niedziela, 1 września 2013

Violetta wspomnienia♥

 
Tak więc w piątek obejrzeliśmy ostatni odcinek pierwszego sezonu Violetty. Teraz pozostało nam wyczekiwanie na kolejny sezon, który rozpocznie się 12 października. 
W serialu wydarzyło się bardzo wiele. Były nieoczekiwane zwroty akcji, intrygi, ale także momenty zabawne i romantyczne :)
Pamiętacie pierwsze spotkanie Tomasa i Violetty, kiedy chłopak uratował dziewczynę przed upadkiem? Pamiętacie odcinek 34, w którym Violetta całowała się z Leonem? a także moment kiedy Violetta dowiedziała się, że Angie jest jej ciocią?

Postanowiłam, ze zrobię mały spis momentów, które szczególnie utkwiły mi w pamięci lub które lubię wspominać.
(kolejność losowa)
1. Spotkanie Violetty z Tomasem.
 2. Pierwsza zaśpiewana przez Violettę piosenka.
3. Pojedynek Ludmiły i Camili
4. Występ Violetty z teatrze.
5. Violetta śpiewa z kawiarni En mi mundo.
6. Violetta i Leon śpiewają Yoy por ti
7. Pocałunek Violetty i Tomasa 
oraz 
pocałunek Violetty i Leona.
 8. Inwazja pcheł w domu Violetty.
9. Leon i Tomas śpiewają serenadę Violettcie.
 10. Violetta i Tomas śpiewają Tienes Todo.
11. Finałowy występ uczniów Studio21.
I tak na prawdę to jest jeszcze wiele, wiele innych momentów, które pozostały mi w pamięci, ale żeby je wszystkie pokazać musiałabym zrobić na ten temat kilkanaście postów. Ja wybrałam tylko niektóre momenty, głównie z początku sezonu, aby można było je powspominać.

Chciałabym zrobić jeszcze jeden tego typu post z momentami z serialu.
Kieruje się do Was z prośbą abyście w koentarzu napisali:

Jaki jest wasz ulubiony moment z serialu?
Jaka scena doprowadziła was do łez, a na której śmiałeś się do rozpuku?
Napiszcie wasze ulubione sceny, a ja je wszystkie złoże w jedno i pokaże w wersji postu. :)

6 komentarzy:

  1. najlepsze momenty: pocałunek Violetty i Tomasa
    pierwsza scena z Naxi odcinek (ok 60, nie pamiętam dokładnie)
    Naty odchodzi od Ludmi
    jak Olga przypadkowa wylewa na Jade zupę (to mnie tak rozbawiło :D)
    Ludmi oblana wodą z szafki
    najsmutniejsze: jak Violetta żegnała się z wszystkimi (odc 80) (tutaj płakałam ;(
    Tomas mówi, że wraca do Hiszpanii odcinek 80 ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. ta scena z angie z ostatniego odcinka jak jade ją walnęła tą prostownicą
    pocałunek angie i germana odc 73.74

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że czujesz się już lepiej :) Ciekawy post i... nie wiem co mogłabym jeszcze dodać - są tu wszystkie moje ulubione sceny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy14:11

    pocałunek violetty i tomasa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy15:44

    super blog

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥