poniedziałek, 8 grudnia 2014

{nr 887} [Tłumaczenie] Zapowiedź 56 odcinka.

Już dzisiaj o godzinie 22:00 będziemy mogli oglądać 56 odcinek trzeciego sezonu "Violetty". Co się wydarzy? Czyżby León nie chciał Violetty w zespole? Czy Priscilla czasami się nie zapomina? Jak Matylda zareaguje na słowa Naty?

TŁUMACZENIE WYKONAŁA Word Violetta DLA BLOGA WORDVIOLETTA.blogspot.com KOPIOWANIE PONIŻEJ ZAMIESZCZONYCH TREŚCI SUROWO ZABRONIONE!



Andres: Mamy już artystów, którzy będą nam towarzyszyć w teledysku.
León: Tak? Kim są?
Maxi: Uczniowie ze Studio.
Priscilla: Nie lekceważ tak swojego ojca.
Violetta: Priscilla, proszę cię.
Priscilla: Nie proś, idź do swojego pokoju i wróć jak się uspokoisz.
Violetta: Przestań mi mówić co mam robić, jeśli mam iść do swojego pokoju to powiedzieć może mi to tylko tata.
Maxi: Moja historia z Naty jest skończona, Matylda.
Alex: Nie żyje ciągle życiem Violetty, nie jestem taki jak ty, zawsze uzależniona od tego co robi, a czego nie robi León.
Priscilla: Violetta idź do pokoju, a ty opuść mój dom.
German: Priscilla powiedziała Angie żeby tu więcej nie przychodziła.
Naty: Jesteś szczęściarą, nie zrań go, bo on na to nie zasługuje.
Priscilla:  Ludmiła zdajesz sobie sprawę, że są sytuacje, które trzeba wykorzystywać?
Jade: Wszystko robię dla miłości. Nie będę tego już nigdy więcej powtarzać.
Nicolas: Żałujesz czegoś, kochana?
Camila: A główną solistką będzie Vilu jeśli się zgodzisz.
León: Ja się nie zgadzam. Możemy tutaj ćwiczyć, ale to nie jest możliwe by ona tu przyszła.
Francesca: Leon nie chce abyś przychodziła do garażu. Upss powiedziałam to!


PODOBA SIĘ TŁUMACZENIE? JAK POTOCZĄ SIĘ DALSZE LOSY BOHATERÓW?

12 komentarzy:

  1. Anonimowy07:05

    Jak dla mnie León jest zbyt surowy dla Violetty
    Fajne tłumaczenie :* Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego?
      To jego zespół i to i on o nim decyduje!

      Usuń
    2. Anonimowy17:47

      nie

      Usuń
    3. Czy ja wiem? On jej nie ufa, bo przebierała się za kogoś innego i przy okazji zabawiła się jego uczuciami. Jak German przebrał się za Jeremiasa, to Violetta też długo była zła. Normalne, że jak ktoś cię oszuka to potrzebujesz czasu, aby wybaczyć/zapomnieć/przestać się gniewać. Nie ma nic na siłę, a takie narzucanie się, jak to usiłuje robić Violetta i jej przyjaciele, nie pomaga.
      Dziękuję za tłumaczenie :)

      Usuń
  2. Anonimowy19:27

    Kiedy tłumaczenie zapowiedzi 57 odc

    OdpowiedzUsuń
  3. Super tłumaczenie moim zdaniem najlepiej przetłumaczone wśród blogów których czytam Bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy18:00

    Super post! Nie oglądam odcinków, które lecą w Argentynie, bo nie mam czasu, ani nie chce sobie zepsuć niespodzianki, ale zawsze chętnie czytam wasze streszczenia☺/ monika

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne tłumaczenie. Bardzo mnie ta zapowiedz zaciekawiła.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szalejecie ostatnio z tymi tłumaczeniami :) Podoba mi się to :D
    Tłumaczenie bardzo dobre. Czekam na kolejne :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy23:16

    Najbardziej ciekawi mnie teraz wątek Naty i Maxiego, nie mogę patrzeć na to jak ona cierpi i płacze..

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie przetłumaczyłaś, ale te ostatnie odcinki, są dla naszych ukochanych bohaterów najtrudniejszymi moemtami w życiu. No bo Leonetta się kłóci, Naxi też, Fedemiła. Bardzo mi szkoda Violetty, że León tak ją traktuje, gdy jej przyjaciółki mogą wystąpić w teledysku, to z powodu kaprysu Leóna Violetta już nie ! Tak było z imprezą w drugim sezonie - León zagrał na niej piosenki, tylko po warunkiem, że nie przyszła Viola. Szkoda mi ich wszystkich..

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥