piątek, 19 grudnia 2014

{nr 890} [Tłumaczenie] En mi pasión - To Moja Pasja

Wszystkie piosenki z płyty "Gira Mi Canción" usłyszeliśmy już w serialu, ale nie oznacza to końca nowych piosenek, a wręcz przeciwnie. W przeciągu ostatnich 20 odcinków Violetty (mam tu na myśli odcinki w Argentynie) pojawiły się 4 nowe piosenki "Mil Vidas Atrás" [klik], "Mi Princesa", "Mas Que Una Amistad" i "En Mi Pasión", której tłumaczenie znajdziecie w tym poście. Przekonajcie się o czym tak naprawdę mówi ta cudowna piosenka. 
En Mi Pasión - To moja pasja


Tekst: 

Esta es una história sin final
Empezo como un cuento y na acabara
Habla de pasión, de mi profesión
Es donde voy y quien soy
Es mas fuerte que yo
Si una nota sueña en mi interior
Me vuelvo el cantante y la canción
Me vuelvo luna y también sol

Yo solo quiero cantar (con mi voz)
Yo solo quiero bailar (a ese corazón)
Por que la musica es obseción, es mi pasión
Es obseción, es lo que soy

Aaahhhhh
La musica es mi verdad
Y yo no voy a engañar
Creando quito todo temor (todo temor)
Esa buena energia es mi monton
Y en la adversidad fuerza mi dará
Mis metas yo voy alcanzar (voy alcanzar)

Es mas fuerte que yo
Si una nota sueña en mi interior
Me vuelvo el cantante y la canción
Me vuelvo luna y también sol
Yo solo quiero cantar (con mi voz)
Yo solo quiero bailar (a ese corazón)
Por que la musica es obseción, es mi pasión
Es obseción, es lo que soy

Aaahhhhh
La musica es mi verdad
Y yo no voy a engañar
Es lo que soy soooy
Es mi pasiiooon
Es lo que soooy
Mi vocaciónnnn

Yo solo quiero cantar (con mi voz)
Yo solo quiero bailar (a ese corazón)
Por que la musica es obseción, es mi pasión
Es obseción, es lo que soy

Aaahhhhh
La musica es mi verdad
Por que la musica es obseción, es mi pasión
Es lo que soy
Aaahhhhh
La musica es mi verdad
Y yo no voy a engañar\

Tłumaczenie: 

To jest jakaś historia bez końca
Zaczęła się od opowieści i się nie kończy
Mówi o pasji, mojej profesjonalności 
Gdzie idę i kim jestem
To jest silniejsze ode mnie
Jeśli jakaś nuta brzmi we mnie
Staję się piosenkarką i tą piosenką
Staję się księżycem i słońcem też

Ja tylko chcę śpiewać (śpiewać moim głosem)
Ja tylko chcę tańczyć ( z sercem)
Ponieważ muzyka to powołanie, to moja pasja
To nie głosowanie, to właśnie ja

Aaahhhhh
Ta muzyka jest moją prawdą 
A nie kłamstwem
Tworzenie usuwa cały strach (cały strach) 
Ta dobra energia jest moim silnikiem
W przeciwnościach daje mi siłę
Swoje cele będę osiągać (osiągać) 

To jest silniejsze ode mnie
Jeśli jakaś nuta brzmi we mnie
Staję się piosenkarką i tą piosenką
Staję się księżycem i słońcem też
Ja tylko chcę śpiewać (śpiewać z moim głosem)
Ja tylko chcę tańczyć (innym sercem)
Ponieważ muzyka to powołanie, to moja pasja
To nie głosowanie, to właśnie ja 

Aaahhhhh
Ta muzyka jest moją prawdą 
A nie kłamstwem
Jest tym czym jestem
To moja pasja
To właśnie ja 
To powołanie

Ja tylko chcę śpiewać (śpiewać z moim głosem)
Ja tylko chcę tańczyć (innym sercem)
Ponieważ muzyka to powołanie, to moja pasja
To nie głosowanie, to, to czym jestem

Aaahhhhh
Ta muzyka jest moją prawdą
 ponieważ muzyka to powołanie, to moja pasja 
To właśnie ja
Aaahhhhh
Ta muzyka jest moją prawdą 
A nie kłamstwem

Piosenka została napisana przez Diego, wykonana zaś przez wszystkich uczniów Studio poza Violettą. Utwór przekazuje pozytywną energię, a kiedy jej słucham od razu che mi się tańczyć i śpiewać. Ma bardzo energiczny refren, a zwrotki spokojne i to właśnie czyni ten kawałek wyjątkowym i jeszcze do tego od razu wpada w ucho. Piosenka doskonale opisuję pasję wszystkich bohaterów, którą jest muzyka. Mówi o tym jak bardzo bohaterowie kochają muzykę i jak bardzo jest dla nich ważna.

Ja już pokochałam tą piosenkę, a Wy? 

4 komentarze:

  1. Genialna piosenka :) Refren najlepszy. Taki energiczny.
    Tłumaczenie też fajne.
    Podoba mi się ogólnie jak został nagrany ten utwór. To, że schodzą ze schodów i znajdują się na scenie, gdzie czekają na nich fani. Naprawdę muszę przyznać, że teledysk jest świetny :d

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy14:32

    Super piosenka nie ma co :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy15:15

    Super piosenka bardzo mi sie podoba bo pokazuje jak muzyka jest ważna dla wszystkich ;)/ monika

    OdpowiedzUsuń
  4. Nowa piosenka jest naprawdę świetna. Jedna z moich ulubionych. Szkoda, że śpiewa ją każdy poza Violą, ale i tak wyszła genialnie. Refren jest najlepszy z całości, jak w wielu piosenkach. Mój ulubiony moment wteledysku, jak rozdzilają się na dwie grupy, śpiewają i tańczą, a potem razem biegną po schodach. Tłumaczenie tej piosenki jest super, cała jest super.

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥