sobota, 8 listopada 2014

{nr. 864} Diego Dominguez w programie "Ballando Con Le Stelle" [Aktualizacja]

Na pewno nazwa "Ballando Con Le Stelle" wszystkim Tinistas oraz V-Lovers nie jest obca. Miesiąc temu, a dokładnie 4 października w programie wystąpiła Martina Stoessel jako "Tancerka wieczoru". Teraz przyszła kolej na drugiego członka fioletowej obsady - Diego Domingueza. O swoim występie Hiszpan poinformował nas kilka dni temu na swoim Twitterze.
[Aktualizacja] Link do odtwarzacza [klik]

Trochę o "Ballando Con Le Stelle"
"Ballando Con Le Stelle" jest włoskim odpowiednikiem polskiego "Tańca z Gwiazdami" Prowadzącą program jest Milly Carlucci, z udziałem Paolo Belli.  Udział w programie bierze 12 najbardziej znanych gwiazd w świecie rozrywki, kultury, oraz sportu trenujących pod okiem zawodowych tancerzy. W każdym odcinku odpada jedna z par, oraz występuję "Tancerz wieczoru", który wraz z mistrzem tańca wykonuje wspólną choreografię.
Tak jak już wcześniej wspominałam Diego o swoim występie w programie jako tancerz wieczoru poinformował nas na swoim Twitterze.
Czego możemy się spodziewać?
Po tak widowiskowym występie Martiny myślę, że po Diego możemy się spodziewać czegoś równie zaskakującego. Wydaje mi się, że Diego podobnie jak Tini wybierze styl tańca, w którym czuje się najlepiej. Bardzo możliwe, że coś dla nas zaśpiewa. Być może będzie to popisowa piosenka bohatera, w którego się wciela czyli "Yo Soy Asi", a może aktor pójdzie w rytm trzeciego sezonu i wybierze "Ser quien soy".

Występ Diego będziemy mogli zobaczyć już w najbliższą sobotę o godzinie 21.10 (strefa czasowa nie ulega zmianie) na kanale RAI 1.
Cyfrowy Polsat kanał 242 
NC+ kanał 238

Na pewno nie każdy z Was ma tek kanał w swoim pakiecie kanałów, ale nie musicie się martwić, ponieważ będziecie mogli liczyć na odtwarzacz, który pojawi się w zaktualizowanym poście przed wyemitowaniem programu. Jeśli jednak z różnych powodów nie możecie obejrzeć odcinka nawet przez internet to na pewno następnego dnia będziecie mogli obejrzeć występ Diego na YouTube.

Będziecie oglądać?

4 komentarze:

  1. Raczej tak :)
    Mam nadzieję, że Diegito coś zaśpiewa :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy15:05

    Jestem ciekawa tego występu. Papitka ;-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy10:43

    Super post! Dziękuje, że podałaś numery kanałów, bo okazało się, że mam ten kanał. A jeszcze chciałam wam powiedzieć, że jeżeli nie wiecie to moja mama kupiła gazetę Świat Seriali, w której jest wywiad z Diego nie jest on zbytnio długi, ale jest tutaj trochę o jego karierze, miłości do kina itp./ monika

    OdpowiedzUsuń
  4. Obejrzałam :) Diego zaśpiewał znakomicie, zresztą on jest jednym z tych aktorów z Violetty, którzy umieją śpiewać na żywo. Natomiast jego tanieć mnie, nie zachwycił, strasznie krótko tańczył i aż szkoda, bo w tym też jest doskonały, a ten występ tego nie pokazał :/

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥