czwartek, 4 lipca 2013

Rozdział 2.

Hejo!! Dzisiaj ukaże się drugi rozdział moich opowiadań. Będzie to ostatnie opowiadanie typu kartka z pamiętnika. Już w trzecim rozdziale będą dialogi, opisy, itp. oczywiście będą się też ukazywać kartki z pamiętnika, ale nie tak często i będą one krótsze. :)

Wieczór. Podsumowanie dzisiejszego dnia.
Dzisiaj poznałam moją nową guwernantkę- Angie.Jest na prawdę wspaniała, od razu ją polubiłam. Dowiedziałam się, także przez przypadek, że pracuje w Studio21. Właśnie... ta szkoła jest cudowna! Przepełniona muzyką- śpiewem, tańcem, dźwiękami instrumentów. Widziałam grupę uczniów, którzy śpiewali i tańczyli. To było piękne widowisko. Dzisiaj czytałam, tez pamiętnik mojej mamy.. pisała w nim jak bardzo kocha mnie i tatę..
Jej pasją była muzyka. Zaczynam czuć niezrozumiałą dla mnie muzyczną więź z mamą. Wtedy, jak byłam w Studio i słuchałam jak oni śpiewają też poczułam chęć do śpiewania, zupełnie jakbym robiła to od urodzenia. To było niesamowite uczucie. Potem wydarzyła się kolejna cudowna rzeczy... Wracałam już do domu kiedy nagle zaczęło padać... podbiegłam do pobliskiego drzewa aby choć na chwile schronić się przed deszczem. Po kilku minutach niebo zaczęło się rozjaśniać, więc uznałam, że pójdę już do domu, gdy nagle.....
poślizgnęłam się i zamknęłam oczy oczekując upadku...ale wcale nie upadłam... złapał mnie chłopak o pięknych oczach..
Zakochałam się w nim...

Nie mogę o nim zapomnieć...nie mogę zapomnieć o Tomasie.



Podoba się Wam? Swoje opinie i sugestie piszcie w komentarzach.

WAŻNA INFORMACJA!
Teraz opowiadania będą ukazywać się co dwa, trzy dni. Jeśli chcecie aby następne opowiadanie pojawiło się jutro to pod tym postem powinno ukazać się min. 10 komentarzy. :)

Pozdrawiam i zachęcam do czytania i komentowania! :)

4 komentarze:

  1. Anonimowy11:54

    Fajny rozdział. Dobrze, że będziesz już normalnie pisać. Czekam na Leonette.

    OdpowiedzUsuń
  2. Acocieto....14:31

    Super ♥♥
    Tomas i Viola ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy15:06

    kurcze będzie Tomasletta fuuj . ja chcę Leonettę , słyszysz LEONETTĘ <333 !

    OdpowiedzUsuń
  4. ekstra że tak szybko pojawił się rozdział. Myślę żeby dać trochę Leonetty i trochę Tomasletty. Są już wyniki zabawy na moim blogu zapraszam moje-opowiadania-tda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥