czwartek, 5 grudnia 2013

Sesja zdjęciowa Valerii Baroni♥

Stosunkowo niedawno dowiedziałam się o nowej sesji wcielającej się w postać Lary- Valerii Baroni.
Zdjęcia zostały wykonane przez Leo Chamorro,  makijażem zajęła się Florencia Tabarin, no i oczywiście modelka pozującą do zdjęć była Valeria. 
Osobiście uważam, ze Valeria wyszła na zdjęciach bardzo fajnie, stylizacja, sceneria oraz makijaz zostały świetnie dobrane i dodawały fajnego klimatu. Sesja wyszła, przynajmniej według mnie genialnie, a teraz możecie zobaczyć jej efekty:
 W komentarzu napiszcie co sądzicie o sesji zdjęciowej.  
Podoba się wam stylizacja? Jak wypadła na sesji Valeria?

11 komentarzy:

  1. śliczne zdjęcia <333

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy19:13

    Zdjęcia są po prostu boskie!!!!♥!!!! Nie widziałam ich jeszcze nigdzie. Jesteś świetnie doinformowana :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wysłałam właśnie pracę na konkurs!!!!!!!!!!
    Doszło?

    OdpowiedzUsuń
  4. Znasz może jej oficjalnego fanpage? Bo znaleźć nie mogę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podam ci kochana jak tylko będę miała dostęp do komputera :) bo w telefonie trudno podać mi link **

      Usuń
    2. Dobrze :D Czekam z niecierpliwością ;)

      Usuń
    3. Niestety, ale najprawdopodobniej będzie to dopiero jutro :c

      Usuń
    4. https://www.facebook.com/pages/Vale-Baroni-oficial/134518150048901

      Usuń
    5. Dziękuję kochana :***

      Usuń
  5. Anonimowy06:40

    Wow! Super są te zdjęcia ;) Valeria jest piękna<3 

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥