1. Anonimowy11:55

    Zajebisty post!!!!! Biorę się za czytanie ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy13:05

    Szkoda, że nie było Cię prawie tydzień, ale spoko rozumiem :) nie zawsze mamy czas i chęci. A w sumie i tak nic specjalnego się nie dzieje ostatnio.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy17:01

    cudowny post dzięki za tłumaczenie scen

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post. Czytając tłumaczenia na różnych bloga, doszłam do wniosku, że wy najsensowniej to wszystko tłumaczycie. Nie trzeba się zastanawiać o co w tym chodzi, bo zdania są bez sensu, tylko czytając doskonale się zdaje z tego sprawę. Miło się czyta takie tłumaczenia. Czekam na więcej. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że podobają ci się tłumaczenia <33 Zawsze staram się dawać z siebie jak najwięcej by dobrze wszystko dla was przetłumaczyć.

      Usuń
    2. Anonimowy14:00

      Zazdroszczę, ze umiesz tak wszystko tłumaczyć i w ogóle ja nawet angielskiego dobrze nie znam xd

      Usuń
  5. Anonimowy01:17

    Kochana dzięki:)Jesteś wielka<3333333

    OdpowiedzUsuń
  6. Post świetny. Ciekawe fragmenty. Ja najbardziej chciałabym tłumaczenia scen z Leonetta, Diecesca oraz z Matylda.
    Warto było czekać na kolejny post. Widać, że bardzo się staracie. Jesteście profesjonalne w tym co robicie. Wszystko dopracowane idealnie.
    Tłumaczenia tak jak ktoś wyżej napisał mają sens. Na innych blogach gdy to czytamy nie wiemy nawet o co chodzi. A u was, te tłumaczenia wydają się bardziej dokładne.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy14:00

    Super tłumaczenie :) Czekam na więcej!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy14:08

    A przetłumaczysz zapowiedz 56 odcinka?

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne fragmenty. Leon musi być strasznie wściekły, skoro usuwa maile Violetty, w których ta wyznaje swoje uczucia. Bardzo dobrze to wszystko przetłumaczyłaś.
    Zaczęłam się bać, czytając krótką rozmowę między Priclillą a Violettą. Ta partnerka Germana to taki troszkę diabełek xD. Widać German nie ma szczęścia do znajdowania żon, wszystkie spiskują za jego albo jego rodziny plecami :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy17:43

    Extra post! Super tłumaczenie, wybrałaś bardzo ciekawe sceny:)/ monika

    OdpowiedzUsuń
  11. Super post, naprawdę wybrałaś najciekawsze momenty i świetnie je przetłumaczyłaś. Gdy zaczełam czytać rozmowę Priscilli i Violetty, serio się jej przestraszyłam. Bo dotychczas jest taka milutka i dla Violi i dla Germana, a potem okazuje się jaka z niej diablica. Jak Ludmiła w jednym z pierwszych odcinków mówiła, że jej mama wcale nie jest taka miła to nie chciałam wierzyć, a teraz okazuje się, że Supernova miała rację. A co do Leonetty, to teraz mają najgorsze chwile, nie dziwie się Leónowi, ale mi ich szkoda, teraz szczególnie Violi, która tak stara się odzyskać jego zaufanie, pisze te wszystkie maile, a on je usuwa.

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥