wtorek, 10 września 2013

Wywiad z Mercedes Lambre.

"Jako dziecko kochałam bajki"

Jako dziecko marzyła o Królewnie Śnieżce, a teraz marzy o karierze w Hollywood!

Czy utożsamiasz się z graną przez ciebie postacią Ludmiły?
Tak, mamy ze sobą wiele wspólnego. Myślę, że każdy czasami czuję się "zły", prawda?
Czy to prawda, że dostałaś rolę niemal przez przypadek?
Po trzech godzinach będąc w miejscu gdzie odbywały się castingi do serialu postanowiłam spróbować swoich sił. Zanim mnie wybrano, musiałam wziąć udział w trzech przesłuchaniach. To była pierwsza praca w moim życiu.
Ale studiowałaś muzykę i taniec...
Teatr studiowałam od dzieciństwa, a potem zaczęłam studiować taniec, śpiew i uczyłam się gry na gitarze.
 Twoja postać dużo śpiewa i tańczy. Czy choreografie sprawiają ci dużą trudność?
Cóż.. niektóre są łatwe, a inne nie, ale uwielbiam tańczyć i sprawia mi to dużo przyjemności.
Kto jest twoim najlepszym przyjacielem na planie?
Lodovica i ja jesteśmy bardzo dobrymi przyjaciółkami, ale z Martiną łączy mnie na prawdę wyjątkowa więź. W przeciwieństwie od serialu, w którym jedni są dobrzy, a drudzy nie, w prawdziwym życiu wszyscy się kolegujemy.
Chciałabyś pracować w innym kraju?
Pewnie! Urodziłam się w Argentynie, ale kocham pracować w innych krajach. Życie jest jedno, więc chciałabym zwiedzić jak najwięcej miejsc na świecie. Marzy mi się praca w Hollywood.
Jaka była twoja ulubiona postać z Disneya w dzieciństwie?
Kochałam Królewnę Śnieżkę, Kopciuszka oraz Śpiącą Królewnę.
Ludmiła.. zdradź mi tajemnicę, o której nikt nie wie..
Jedyną tajemnicą, którą mogę wyjawić jest to, że ma na drugie imię Susan
Co lubisz robić w wolnym czasie?
Uwielbiam spędzać czas z rodziną i przyjaciółmi. Ponadto piszę piosenki i gram w teatrze.
Czy pracowałaś w jakimś innym zawodzie niż aktorka?
Oczywiście! Zaczęłam moją karierę jako modelka.
Wywiad został przetłumaczony z magazynu Violetta. 

9 komentarzy:

  1. Anonimowy15:05

    dzięki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nmzc :) i cieszę się że doceniasz moją pracę :)

      Usuń
  2. fajny ten wywiad! <3
    Ludmiła Susuan Ferro :p ;*
    mam nadzieję, że jak znajdziesz jeszcze jakiś wywiad z innym aktorem to go też przetłumaczysz i wstawiasz! ;* <333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;** Mam jeszcze parę wywiadów w zanadrzu. Jak tylko je przetłumaczę (może to niestety trochę potrwać, bo zaczęła się szkoła i nie mam już tyle czasu na tłumaczenia)znajdą się na blogu♥

      Usuń
  3. Anonimowy22:26

    Jejku cudowny wywiad <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy19:03

    Czy mech jest w ciąży? ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy23:29

    Jako modelka ,wiedzialam ,bo ona taka piekna . Mercedes Susan Lambre !SUPER!

    OdpowiedzUsuń
  6. A jaki jest jej adres?

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy12:30

    Niezłe ! To był super wywiad . Mercedes. Lambre jest zajebista!

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥