środa, 22 stycznia 2014

[Wywiad- revista Violetta] Dwóch Włochów w Buenos Aires- Ruggero Pasquarelli i Lodovica Comello.

Spotkanie się osobiście ze swoimi idolami wywołuje bardzo silne emocje. Jeśli chcesz zapytać ich o absolutnie wszystko- zabraknie ci słów. To jest magiczny moment, który zapamiętasz na zawsze. Pytania nasuwają się same, w szczerej rozmowie ze starymi przyjaciółmi.
Wszystko zaczyna się od pytania, przygotowanego długi czas temu: 

TŁUMACZENIE JEST WŁASNOŚCIĄ BLOGA- KOPIOWANIE SUROWO ZABRONIONE!

Przypominacie postacie grane przez was w serialu?
Ruggero Pasquarelli: Tak, w wielu aspektach: Federico i ja jesteśmy szczęśliwi i otwarci, uwielbiamy muzykę i nigdy nie rozstajemy się z naszą gitarą. Dopóki nie ubieramy się w ten sam sposób!
Lodovica Comello: Pasja do muzyki jest tym, co łączy mnie z Francescą. Muzyka, taniec, granie: to moje życie na zawsze! Nasz styl jest zupełnie inny: Ubieram się nieformalnie i czuję się świetnie w koszuli i dżinsach! natomiast Francesca uwielbia nosić dopasowane sukienki; wygląda zawsze bez zarzutu, ponieważ jest perfekcjonistką.
Z dala od domu: Mieszkają przez wiele miesięcy w roku w Buenos Aires, ale ich rodziny są we Włoszech. Macie jakiś przedmiot, który pomaga wam przezwyciężyć tęsknotę?
Ruggero Pasquarelli: Pewnie! Zawsze mam ze sobą najlepszego przyjaciela, który jest świetnym kompanem podczas podróży. Mówię oczywiście o mojej gitarze!
Lodovica Comello: Wisiorek, który uwielbiam. To prezent od mojej najlepszej przyjaciółki; zrobiła go specjalnie dla mnie. Ma okrągły kształt, z jednej strony są na nim moje inicjały, a z drugiej klucz wiolinowy.
 Poza muzyką, chcecie spełniać inne marzenia?
Ruggero Pasquarelli: Właściwie mam tylko jedno wielkie marzenie: śpiewać, grać na gitarze i robić to co kocham całe życie. Mam nadzieję, że jestem już na dobrej drodze, ale jeszcze muszę się dużo nauczyć.
Lodovica Comello: Chciałabym popływać z delfinami; są naprawdę delikatne. To musi być unikatowe poczucie wolności. Kolejnym marzeniem jest przeżyć "stage diving" (skakanie ze sceny w kierunku publiczności, która w tym czasie tańczy z rękami w górze). Mam nadzieję, że publiczność nie pozwoli mi upaść! W każdym razie, moim największym marzeniem jest robić to, co kocham: śpiewać, tańczyć i grać!
Porozmawiajmy o miłości: Federico jest zakochany, a Francesca znalazła miłość w ramionach Marco. Czy kiedykolwiek byliście zakochani?
Ruggero Pasquarelli: Oczywiście, jeśli: miałem sześć lat i chodziłem do pierwszej klasy. Miała na imię Francesca. Niestety w tamtym czasie byłem bardzo nieśmiały i nigdy jej tego nie powiedziałem. Dziś jestem inny: jeśli lubię dziewczynę, staram się robić wszystko, by poczuła się wyjątkowa i mówię jej jak bardzo mi na niej zależy.
Lodovica Comello: Miał 16 lat i grał w moim zespole. Nie było dobrze, niestety! Jestem bardzo romantyczna i uwielbiam zwracać uwagę na szczegóły, tworząc niezwykłą atmosferę:  gotuję, wybieram muzykę, zapalam świece, robię sobie delikatny makijaż i starannie się ubieram.

3 komentarze:

  1. Anonimowy16:07

    Och Rugg taki nieśmiały <33 Lodo chciałaby pływać z delfinami <33
    Wywiad super. Fajnie, że przetłumaczyłaś :) można się trochę o nich dowiedzieć. //misia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy18:47

    Fajny wywiad.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziś jest piątek, a post dodałaś w środę... hm.. chyba zaspałam =(
    Fajny wywiad <3333
    Przyjacielem Rugga gitara... <333
    lecę do następnego posta =)

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥