poniedziałek, 22 lipca 2013

Witajcie! Dzisiaj mam dla Was kilka wiadomości i zdjęcia. Zacznę od faktu, iż zawieszam opowiadania. :C Niestety rozdział 7, który miałam już napisany gdzieś się zapodział, a ja nie mam tzw. weny twórczej do dalszego pisania :(. Kolejna rzeczą jest to, że nie będę na blogu przez jakieś 2 tygodnie z powodu wyjazdu na wakacje. (będzie to od 4.08. do 20.08.) Chciałam Was już poinformować trochę wcześniej. Oczywiście przed wyjazdem także jeszcze o tym przypomnę. Ostatnią wiadomością jest w sumie prośba ;) a mianowicie proszę abyście komentowali bloga, ponieważ nie widzę sensu prowadzenia go jeśli nie ma komentarzy....:(

A teraz zdjęcia :)



 Zdjęcia Tini z gazety "Viva"

4 komentarze:

  1. Anonimowy14:07

    Świetne zdjęcia! Kocham twojego bloga♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. To bardzo miłe! ;** Pozdrawiam i zachęcam do dalszego komentowania ;)

      Usuń
  2. Acocieto....15:39

    czadowe zdjęcia ♥♥♥♥
    Facu i Tini fajne miny zrobili na 3 zdjęciu ♥♥♥♥♥♥
    ja też kocham twojego bloga ♥♥

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥