środa, 11 września 2013

Dzień z Violettą- album na naklejki.

Po rekordowej sprzedaży albumu na naklejki z pierwszego sezonu Violetty firma PANINI postanowiła wydać kolejny album, tym razem poświęcony drugiemu sezonowi.
Violetta i jej przyjaciele powracają do Studio On Beat , a razem z nimi kolejna niesamowita kolekcja naklejek! Super błyszczące oraz przejrzyste naklejki atakują nas od zewnątrz jak i wewnątrz albumu. Wszystkie przygody z nowych odcinków znajdą się w nowej kolekcji! Tego nie można przegapić!
Allbum "Dzień z Violettą" składa się z 228 samoprzylepnych naklejek (w tym 60 specjalnych), które można przyklejać do 32-stronnicowego albumu. Dostępny będzie od 13 września we wszystkich kioskach we Włoszech.

Opakowanie zawierać będzie 5 naklejek, a jego koszt będzie wynosił 0,60 euro (ok. 2,50zł)
Natomiast album będzie kosztował 2 euro (ok. 8,50zł)
W sprzedaży możliwy będzie także tzw. pakiet startowy (album+25naklejek) w cenie 3 euro. (ok.13zł)
Jak na razie album dostępny będzie we Włoszech, ale nie martwcie się, ponieważ w Polsce też się ukaże :) Aczkolwiek z kilku miesięcznym opóźnieniem.
Posiadacie album z pierwszego sezonu? Ile naklejek macie? Kupicie kolejne wydanie albumu?

7 komentarzy:

  1. nie mam z pierwszego sezonu, ale chciałabym mieć z drugiego :)
    masz cudownego bloga. tłumaczysz wiele wywiadów, dajesz ciekawe informacje. na prawdę super.
    a z jakich stron najczęściej bierzesz wywiady?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :) jeśli mam być szczera to nie mam takich stron z których zawsze biorę wywiady. Zazwyczaj jest tak, że przez przypadek znajdę jakiś wywiad lub artykuł. Oczywiście mam kilka stron na które wchodzę codziennie. Ostatnio znalazłam kilka wywiadów które za jakiś czas pokażą się na blogu, ale przetłumaczenie ich zajmie mi sporo czasu ponieważ są to wywiady uwiecznione na zdjęciach.

      Usuń
    2. a mogłabym z tobą współpracować. ja mam już swojego bloga, ale fanie by było :)

      Usuń
    3. Jeśli chciałabyś współpracować z moim blogiem proszę abyś napisała mi twoje pomysły na czym mogłaby ona polegać na maila: justi113@.op.pl

      Usuń
  2. Anonimowy09:51

    mam ten album wczoraj kupiłam ale narazie mam tylko 5 naklejek i będe jeszcze kupować

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy09:53

    a z 1 sezonu mam cały album czyli wszystkie naklejki

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy09:54

    no i będe kupować kolejne wydania album

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥