piątek, 20 września 2013

Ucz sie hiszpanskiego razem z nami♥

Hej kochani. Dzisiaj mam dla Was nowość na blogu! Jest to mianowicie:
nauka języka hiszpańskiego.
Począwszy od dziś co jakiś czas będą ukazywać się tego typu posty. Od razu mówię, ze to nie ja jestem autorką tego postu. Jego pomysłodawczynią jest WerWeroNika, która została nową autorką na blogu (na razie tylko na okres próbny).

♥Powitania:
¡Hola! – cześć!
Buenos dias – Dzień dobry
Buenos noches – Dobry wieczór


♥Pytanie o samopoczucie i odpowiedzi:
¿Cómo estas? – Jak się masz?  
Muy bien – Bardzo dobrze :) 
Muy mal – Bardzo źle :(






♥Osoby w języku hiszpańskim:
Yo- Ja
Te- Ty
Él- on
Ella- ona
Lo- ono
Nosotros- my 
Usted- wy
Ellos- oni/one

 ♥Zwroty:
Te quiero – Kocham cię
Muchas gracias – Bardzo dziękuję
Por favor – Proszę
Perdon – Przepraszam

♥Tutaj macie mały dialog: 
- ¡Hola! ¿Cuál es su nombre?
- Mi nombre es ...
- ¿Cuántos tiene?
- Tengo 15 años de edad. 
- ¿Dónde vives? 
- En Polonia.
- Cześć! Jak się nazywasz?
- Ja nazywam się ...
- Ile masz lat?
- Mam 15 lat.
- Gdzie mieszkasz?
- W Polsce.



 Opracowanie: WerWeroNika, zdjęcia znalezione przeze mnie.

4 komentarze:

  1. Fajny pomysł ... boziu jakie śliczne zdjęcia ♡♥♡♥♡♥♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy16:07

    fajny pomysł tylko niech napisz jak się czyta

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy14:14

    fajne tylko nie wiem jak to się czyta :c

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥