środa, 3 lipca 2013

Rozdział 1

Dzisiaj napiszę pierwszy rozdział opowiadań. Będzie to bardziej połączenie opisu i kartki z pamiętnika. Postanowiłam, że na razie będę pisała pamiętnik Violetty, ale to jeszcze przez dwa, trzy rozdziały, a potem będą opowiadania z dialogami, opisami, itd.. Aczkolwiek kartki z pamiętnika też będą się pojawiać w tych rozdziałach. :) Bardzo dziękuję za tak miłe komentarze na temat tego co napisałam !! To na prawdę super uczucie jak się czyta tak miłe wypowiedzi. :) Nie będę się już tak rozpisywać. Dzisiejsze opowiadanie chyba mi nie wyszło... :(
Zresztą sami oceńcie:


Wieczór. W pokoju panuje ciemność, jedynym źródłem światła jest fioletowa lampka stojąca na nocnej szafce. Violetta leży na łóżku, otwiera pamiętnik i piszę...

Lot odbył się bez niespodzianek. W domu przywitała mnie Olga, Ramallo i narzeczona taty- Jade. Jak na razie nie będę się rozpakowywać, ponieważ nie wiem czy ma to sens... przecież w każdej chwili możemy wyjechać... 
Nadal zastanawiam się co jest w tym pokoju zamkniętym na klucz... może są tam schowane rzeczy mojej mamy?
...Koniecznie muszę to sprawdzić..!!

Violetta zamyka pamiętnik, bierze go ze sobą i wychodzi z pokoju. Podchodzi do zamkniętych drzwi, zdejmuje wsuwkę z włosów i próbuje je nią otworzyć. Po chwili udaje się jej to zapala światło i wchodzi do tajemniczego pomieszczenia.
... chwilę później

Nie mogę w to uwierzyć!! To niesamowite! Znalazłam rzeczy mojej mamy- ubrania, dyplomy, zdjęcia, pamiątki.... Nie mogę zrozumieć dlaczego to wszystko było schowane..? Czyżby tato chciał odsunąć mnie od mamy, ukryć to co do niej należało?... Znalazłam pamiętnik, który prowadziła.
Być może z niego dowiem się czegoś więcej... A może tato skrywa przede mną jakąś tajemnicę, o której nie mogę się dowiedzieć...?
Wszystko okaże się w najbliższym czasie...

Violetta zamyka pamiętnik, gasi światło, wychodzi z pokoju i po cichu idzie do łożka.
Zapada cisza...


Podoba się Wam? Macie może jakieś sugestie? Proszę o szczere opinie :)
P.S. Rozdziały nie będą zbyt długie ponieważ uważam, że liczy się jakość, a nie ilość :)

8 komentarzy:

  1. Anonimowy14:31

    Według mnie, wyszło Ci na prawdę rewelacyjnie! :)
    Mam tylko nadzieję, że niedługo zostaną wpleciona wątki pozostałych bohaterów. Czekam na ciąg dalszy.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy14:39

    Będzie Leonetta czy Tomasletta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, wszystko zależy od tego jaki będę miała pomysł :)

      Usuń
  3. Anonimowy15:21

    ma być LEONETTA <3333 !!! błagam .:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Historia będzie podobna do tej prawdziwej z serialu, więc... kto wie, być może będzie :) <3

      Usuń
  4. Acocieto....17:38

    Jak dla mnie genialnie ♥♥
    Ja jednak wolałabym żeby Viola była z Tomasem, a Nati z Maxi'm w dalszych opowiadaniach ♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy17:49

      Zgadzam się, co do Naxi. <3

      Usuń
    2. Anonimowy20:09

      leonetta

      Usuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥