niedziela, 7 grudnia 2014

{nr. 886} [Tłumaczenie] Mil vidas atrás - Tysiąc poprzednich żyć

Mil vidas atrás to kolejna romantyczna ballada, która pojawiła się w serialu. Została napisana przez Leona z myślą o Roxy, natomiast fenomenalnie wykonał ją cały zespół All4you (Leon, Federico, Maxi, Andres i Broduey) W pełni wykonaną piosenkę mogliśmy usłyszeć w 47 odcinku trzeciego sezonu, a już zdążyła podbić serca Vilovers.

 Mil vidas atrás - Tysiąc poprzednich żyć 


Tekst: 

Cuando me miro al espejo
Solo veo tu reflejo, tus ojos
Ventanas son
A un mundo mejor

Como fuego en el invierno
Tu le das calor a mi universo
Es amor, sin condicion
Lo que siento yo estando contigo

Dime si esto es real llegaste a cambiar
Con un beso mi verdad
No se como expresar con palabras que
Cuando miro tus ojos se
Que ya te amè mil vidas atras

Cuando respiro te siento
De armonia me llenas el pecho
Con tu voz, no hay temor
En mi corazón

Sin ti estaria incompleto
No saldria eso si no te tengo
Es amor, sin condicion
Lo que siento yo estando contigo

Dime si esto es real llegaste
A cambiar con un beso mi verdad
No se como expresar con palabras
Que cuando miro tus ojos se
Que ya te amè mil vidas atras
Ya te amé

Tłumaczenie:

Kiedy patrzę w lustro 
Widzę tylko twoje odbicie 
Twoje oczy 
Oknami są 
Na lepszy świat 

Jak ogień w zimie 

Ty nadajesz ciepło mojemu wszechświatowi 
To bezwarunkowa miłość
To co czuję
Będąc z tobą

Powiedz mi jeśli to prawda 

Przychodzisz zmienić
Jednym pocałunkiem moją prawdę
Nie wiem jak to wyrazić słowami, że
Kiedy patrzę w twoje oczy wiem, 
Że już cię kochałem tysiąc poprzednich żyć

Już cię kochałem


Kiedy oddycham czuję ciebie
Harmonia wypełnia moją klatkę piersiową
Z Twoim głosem nie ma strachu
W moim sercu

Bez ciebie nie będę kompletny
Nic nie wyjdzie jeśli cię nie będzie
To bezwarunkowa miłość
To co czuję
Będąc z tobą

Powiedz mi jeśli to prawda 
Przychodzisz zmienić
Jednym pocałunkiem moją prawdę
Nie wiem jak to wyrazić 
Jakimi słowami, że
Kiedy patrzę w twoje oczy wiem, 
Że już cię kochałem tysiąc poprzednich żyć 

Już cię kochałem


Na pewno wszyscy wciąż pamiętacie wątek z Roxy i Faustą ciągnący się przez prawie 20 odcinków trzeciego sezonu [klik]. Violetta przebiera się za Roxy, aby sprawdzić czy coś łączy go z Gery. Tymczasem nieświadomy kto tak naprawdę kryje się pod czerwoną peruką Leon zakochuje się w Roxy. To właśnie dla niej napisał tą przepiękną piosenkę. Jednak gdzieś w głębi serca czuję, że już ją kiedyś kochał, o czym mówi w swojej piosence. Na pewno utwór pojawi się na nowej płycie Amigos hasta el final (Przyjaciele do samego końca) [klik], która ukaże się już w tym miesiącu! 

Jak Wam się podoba nowa piosenka? 


6 komentarzy:

  1. Post jak zwykle świetny <333
    A piosenka CUDO!!!!!
    Jak ją pierwszy raz usłyszałam to już się w niej zakochałam <333
    Jest taka piękna <3333
    W ogóle to się cieszę, że scenarzyści i producenci w drugiej połowie sezonu postawili na rozwój zespołu chłopaków :D
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna piosenka ^^. Bardzo ją polubiłam, ogólnie zauważyliście, że w trzecim sezonie te piosenki są takie dojrzalsze, opowiadające o poważniejszych uczuciach, nie tylko o muzyce...
    Ten utwór jest taki delikatny, bardzo mi się podoba. Kocham romantyczne piosenki, zwłaszcza takie, podczas których można się zastanowić nad niektórymi ważnymi rzeczami. Dlatego już jestem prawie pewna, że to będzie moja ulubiona piosenka zespołu chłopaków, jednak czekam też na utwór zespołu dziewczyn, żeby posłuchać czegoś dającego kopa :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna piosenka, chociaż mnie bardziej podoba się w wykonaniu solowym (jak np. to Leóna z 39 czy 40 odcinka). Ale tutaj też cudnie chłopakom wyszła, a jak słyszę fragment od 1.32 do 1.40 to mam przysłowiowe ciary... Cuuudo :)
    Też się cieszę, że w trzecim sezonie jest więcej zespołu. Choć nadal wolałabym, aby był w nim Diego zamiast Fede; wydaje mi się, że głos Diego (specyficzny i wyróżniający się) dawał zespołowi "to coś", czego nie daje Fede, ale to tylko moja opinia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piosenka genialna. Podoba mi się tekst. Melodia jest świetna. Fajne jest także to że zaśpiewali tą piosenkę całym zespołem.
    Mi najbardziej się podoba głos Jorge (Leona) i Ruggero (Federico). Mają nawet bardzo podobne do siebie :) Refren idealny <3
    Muszę przyznać, że piosenki w trzecim sezonie są dla mnie zaskoczeniem. Nie spodziewałam się tego. Gdyby porównać te piosenki z tymi z pierwszego sezonu. Jaka różnica!
    I jeszcze gdy Leon w 1:36 śpiewa 'Es amor' - cudownie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy18:11

    Piękna piosenka:) Nic dodać nic odjąć;)/ monika

    OdpowiedzUsuń
  6. Taa piosenka jest po prostu boska, jest śliczna i ten tekst w tłumaczeniu jest piękny. Taki romantyczny i wzruszający. Fajnie, że śpiewają ją chłopacy w zespole specjalnie dla swoich dziewczyn. Melodia jest super, taka spokojna i delikatna, a refren najlepszy, aż płakać się chce. Poza tym w trzecim sezonie to wszystkie piosenki są piękne, takie dojrzalsze, bardziej emocjonujące, i mają doroślejsze teksty. Podoba mi się w nich to, że w niektórych muzyka jest taka elektryczna, a w niktórych zwykła i spokojna, grana na instrumentach. Jednym słowem, piosenka jest.. WSPANIAŁA <3

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥