niedziela, 8 września 2013

Książki Violetta już do kupienia!


Niedawno ukazały się dwie książki na temat Violetty możliwe do nabycia w dobrych sklepach lub księgarniach. Pierwsza z nich jest to Violetta: Rozdarte serce zaś druga Violetta: W moim świecie. 
Kliknij na obrazek aby kupić książkę w Empiku.

Violetta: Rozdarte serce.
 
Zaledwie kilka tygodni temu przyjechałam do Buenos Aires, a moje życie zupełnie się zmieniło. Nie dość że zdobyłam nowych przyjaciół, uczę się muzyki i odzyskałam wspomnienia o mamie, to jeszcze zapisałam się do takiej szkoły jak Studio 21, co umożliwiło mi naukę śpiewu, który jest moją wielką pasją. Jednakże moje nowe życie jest bardziej skomplikowane, niż się tego spodziewałam. Mam zamęt w głowie od tych wszystkich awantur w domu, zadań w Studiu i rozterek w sercu rozdartym między Tomasem a Leonem.

Cena: ok. 17zł





Violetta: W moim świecie.

Nazywam się Violetta Castillo i mam prawie szesnaście lat. Ze względu na pracę mojego ojca całe życie podróżowałam z jednego końca świata na drugi. Nigdy nie zostałam w jednym miejscu na tyle długo, aby zdobyć przyjaciół i wieść normalne życie. Ale teraz, kiedy wróciliśmy do Buenos Aires, wszystko się zmieni! Przeczuwam, że zdarzy się wiele ekscytujących rzeczy i kto wie, może pewnego dnia spełni się moje marzenie i zostanę słynną piosenkarką, tak jak moja mama.

Cena: ok.  17zł





Książka dostępna w:

Matras: 12,74zł UWAGA: NAJTANIEJ.
Empik oraz Merlin: 15,99zł

5 komentarzy:

  1. Anonimowy14:10

    dobra kupie obie
    a warto je kupić ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że warto :) Jeśli interesuje cię wszystko co związane z serialem, jesteś kolekcjonerem rzeczy z Violetty--> koniecznie kup sobie te książki. Uważam, że cena także jest przystępna, więc można pozwolić sobie nawet na obie książki :)

      Usuń
  2. Anonimowy14:44

    A ile ona kosztuje ?

    OdpowiedzUsuń
  3. W moim świecie jest 1 część. :-)

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥