piątek, 16 maja 2014

Vlog Candelarii Molfese.

Nie wiem jak wy, ale ja uważam, że jeśli jakaś gwiazda zakłada vloga w pewnością oznacza to tylko jedno- sukces. Dzięki krótkim filmikom dodawanych przez gwiazdy możemy je lepiej poznać, a dzięki temu może i bardziej polubić.
Przyznam szczerze, ze nie jestem jakąś wielką fanką Candelarii, ale lubię ją. Cieszę się, ze założyła vloga i z pewnością będę oglądać każdy jej filmik.
Hola!!! Tengo una novedad para compartir con ustedes!!
A partir de hoy tengo mi propio Canal de You Tube! donde voy a contarles y mostrarles un poco más de mi vida!
Me encantaría que me acompañen y me sigan!!!
Denle click a este link y suscríbanse!
Muy pronto más novedades!!!
Właśnie taką wiadomość Cande napisała na swoim oficjalnym Facebooku [klik] ale  
Co to właściwie oznacza? Już tłumaczę.
Cześć. Mam wiadomość, którą chciałabym się z wami podzielić!! Na dzień dzisiejszy mam swój własny kanał YouTube! Gdzie mam zamiar powiedzieć i pokazać wam nieco więcej mojego życia. Chciałabym abyście dołączyli i obserwowali! Kliknijcie w ten link. 
więcej informacji wkrótce!
Odwiedziliście już kanał Candelarii, zostawiliście suba? A może oglądaliście, któryś z dwóch dodanych filmików? Ja obejrzałam zarówno filmik, w którym Cande wita nas na swoim świeżutkim kanale, a także ten drugi, w którym możemy zobaczyć ją w samochodzie z Cou.

Jaka jest dostępność kanału dla Polonii?
Ja bez problemu mogłam zasubskrybować kanał jak i obejrzeć filmiki, które się na nim znajdują [zarówno na komputerze, jak i na telefonie]. Z tego co wiem kilka osób mówiło, ze ma problem z obejrzeniem filmików, ale niestety nie wiem co może być tego przyczyną.

8 komentarzy:

  1. A wy daliście suba Candelarii? ♥
    Widzieliście oba filmiki dodane przez Molfese? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bez problemu mogę obejrzeć oba filmiki, ale na przykład moja koleżanka miała już z tym problemy. Nie wiem od czemu to zależy. :)
    Post jak zawsze świetny ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy18:16

    Ja nie mogę obejrzeć

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post. :) Ja jeszcze nie widziałam ale zapraszam na moją stronę na facebooku. Wysłałam ci zaproszenie i trwa konkurs kto 1 naciśnie Lubię to. Napiszesz komentarz???? Pozdrawiam największa fanka twojego bloga. :-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy19:13

    Zaraz zobaczę te filmiki. Nawet nie wiedziałam, że Cande ma kanał xd hah. Super post :) /misia

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy11:27

    Super

    OdpowiedzUsuń
  7. Ona jest boska <3
    Hahhaha :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥