środa, 24 lipca 2013

Pojedynek Ludmily i Camili w wersji angielskiej + zdjęcia w serduszkach i bitwa.

Kochani. Tutaj macie filmik nagrany przez Martine. Pokazuje ona w nim pokój Violetty w drugim sezonie, a także pamiętnik <3. Podoba się Wam?

Natomiast tutaj macie link do pojedynku Ludmily i Camili.
Podoba się Wam?

Osobiście uważam, że to wykonanie w wersji angielskiej jest okropne. Głos Ludmily jest masakryczny z reszta tak jak i Camili. Wersję oryginalną mogłabym słuchać godzinami, a to... no cóż ledwo wytrzymałam do końca :C

Tutaj dla porównania macie oryginał:
Według mnie zdecydowanie lepszy!




P.S. Za chwilę będzie nowy post ;)

8 komentarzy:

  1. Terz wole wersje orginalną ale bez przesadyzmu aż taka zła to wersja angielska nie jest. Wole Viole z 2 sezonu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy13:48

    Ja też wole wersje orginalną,a bardziej podoba mi się Violetta z 1 sezonu
    ps.wytrzymałam do połowy tej piosenki o wersji angielskiej.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tez wole wersje orginalna

    OdpowiedzUsuń
  4. Acocieto....17:31

    lepsza wersja oryginalna ;***
    Bitwa: sezon 2 ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Acocieto....17:43

    i fajne zdjęcia w serduszkach ♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy21:49

    Bitwa:Sezon 2

    Zdjęcia w serduszkach <33
    Mam pytanie w jakim programie przerabiasz zdjęcia ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy13:00

    Jest pewne że wersja orginalna jest lepsza dobrze że w polsce nie zrobili czegoś takiego.

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥