niedziela, 15 września 2013

26 pytan do Lucii Gil♥

Czy denerwujesz się kiedy jesteś na scenie?
Przed wyjściem na scenę trochę się denerwuje, ale jest to normalne. Kiedy już się na niej znajdę cały stres przemija, oczywiście przez występem staram się zawsze myśleć pozytywnie i to pomaga mi powstrzymać tremę.
Co lubisz oglądać w telewizji?
Uwielbiam programy muzyczne! ale także lubię się trochę pośmiać ;)
Jakie zwierzę chciałabyś mieć- kota czy psa?
Och.. nie wiem, ale myślę, ze w przyszłości bardziej chciałabym mieć psa!
Umiesz rysować?
Staram się, ale jak na razie wychodzi mi to okropnie! Jeśli chodzi o przeróżne rzemiosła jestem beztalenciem.
W jakim wieku zaczęłaś śpiewać?
Nauczyłam się śpiewać zanim umiałam mówić! :) Pierwszy raz wystąpiłam na scenie kiedy miałam 7 lat w programie Teresa Rabal Veo-Veo.
 Jaki jest twój ulubiony film?
Mam kilka, lubię Titanica, El diario de Noa (Pamiętnik), La decision de Anne (Bez mojej zgody). Są to bardzo dobre filmy!
Nosisz przedłużane włosy?
Teraz nie, ale jak tylko są koncerty, przedstawienia- zakładam je.
Co najbardziej lubisz w swojej pracy?
Widok uśmiechniętych twarzy podczas słuchania tego jak śpiewam. To jest najwspanialsza rzecz w mojej pracy.
Co czujesz gdy wiesz, że masz ponad 40 000 lugilators? Wspierają cie?
Przede wszystkim sam fakt, że ich mam daje mi ogromną siłę do działania. Kocham ich!
Co czujesz kiedy śpiewasz?
Kiedy śpiewam czuje się niesamowicie! poprzez śpiew mogę wyrazić swoje emocje i to jest najlepsza rzecz w moim życiu.
Co sprawiło, że zdecydowałaś się wejść do świata muzyki?
Zawsze kochałam ten świat, często chodziłam na konkursy i zdarzało mi się wygrywać. Od tego czasu nie myślałam już o niczym innym jak o wybraniu tej ścieżki życia.
Jak to jest pracować dla Disney Channel?
To wspaniałe miejsce pracy :)
Co chciałabyś studiować?
Myślę, że coś związanego z show-biznesem.
Jak łączysz szkołę i pracę?
Radzę sobie dzięki pomocy nauczycieli i rodziców. :)
Gdybyś nie była piosenkarką, to co chciałabyś robić w życiu?
Nie wyobrażam sobie pracy w innym zawodzie, ale nigdy nie wiadomo co może się wydarzyć.
Lubisz udzielać wywiadów?
Są one częścią mojego zawodu, ale oczywiście lubię je! :)
Chciałabyś wziąć udział w jakimś serialu/filmie?
Chciałabym zagrać w filmie. :)
Masz zwierzątko?
Miałam króliczka, ale zmarł 2 lata temu. Wabił się Hippie!
Masz konta na jakiś portalach społecznościowych?
Mam konto na Youtube ; Twitterze + jeszcze Instagram Nie ma natomiast konta na Facebooku.
Lubisz Adele?
Uwielbiam ją!♥
Chciałabyś zaśpiewać w duecie z Merche?
Oczywiście, że tak. Jest wspaniałą artystką, kocham jej muzykę!
Kto jest twoim największym idolem?
Miley Cyrus- uwielbiam ją!♥
Jakie miasto chciałabyś odwiedzić?
Rzym, Nowy Jork, Hiszpanie oraz Ibizę!
Chciałabyś zorganizować światową trasę koncertową?
Oczywiście! To byłby świetny projekt.
Jak wygląda twój dzień?
Wygląda jak dzień każdej normalnej nastolatki, no może z wyjątkiem koncertów, występów na ulicy, itp. Chodzę do szkoły, spotykam się z przyjaciółmi, bawię się. 
Co wolisz: śpiew czy aktorstwo?
Kocham obie rzeczy, ale bardziej ciągnie mnie do muzyki :)
[Tłumaczenie} wywiad-czat z udziałem Lucii Gil.

10 komentarzy:

  1. Dzięki za post XD ona jest najlepsza i do tego ma tyle lat ile ja i ty jeśli się nie mylę <3 ('98 rządzi <3)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja. Urodziła się 29.05.1998r. ♥

      Usuń
  2. Anonimowy11:10

    Świetne! :)
    Zapraszam do siebie, na nowy rozdział. :
    violetta-and-her-world.blogspot.com
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super :) już ci napisałam na email o współpracy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy18:25

    fajne

    OdpowiedzUsuń
  5. odpisałam na kolejnego maila :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny ten wywiad <333
    nie wierzę jestem od niej starsza :P

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥