niedziela, 28 grudnia 2014

{nr 904} [Konkurs] Kolejny Mini Konkurs V-lovers


Ameet znany jest z organizowania Mini Konkursów V-lovers. Konkursy cieszą się bardzo dużą popularnością, choć na wykonanie pracy mamy zaledwie trzy dni. Po króciutkim wstępie zapraszam was do rozwinięcia postu.

Już od marca Ameet organizuje takowe konkursy. Nagrody oczywiście violettowe, a niektóre o wartości nawet ok 400 zł. Zobaczmy co Ameet przygotował dla nas na ten weekend:

konkurs


NOWY Weekendowy Konkurs trwa od 27.12.2014 – 30.12.2014
 
Zadanie konkursowe:
1. Marzenia się spełniają, a Ty masz nieograniczone możliwości, gdzie i jak spędziłabyś noc sylwestrową?
2. odpowiedź prześlij na adres kolekcja.vlovers@ameet.pl
4. Daj nam znać w komentarzu pod postem, że przyłączasz się do zabawy.
5. Czekaj na wyniki. Ogłosimy je już 30.12 we wtorek po godzinie 13.00
6. Na prace czekamy do wtorku  30.12 do godziny 12.00
Nagrody:
1. Zestaw 4 płyt DVD z serialem Violetta, sezon 2,
2. Zestaw 16 płyt DVD z serialem Violetta, sezon 1















  

I JAK? 
WEŹMIECIE UDZIAŁ W TYM WEEKENDOWYM KONKURSIE?

8 komentarzy:

  1. Spróbuję. Wezmę udział :) Nagroda jest naprawdę ciekawa. Cieszę się, że to nie są gadżety z serialu, ponieważ ja ich nie kolekcjonuję. Płyty zawsze są przydatne, bo można przypomnieć sobie jak wyglądały starsze odcinki.
    Często biorę udział w konkursach od ameeta, jednak nigdy nic nie wygrałam. Kto wie ? Może wygram teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wezmę udział w tym konkursie. Nagroda jest bardzo fajna, chciałabym 16-tomową Kolekcję V-lovers. Zadanie jest bardzo proste. To już mój dziesiąty konkurs od Ameetu, w którym biorę udział. Nigdy jeszcze nie wygrałam, chociaż bardzo się starałam. Mam nadzieję, że uda mi się teraz, muszę się wyjątkowo postarać <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy21:43

    Post bardzo krótki mogłaś go troszkę urozmaicić albo coś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy21:44

      Ale i tak super :D dzięki za informację odnośnie konkursu :)

      Usuń
    2. Dziękuję za radę ;) Następnym razem postaram się jeszcze coś dodać :)

      Usuń
  4. Anonimowy22:40

    Dzięki, że dałaś znać o konkursie ;) Udziału raczej nie wezmę, bo mam kilka tomów z tych 16 z pierwszego sezonu, więc nie będą mi wszystkie zbytnio potrzebne ;) A zresztą serial kiedys może nas przestać interesować, ale ciekawe nagrody i zadanie ;)/ monika

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy11:02

    Może weznę udział. Papitka;-*

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥