czwartek, 18 lipca 2013

Dwadzieścia plotek na temat 2 sezonu. :)

Hej. Ostatnio poszperałam trochę po Internecie i znalazłam kilka informacji na temat Violetta 2.
Dzisiaj przedstawię Wam 20 takich informacji niektóre są faktem, aczkolwiek większość to plotki na temat drugiego sezonu Violetty.


1. Diego jest naprawdę zakochany w Violetcie i nie będzie przestrzegać planu Ludmiły.  
2. Violetta i León wrócą do siebie w 67 odcinku.

3. Począwszy od odcinka 67 będzie wiele pocałunków Violetty i Leóna (nie jest to do końca prawda) 
4. W ostatnich odcinkach Naty i Maxi będą parą  
5. Angie zakocha się w nowej osobie, ale w końcu bierze ślub z Germanem

6. W odcinku  70 German poprosi o rękę  Angie.Viola i Leon będą śpiewać na ich ślubie.
Violetta i Diego będą śpiewać na ślubie Germana i Esmeraldy.

7. Federico wraca z jego podróży z UMix do Buenos Aires odwiedzić przyjaciół i przyjaciółki  
8. Federico zakochuje się we Francesce i będzie rywalizować z Marco, ale nadal będzie coś czuł do Violetty

9. W odc. 45 Fran i Marco sie rozstają, ponieważ Fran poczuje coś do Fede.  
Rozstaja się z powodu Any- byłej Marco
10. Federico znowu zamieszka w domu Violetty

11. Olgi nie będzie w 2 części Violetty 2  
12. Olga mówi Ramallo, że za długo czekała aż on zademonstruje jej swoją miłość, mówi mu, że nie jest już nim zainteresowana i chcę się związać z Cardoso, dlatego nie będzie jej w 2 części.  
13. Ludmiła i Naty nie będą przez chwilę przyjaciółkami, bo Ludmiła nie powiedziała jej o planie uknutym z Diego  
14. Plan Jade, Matiasa i Esmeraldy przybiera do akcji, więc Esmeralda musi doprowadzić do swojego ślubu z Germanem, albo Jade i Matias powiedzą Germanowi, że Esmeralda chciała ukraść jego fortunę  
15. W drugiej części Violetty pojawi się 3 lub więcej nowych postaci, jedną z nich będzie Sofia grana przez Clarę Sabtini  
16. Violetta odkrywa, że ​​Diego współpracuje z Ludmiłą i rzuca go.  
17. Studio On Beat bankrutuje, więc Antonio zgada się na propozycje Jackie by sprzedać.

18. Antonio jest dziadkiem Violetty, wiec Angie i Jackie są kuzynkami   
19. Ludmiła zakochuje się w nowej postaci o imieniu Joaquin, pocałują się, przez co Ludmiła się zmieni
Ludmiła zakochuje się w Federico i to dla niego próbuje się zmienić

20. Viola i Ludmi stają się najlepszymi przyjaciółkami na scenie.

Zdjęcie z drugiego sezonu Violetty (żeby nie było pusto;) )
+ dodatkowe informacje, które już na pewno znacie ;)

1. Czarne charaktery, czyli Jade i Matias grzeszą bardziej niż kiedykolwiek w ''Violetta2"
2. Lena, siostra Naty, będzie uczestniczyła w drugim sezonie Violetty [pojawi się w drugim
rozdziale].
3. W pierwszym sezonie Violetta jest miłością Tomasa i Leona, lecz w drugim będzie miłością
Leona i Diego [nowego ucznia].
4. Ludmilla będzie udawała przyjaciółkę Violetty, lecz wraz z Diego naprawdę knuje plany
przeciwko niej.
5. Ludmilla wprowani nowe utwory, w tym nie które z grupą "Dobry"
6. Violetta i Leon są razem, aż do przybycia Diego.
7. Castillo zmienią dom, więc pokój Violetty będzie inny.
8. Leon i charakter Valerie [nowa uczennica] będą mieć romans.
9. Brako, Napo [kuzyn Ludmilly], Luca oraz Tomas nie będą w drugim sezonie.
10.Prawdopodobnie w Agrentynie ''Violetta 2'' będzie leciała 21 kwietnia.
11. Violetta dowiaduje się, że Antonio [pierwszy dyrektor Studio 21] jest ojcem Marii, czyli jest jej dziadkiem.
12. Fran. zainteresowana nowym chłopcem, który wejdzie do Studio 21.
13. Bridgit Mendler pojawia się w Violetta 2.

36 komentarzy :

  1. Acocieto....13:35

    Fede i Lena wrócą ♥♥♥♥ WHOO HOO ♥♥
    chce to zobaczyć jak Ludmiła się zmieni ;)
    Czemu Naty i Maxi nie mogę wcześniej być parą ;(
    ale i tak ich kocham ♥♥♥♥♥♥
    szkoda, że Fede rozwali Marcescę, ale fajna może być z nich para nawet ♥♥♥
    nawet jak rozwali Marcescę to i tak będę go kochaś ♥♥♥♥

    PS. podobno też Tomas ma wrócić na jakieś 2 odcinki, ale nie wiem czy to prawda (a jeżeli by był chociaż te 2 odcinki cieszyłabym się) ♥♥♥♥

    Sory, że tak się rozpisałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy19:49

      Fede z Ludmiłą :)

      Usuń
    2. Tomas wróci dopiero w 3 sezonie XD
      A Fede zakocha się w Lu i nie będzie żadnego Jaquin czy jak mu tam xd
      Fede wcale nie rozwali Marcesci

      Usuń
  2. Anonimowy14:46

    ciekawa jestem czy to właśnie pod koniec 40 odc. Ludmiła i Naty rozmawiają o tym planie bo oglądałam odc. po hiszpańsku i wiele nie zrozumiałam ale widać było że Naty jest zdenerwowana i dyskutuje z Ludmiła ale wyłapałam imię Diego i potem wychodzi Angie która słyszała ułamek rozmowy i pyta o coś z Violettą związane, a Naty jest zmieszana jakby Angie ich na czymś przyłapała :) ZoZoL

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy13:59

    Nie moge się doczekać...

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy16:00

    A wiesz coś na temat czy Fede cały czas będzie podrywał Violette ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy20:20

      Fede violi nie tylko ludmi

      Usuń
    2. Anonimowy18:32

      Tak będzie podrywał violette

      Usuń
  5. Anonimowy09:48

    jezu Violetta powinna byc z Leónem ;cc a nie z Diegiem ... Diego jest glupi jak dla mnie. a i nie mg. sie doczekac 2 sezonu chce widziec jak Ludmi sie zmienia >_< huhh...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Imię Diego się nie odmienia. czyli że "a nie z Diego" ;)

      Ludmi to za dużo się nie zmieni xd

      Usuń
  6. Anonimowy09:51

    nie moge sie doczekac , jestem chlopakiem i pierwszy raz wciagl mnie taki serial naprawde :D jest super .. a Jeszcze Violetta suuper duupa :D haha... nie dziwie sie dlaczego w pierwszym sezonie bujal sie w niej Timas i Leon :) a w drugim Diego -.- i Leon ;) .. gdybym ja tam byl tez bym w niej sie bujal XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widać, że facet, bo zwraca uwagę tylko na walory zewnętrzne -.-

      Usuń
  7. Anonimowy11:21

    Supcio! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy20:43

    Podobno beto ma się w kim zakochać jeśli wiecie to powiedzcie w kim

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beto zakocha się w nowej nauczycielce tańca- Jackie :)

      Usuń
  9. Anonimowy21:03

    dlaczego ten głupi dieg bendzi z violą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DIEGO*
      Nie Dieg XDD
      BO TO BĘDZIE SPISEK Z LUDMI

      Usuń
  10. Anonimowy11:23

    niech tomas wruci choć na par odcinków

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy10:02

    Kto to jest Leonardo z 2 sezonu Podobno Angie się w nim zakochała

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy10:04

    Kto to jest Leonardo Z 2 sezonu??? Podobno Angie sie w nim zakochała

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy20:00

    Ale czytałam na takim blogu że Tomas wróci w 3 sezonie Violetty wyśle to co czytałam na innym blogu♥ Gregorio jest ojcem Diego
    # Antonio jest dziadkiem Violetty, wiec Angie i Jackie są kuzynkami
    # Ludmiła zakochuje się w nowej postaci o imieniu Joaquin, pocałują się, przez co Ludmiła się zmieni.
    # Leon będzie próbował zapomnieć o Violettcie, jednak bez skutków. Zrozumie, że Lara nie jest ta jedyna i będzie chciał zrobić wszystko, żeby odzyskać Vilu.
    # Angie odkrywa, że Matias ma brata, który pochodzi z Niemiec. Ma na imię Jeremias. Matias chce odejść.
    # Federico wróci do Buenos Aires (odcinek 46) i zakochuje się w Fran, ale nadal będzie próbował z Violettą.
    # Violetta i Leon wrócą do siebie w odc. 67
    # Clara Sabatini zagra nową postać o imieniu Sofia
    # Francesca nie chce, żeby Diego i Viola byli razem. Gdy Viola będzie bliżej Leona popchnie go i w ten sposób maja się pogodzić.
    # W odcinku 70 German poprosi o rękę Angie. Viola i Leon będą śpiewać na ich ślubie. ( i tu chyba będą śpiewać Nuestro Camino).
    # Studio ma kryzys. Antonio zgodzi się na warunki Jackie.
    # Viola i Ludmi stają się najlepszymi przyjaciółkami na scenie.
    # Kompozytorem “Como quieres” i “Euphoria” jest Sebastian Mellimo
    # W ostatnim odcinku 2-go sezonu Viola i Lara będą ostro walczyły o Leona.
    # Angie podkochuje się w Leonardo.
    # Jeszcze w drugim sezonie dowiemy się co nieco o przeszłości Ludmiły.
    # Mora, siostra Diego, zakochuje się w Maxim. Naxi przejdzie kryzys.
    # W odc. 45 Fran i Marco sie rozstają, ponieważ Fran poczuje coś do Fede.
    # Violetta odkrywa, że Diego współpracuje z Ludmiłą i rzuca go.
    # Tomas wróci na 1 lub 2 odcinki.
    # Kiedy Violetta zostawia Diego, chłopak naprawdę się zakochuje, gdy mówi: “Kocham cię” jest szczery, ale później Vilu odkrywa, że jest przyczyną jego problemów
    # Pablo i Angie tworza piosenkę.
    # Lodo, Mechi i Jorge Tini pomagają w odrabianiu lekcji: Jorge jest bardzo dobry z matematyki
    # Tini śpiewa piosenkę na przesłuchanie do Violetty Lo Que Soy (to ja) napisaną przez Demi Lovato
    # Ulubionym piosenkarzem Jorge jest Justin Timberlake i jego ulubiony zespół Maroon 5
    # Maxi znowu zakochuje się w Naty, ale nie chce zepsuć ich przyjaźni, dlatego nie wyjawia jej swoich uczuć.
    # Jeden z psów Tini nazywa Violetta
    # Maxi mówi w wywiadzie, że zakochał się w Cami.
    # Marco tworzy fajne teledyski.
    # Zamiast Bridgit w trzecim sezonie ma się pojawić Demi Lovato, która ma rzekomo zagrać nową postać – Tatianę.

    #* Jest też coś o 6-tym sezonie, rzekomo Leon ma poprosić violę o rękę.”
    Będzie się działo w ostatnim odcinku Violetta i Lara będą walczyć o Leona jakie romantyczne♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozwolę sobie na ponumerowanie tych punktów. Jest dużo sprzeczności.
      (Pierwsza jest wiadomość, że Gregorio jest ojcem Diego)

      Prawda- 1, 2, 19, 24, 26

      Nieprawda- 2, 3, 5,6,7 (zerwą w odcinku z nr 75), 8,10,11,12,13,14,15,17,18,20 (Pablo Espinosa, czyli aktor grający Tomasa zrezygnował z roli, bo uznał, że to nie popchnie jego kariery), 21,22, 23 (cooo? kto to wymyśla?), 28,30

      Po części prawda- 16 (po części tak, ponieważ okazuje się, że Ludmiła przyjaźniła się z Diego od dzieciństwa i są mocno zżyci, ale nie zakochują się w sobie-żeby nie wysnuć plotek), 9 (Fran chce, ale co do Leóna i Violi to nie, zdecydowane nie.)

      CHYBA NIE-25,27,29

      Usuń
    2. AAAAAAAAA I JESZCZE CO DO ZARĘCZENIA SIĘ VIOLI I LEÓNA TO TO JEST HISTORIA WYSSANA Z PALCA! PROSZĘ MI NIE WCISKAĆ GŁUPOT! TO NIE PRAWDA. DO KOŃCA AKTORZY NIE NAGRALI JESZCZE 3 SEZONU VIOLETTY, A WY MI O 6 GADACIE. 3 MA BYĆ OSTATNIM

      Usuń
  14. Anonimowy16:02

    Ale jak Antonio ma być ojcem Marji i Jade jak on umarl po wypadku Marji ? Jesli sie pomylilam poprawcie mnie~kolorowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy16:04

      Sorry pomylilam sie Ange i Marji~kolorowa

      Usuń
  15. Anonimowy16:08

    Ludmiła się zakocha w Fede ! I wtedy się zmieni!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy20:24

      No a maksi i nati bendom ze sobom a leon przez pomylke powie laze violatta nadal coś do ciebie czuje a lara na to aaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!! Inaczej to znaczt krzyk a leon powie jej że nie mogą być razem bo czuje coś do Violetty dzieki za uwage i apropo to nie jest kłamstwo potem sie przekonacie że ja nie klanie

      Usuń
  16. Anonimowy02:10

    reka violetta leon=6sezon aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 6 sezonu nie będzie i nigdy nie miało go być!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nie ma nawet dokończonego 3, a wy mi o 6 gadacie! nie!

      Usuń
  17. Anonimowy20:17

    Ja naj bardziej lubie Violette inaczej Martine Stoles i Leona oni sa bom bową parą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martine Stoessel*

      León to tak naprawdę Jorge Blanco

      Usuń
  18. Anonimowy18:40

    angie i german podobnao maja miec córeczke

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy18:39

    Kocham cie violetta i leon

    OdpowiedzUsuń
  20. 2 I 3 SĄ ŹLE. PONIEWAŻ 2- będą się do siebie zbliżać, ale przecież w 67 Violka nadal będzie z Diego, dopiero chyba w 75 zerwą. 3-Pocałunków będzie tylko 1, w finałowym odcinku, reszta to bujda, bo tego w serialu nie będzie

    W TYCH DODATKOWYCH 8 I 9
    8 TO NIE PRAWDA
    9 TO PRAWDA I NIESŁUSZNIE SĄ SKREŚLONE, BO ONI NIE BĘDĄ WYSTĘPOWAĆ. (TRZEBA USUNĄĆ SKREŚLENIE)


    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥