sobota, 14 września 2013

Wywiad z Clara Alonso♥

Uwielbiana przez nastolatki, aktorka która wciela się w role Angie w serialu Violetta na Disney Channel. 
Jasne spojrzenie na jej magiczny i niebywały talent.

"Kiedy byłam mała mój tata grał na gitarze. Śpiewa bardzo źle, ale w żartach mówi, że talent do muzykowania odziedziczyłam właśnie po nim" mówi ze współczuciem z głosie aktorka Clara Alonso, która świeci w serialu Violetta.

Właścicielka uwodzicielskich zielonych oczu mówi, że pamięta kiedy została wybrana do High School Musical: La Selección. "To było dla mnie wielkie wyzwanie, zostałam zauważona i stałam się częścią tego świata."

Jak wspominasz udział w castingu do High School Musical?
Casting odbył się na stadionie Argentinos Juniors w La Parental. Wzięłam ze sobą moja mamę. Było tam wiele osób, które pragnęły tego samego co ja. Początkowo testy były podstawowe, opierały się głównie na sprawdzeniu koordynacji ruchowej (taniec) i znajomości muzyki.
Pochodząca z Rosario Clari zaczęła uczyć się muzyki już od dzieciństwa. Kiedy miała 13 lat jej nauczyciel zasugerował, że powinna rozpocząć lekcje śpiewu. Bez wątpienia od tego czasu jej anielski głos nie został nie zauważony.

Byłaś dyrygentem w Zapping Zone, zagrałaś w Highway: Rodando la aventura oraz dawałaś głos do Pecezuelos. Twoja kariera związana jest ze światem dla nastolatek. Jak zachowują się wobec ciebie fani?
Teraz nagrywamy drugi sezon Violetty, to właśnie ten serial dał mi coś o czym wcześniej nie marzyłam. Fani są na prawdę cudowni! Podchodzą do ciebie z wielką miłością i niespodziankami, gdy tylko spotkasz ich na ulicy. Proszą także o zdjęcia i autografy. To co się dzieje jest dla mnie niesamowite, idę sobie z przyjaciółmi, a tu nagle podchodzi do mnie grupka dziewczynek, które chcą się do mnie przytulić.
 Co łączy ciebie i Angie z serialu Violetta?  
Myślę,, że naszym wspólnym punktem jest miłość do muzyki. Miłość, która daje ludziom wiele radości i jest bardzo potrzebna. Wydaje mi się, że z charakteru jestem trochę podobna do Angie.
Chciałabyś pracować za granica, jak na przykład Sabrina Garciarena?  
Jej kariera wygląda na prawdę super! Oczywiście chciałabym pracować za granicą, ale jak na razie nie mam propozycji związanych z wyjazdem do innych krajów. Nie mam menadżera, a myślę, że jego posiadanie może otwierać niektóre drzwi.
Czy jesteś po ślubie?  
Nie, nie jestem.
A chciałabyś być?  
Raczej nie. Byłam przez jakiś czas w długim związku. Teraz potrzebuję być sama i chcę poświęcać więcej czasu moim przyjaciołom.
Czy czujesz się szczęśliwa?  
Jestem bardzo szczęśliwa. Staram się myśleć, że kiedy wrócę z pracy będę uśmiechnięta i wdzięczna, dlatego, że mam możliwość pracować w firmie jaką jest Disney. Mam także rodzinę oraz przyjaciół, którzy mnie wspierają i dzięki nim czuję się uradowana..
Komu jesteś wdzięczna?  
Mojej rodzinie, która uczyła mnie jak stawiać czoła problemom, aby nie martwić się o rzeczy, które nie mają dużej wartości oraz aby nadawać im wartość na jaką zasługują. Wpajali mi także, abym zawsze była uprzejma dla wszystkich ludzi. Moi rodzice są dla mnie najważniejsi i to im jestem za wszystko wdzięczna!

18 komentarzy:

  1. Jej dzięki za przetłumaczenie. Dużo można się o niej dowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy08:11

    dzięki

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy13:14

    Dzięki za to długo szukałam jakiegoś wywiadu z nią. ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy22:47

    Słuchaj mozesz zeby mozna bylo kopiowac?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie mogę. Nie po to poświęcałam czas aby to przetłumaczyć, żeby ktoś potem wykorzystał moją ciężką pracę i skopiował sobie wywiad na swojego bloga.

      Usuń
  5. Anonimowy16:25

    Rozumiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy22:54

    Ale możesz przynajmiej dać stronke z hispzanskimi słowami ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie pamiętam już skąd to wzięłam, ale poszperaj po zagranicznych stronach, a na pewno coś znajdziesz :)

      Usuń
  7. Anonimowy16:54

    Kurcze szkodaaa a bardzo to mi potrzebne bo jak nie mzona kopiowac to bym a przynjamiej cos zrorbilamm

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy17:20

    Szukam i nic pomusz plisss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz adres swojego bloga i zobaczę co da się zrobić :)

      Usuń
    2. Anonimowy22:10

      Tylko jest problem ja nie mam bloga tylko robiie nwm jak to powiedziec taka ksiazke sobie ale w komputerze robie wszytskie nowe notki violetty i to mi jest potrzebne a nie znalazłam hiszpanskiej ;ccccccc

      Usuń
    3. Jeśli tak bardzo ci zależy to sobie po prostu przepisz ten wywiad a nie kopiuj :)

      Usuń
  9. Anonimowy22:57

    Kurcze nooooooo bo ja tez wspopracuje z tkim jednym blogiem i daje mu wazne imformacje zykle nie z blogow ale zauwazylam tu u cb bo napisałm najnopowszy wywiad clara alonso 2013 wrzesien i ty mi wyskoczylas wiec gdzybys mi pozwolia to wziiasc tak powiem to bym ci dała tez cos nowego rposze bardzo to ważne a czas na przpisawanie nie mam a wiem jak sie mozna przy tym napracowac zebym miala tylko hiszpanska stronke to bym cie oto nie prosila daj email jesli sie zgadziesz i jesli bys mogla dac ten wyiad a ja bym ci dała 2 nowosci ;))) jesli sie oczywiscie zgadzasz to mam takie roziwazanie ::))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ale nie mogę ci udostępnić tego wywiadu. Skoro mam blokadę kopiowania to znaczy, że nie chce aby kopiowano moją ciężką pracę.

      Usuń
  10. Anonimowy17:52

    dOBRZE ALE NAPRAWDE NIE PAMIETASZ SKAD TO BRAŁAS?

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy08:49

    Ja to skopiowałam na telefonie i włala

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy08:49

    Na telu sie da kopiować xddd <3

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥