niedziela, 21 lipca 2013

Różności...

Kochani poszperałam w Internecie i wynalazłam kilka ciekawych rzeczy. Od razu mówię, że to wszystko wzięłam z tej strony: http://www.mondoteen.com/ wywiad z tej: http://www.movieforkids.it

Karaoke na oficjalnej stronie Disney Channel


Mam dla Was świetną wiadomość! Na oficjalnej stronie internetowej włoskiego Disney Channel utworzono stronę zawierająca wszystkie piosenki z seriali Disney'a. Teraz możecie spędzać godziny na śpiewaniu piosenek z Violetty. czy też Waszych innych ulubionych seriali Disney'a. :)

Nail Art.- malowanie paznokci <3



Violetta Meet & Greet, twarzą w twarz z bohaterami. 

Jest to wywiad z aktorami z serialu w trakcie kiedy byli w Mediolanie. Bardzo dużo czasu zajęło mi przetłumaczenie tego wszystkiego i mam nadzieję, ze udało mi się ;)

Jaki jest sekretny składnik sukcesu tego serialu?

Martina Stoessel: "Myślę, że jest wiele składników, które działają doskonale. Tymczasem jesteśmy międzynarodową grupą aktorów. Violetta jest to program, który odwołuje się nie tylko do dzieci, ale także dla rodzin. Rodzice czują się bardzo swobodnie w serii, mogą pokazać ją swoim dzieciom. A potem muzyka, choreografia, opowieści o przyjaźni i miłości.

Clara Alonso: "Jest to projekt, w którym pracuje tak wielu ludzi i jest bardzo kontrolowane. Nic nie jest pozostawione przypadkowi.

Ruggero Pasquarelli: "Innym składnikiem jest fakt, że jesteśmy grupą zjednoczona, dbamy o siebie i jest to widoczne w serii."

Lodovica Comello: "Na pewno atutem jest fakt, że obsada pochodzi z całego świata. Fakt, że są aktorzy, którzy pochodzą z Hiszpanii, Włoch, Brazylii, Meksyku i innych kraji to na pewno nie oznacza, że ​​dzieci z tych miejsc, - jeszcze bardziej będzie ogladało serial. Widzą odzwierciedlenie w niektórych sytuacjach ich zwyczaje, ich tradycje- małe szczegóły, które sprawiają, że dzieci są bardzo szczęśliwe.

Martina Stoessel: "Chciałam dodać, że na podstawie tej serii jest piękne przesłanie. Pomimo nieporozumień, kłótni, które można zobaczyć w serialu, kiedy się razem śpiewa nie ma nic ważniejszego od muzyki. To jest bardzo pozytywna wiadomość.
fioletowo-odcinek-14-01
Jakie są relacje między Wami?
  Diego Dominguez: Jesteśmy bardzo dużą grupą w rodzaju rodziny. Robimy wiele rzeczy razem. "
  Clara Alonso: "Spędzamy wiele godzin razem. Po dziesięć, dwanaście godzin dziennie, wiemy doskonale, co nam się podoba lub nie, wiemy jak się dobrze razem bawić. Nawet w weekendy, kiedy nie pracujemy chodzimy razem na spacery, idziemy na zakupy,gotujemy ... "
  Ruggero Pasquarelli: "Na przykład pizze ..." 
fioletowo-episode-10-01
Jaki jest Wasz stosunek do fanów?
  Martina Stoessel: "Nie mam żadnej odpowiedzi na to pytanie. Z pewnością, jeśli myślę, że jestem  wzorem dla wielu młodych dziewcząt wydaje mi się to niewiarygodne. I zobaczyć, jak oni patrzą na mnie, jakbym była z telewizji w tym czasie, że wiedzą o mnie wszystko, każdy szczegół. Relacje z fanami przekroczyły moje wszelkie oczekiwania i staram się ich nie zawieść. Mam bardzo bliskie stosunki z nimi na portalach społecznościowych, zwłaszcza na twitterze. I jestem bardzo wdzięczna, ponieważ są oni zawsze po mojej stronie. "
  Ruggero Pasquarelli: "Możemy tylko powiedzieć dziękuję. Jeśli jesteśmy tutaj dzisiaj, zawdzięczamy to wszystko im, ponieważ są architektami tego sukcesu. "
  Jorge Blanco: "Jestem bardzo wdzięczny fanom. Na szczęście są sieci społeczne, które pozwalają nam pozostać w kontakcie z nimi i wycieczki takie jak ta pozwalają nam spotkać ich osobiście. "
Violetta-odcinek-9-01
Co oglądaliście w telewizji jak byliście małymi dziećmi?
  Lodovica Comello: "lista nie ma końca. Byłam wielką fanką Hanny Montany i Lizzy Maguire. Byłam małą dziewczynką bardzo zorientowaną w bajkach Disney'a. W moim domu mam ogromną kolekcję z bajkami Disney'a i znam wszystkie piosenki na pamięć.
  Jorge Blanco: "Zawsze byłem wielkim fanem Disney'a. Seriale, filmy ... to jest świetne.
  Martina Stoessel: "Uwielbiałam Hanne Montane ale doznałam Real de patito Feo <nie do końca potrafiłam przetłumaczyć >. Oglądałam wszystkie odcinki i znałam teksty piosenek na pamięć. Kochałam Antonella. Widzę z siebie wiele w moim fanek dzisiaj, bo wiedziałam o niej wszystko tak jak teraz wszystko wiedzą o mnie moje fanki ;)
Martina Stoessel w seryjnym The Patty
Martina Stoessel w The Patty
 
Jak pogodzić pracę ze zobowiązaniami szkolnymi?
  Lodovica Comello: Skończyłam szkołę i przeniosłam się tutaj z Udine do Mediolanu. Gdy miałam okazję pracować z serialu oczywiście musiałam chwilowo odłożyć naukę, aby polecieć do Buenos Aires. Nie mam już czasu na nic. Jesteśmy na planie cały dzień, a wieczorem, gdy wrócimy do naszego mieszkania, musimy studiować scenariusz do następnego dnia, a następnie udać się do łóżka. Pozostaje nasm bardzo mało czasu na cokolwiek innego.
  Jorge Blanco: "Ja też teraz skończyłem szkołę średnią, ale mam doświadczenie. Trudno zrównoważyć szkołę z pracą. Zacząłem pracę w wieku piętnastu lat, ale kiedy kochasz swój zawodów można wyciągnąć z siebie całą energię, której potrzebujesz.  
  Martina Stoessel: W zeszłym roku dzielenie uczęszczałam do szkoły rano i pracowałam po południu, ale było to dość męczące. W tym roku, z tych wszystkich wycieczek i wyjazdów zorganizowanych byłoby niemożliwe iść do szkoły, więc śledzę lekcje przez internet z programu zaprojektowanego specjalnie dla artystów, którzy zawsze podróżują po całym świecie. "
  Diego Dominguez: "Skończyłem moją obowiązkową edukację, ale studiuję nadal w Akademii Sztuki Dramatycznej. Wciąż brakuje półtora roku, jednak musiałem się zatrzymać. Ale mam zamiar kontynuować, ponieważ to bardzo ważne aby nigdy nie rzucić studiów."
    Ruggero Pasquarelli: "Ukończyłem szkołę w ubiegłym roku. Ale myślę, że to, co robimy, jest szkołą dla wszystkich celów praktycznych, ponieważ na co dzień mamy szkołę tańca, aktorstwo, naukę śpiewu. To jest bardzo przydatne.


Czy sukces wpłynął na Wasze relacje z przyjaciółmi i rodziną?

Lodovica Comello: "Ja po prostu przeniosłam się na potrzeby kręcenia serialu, ponieważ mieszkam w Buenos Aires. Tak więc kontakt z rodzina utrzymuję za pomocą Skype.. Rozmawiam z nimi, kiedy mogę, kiedy różnice czasowe ją odpowiednie. Jestem wdzięczna, że znalazłem wspaniałą grupę przyjaciół. Zawsze jesteśmy razem, ja polegam na nich w dużym stopniu- są dla mnie jak rodzina. 

Jorge Blanco: "Nawet dla mnie to nie jest łatwe do utrzymania relacji z rodziną i starymi znajomymi, ponieważ mieszkam daleko od mojego domu. Na szczęście dzięki środkom technologicznym można pozostać w kontakcie z bliskimi przyjaciółmi. W rzeczywistości, za każdym razem kiedy wracam do domu, to czuję się tak jakby czas nie mijał. Trudno jest być tak długo z dala od domu. Dobrą rzeczą jest to, że każdy z nas ma chwile nostalgii i to sprawia, że ​​czujemy się trochę "jak rodzina."

Diego Dominguez: Rozłąka z rodziną jest bardzo trudna. Jak powiedział Jorge- jesteśmy jak prawdziwa rodzina, a to sprawia, że ​​wszystko staje się łatwiejsze. 

Martina Stoessel: "Mieszkam w Argentynie i jestem blisko mojej rodziny i moich przyjaciół. Najważniejszą rzeczą jest to, że ja żyję w tym przeświadczeniu, że zawsze mogę liczyć na wsparcie rodziny. Mam świetne relacje z bratem., a moja matka i ojciec towarzyszą mi zawsze i wszędzie i to jest dla mnie bardzo ważne.

Ufff... po około 2,5godz.<jak nie więcej :C w końcu skończyłam!

+ dodatkowe zdjęcie Tini z Mechi i 2 filmiki.



 

3 komentarze:

  1. Acocieto....15:24

    świetna robota ♥♥♥
    zdjęcie Tini i Mechi jest super ♥♥

    kiedy zrobisz post niespodzianka za 20.000 tys. wyświetleń ? ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Post niespodzianka pojawi się tuż przed moim wyjazdem na wakacje, ponieważ kiedy będę na wakacjach nie będę raczej mogła dodawać wpisów :C

      Usuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥