wtorek, 2 lipca 2013

Coś nowego...

Hej. Dzisiaj mam dla Was całkiem coś innego, czego jeszcze nigdy nie było na blogu, a mianowicie- opowiadanie. Jest to kartka z pamiętnika Violetty. Widzę, że pod ostatnim postem było tylko 5 komentarzy. Wygląda to tak jakby tylko pięć osób czytało mojego bloga. Dziękuję za te komentarze :) które się pojawiły.

Można powiedzieć, że bedzie to Prolog.
Zaczynam:


Moje życie wygląda następująco...
Jeszcze do niedawna mieszkałam z tata w Madrycie, a dziś lecimy samolotem do Buenos Aires. Żyję na walizkach. Tato izolował mnie od rówieśników, przez co nigdy nie chodziłam do normalnej szkoły- mam guwernantkę. Moja mama umarła, kiedy miałam 5 lat. Byłam wtedy mała, więc nie pamiętam jej zbyt dobrze. Aczkolwiek bardzo za nią tęsknie i zrobiłabym wszystko aby ją przytulić i powiedzieć jej jak bardzo ja kocham.
Przez to, że ciągle gdzieś wyjeżdżamy nie miałam okazji aby poznać nowych ludzi, zaprzyjaźnić się, zakochać...
Mam nadzieję, że w Buenos Aires zostaniemy na dłużej... choć nigdy nie wiadomo gdzie poniesie mnie wiatr... wszystko zależy od mojego taty.
Może w końcu poznam smak pierwszej przyjaźni i miłości..., 
a może znowu wyjadę nie doznawszy nowych przeżyć...?
  
Wszystko okaże się w najbliższym czasie.

A na razie mam nadzieję, że lot odbędzie się bez żadnych niespodzianek, ponieważ boję się latać...


Podoba się Wam? A może macie jakieś sugestie? Piszcie w komentarzach.

12 komentarzy:

  1. Anonimowy13:41

    Według mnie, masz bardzo ciekawy styl pisania. Bardzo mi się spodobało, ale mam jedno pytanie. - Czy pojawią się też wątki pozostałych bohaterów, czy może będzie to tylko o naszej głównej postaci? Mam nadzieję, że to pierwsze, ale nie ja tu decyduję.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;** a co do Twojego pytania to jeszcze nie wiem jak będę je pisała. (czy będą się skupiać tylko na Violettcie czy na innych bohaterach, to wszystko ustalę z biegiem czasu :) Aczkolwiek nie wiem kiedy się pojawi nowe opowiadanie, ponieważ na razie czekam na więcej komentarzy co do opowiadania :)Ja też pozdrawiam ;**

      Usuń
  2. Acocieto....15:40

    Jak dla mnie super piszesz superaśnie <3
    Mam także nadzieję, że będziesz pisała wątki innych bohaterów <3
    Jeszcze raz superaśnie piszesz <3

    OdpowiedzUsuń
  3. twoj blog jes super <3
    opowiadanie mi sie podoba
    pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobry pomysł czekam na następne bardzo mi się podoba. Choć mogłyby być troszeczkę dłuższe.

    OdpowiedzUsuń
  5. julla19:16

    bardzo ładnie i ciekawie. SUPERAŚNY BLOG!!!
    pytanie; jaki to tytuł piosenki nr 5 z twojej playlisty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tytuł piosenki brzmi : Cómo quieres. Śpiewa ją Martina <3

      Usuń
  6. Anonimowy20:27

    Super opowiadanie! Czekam na więcej!! Twój blog jest extra :) Kocham go!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy21:25

    Super!
    kochamtwój blog!

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy18:15

    Super, że zaczęłaś pisać opowiadania. Prolog.. - świetny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy12:27

    Ekstra opowiadanie tylko trochę krótkie czekam na więcej ,a i masz super piosenki

    OdpowiedzUsuń
  10. Twój blog jest najlepszy!!!!

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥