wtorek, 23 grudnia 2014

{nr 894} [Sprawy organizacyjne] Post powitalny


Witam was bardzo serdecznie. Jestem redaktorką przyjętą na okres próbny za co jeszcze raz dziękuję założycielce tego bloga. Nie ukrywam, że jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa i ogromnie wdzięczna. Jeśli chcesz dowiedzieć się trochę rzeczy o mnie to zapraszam do rozwinięcia postu.

Moim marzeniem było dostać się na okres próbny do redakcji tego bloga. Kiedy zobaczyłam informację o tym, że się dostałam to nie dowierzałam. Jak to mawia Lodowica Comello "Todo es posible".


Mam na imię Julia. Uwielbiam śpiewać, tańczyć i rysować. Rodzina i przyjaciele to dla mnie wszystko. Mam nadzieję, że wy czytelnicy również mnie polubicie.
Jestem osobą otwartą na nowe znajomości. Cieszę się, że mogę dzielić się z kimś moją pasją. To dla mnie coś naprawdę pięknego.


Choć ten post jest bardzo krótki to mam nadzieję, że poznaliście choć część mnie. Przy okazji powitania chciałam życzyć wam wesołych Świąt, takich spędzonych w rodzinnej atmosferze, spokojnych, i przede wszystkim radosnych, z myślą, że każdy następny dzień będzie lepszy.

MAM NADZIEJĘ, ŻE BĘDZIE MI SIĘ DOBRZE WSPÓŁPRACOWAĆ Z WAMI CZYTELNIKAMI I BĘDZIECIE ZADOWOLENI Z MOJEJ PRACY. :)
JEŚLI MACIE DO MNIE JAKIEŚ PYTANIA-ŚMIAŁO! 
POSTARAM SIĘ NA KAŻDE Z NICH ODPOWIEDZIEĆ.


6 komentarzy:

  1. Cześć! Witamy na blogu :)
    Czekam na posty w twoim wykonaniu.

    PS. Ja także życzę Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy20:30

    Witaj! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje :) Obiecuje,że się postaram ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy09:27

    Siemka :) i Wesołych świąt

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy22:49

    Cześć! Bardzo mi się spodobał Twój post widać, że jesteś na prawdę otwarta i skromna :) Wesołych Świąt!/ monika

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej :) Napisałaś fajny post powitalny i witam na blogu. Też życzę WESOŁYCH ŚWIĄT :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥