sobota, 28 września 2013

Martina Stoessel- piercing po tatuażu?

Martina Stoessel, która gra główną rolę z serialu Violetta na kanale Disney Channel zrobiła sobie nowy kolczyk. Wiadomość ta przychodzi niemal tydzień po tym jak Martina zrobiła sobie tatuaż, który spowodował wielką burzę w sieci, bo gwiazda ma dopiero 16Źródło at i jest wiele osób, które uważają, że jest za wcześnie na tego typu "ozdabianie" ciała.  Oprócz tatuażu Martina zrobiła sobie kolczyk na chrząstce prawego ucha, co potwierdzając zdjęcia zrobione przez fotografów na lotnisku w Paragwaju.
Dla przypomnienia Tini ma wytatuowany na prawym nadgarstku napis All you need is love (Wszystko czego potrzebujesz to miłości). Jest to zdanie zaczerpnięte z jednej z najbardziej znanych piosenek Beatles'ów All you need is love- napisanej przez Johna Lennona i wydany przez The Beatles w 1967r.
Martina na pewno została poproszona o zgodę rodziców przy zrobieniu tatuażu i kolczyka, ponieważ ma tylko 16 lat. Jak myślicie czy jej rodzicie dobrze postąpili zgadzając się na te "ozdobniki" ciała?
Czy Tini jest za młoda na tatuaż i piercing? Co sadzisz o wyborze gwiazdy? Myślisz, ze tatuaże i kolczyki nie są odpowiednie dla osoby, która jest wzorem dla milionów dziewczynek na całym świecie, które oglądają Violettę? Swoją opinię wyraź w komentarzu.

Źródło: bambini.eu

42 komentarze:

  1. Zapraszam na mój blog : http://martinastoesselxxx.blogspot.com/ proszę o komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. w sumie to znam dziewczyny młodsze od niej co mają po kilka kolczyków w jednym uchu, np. moja koleżanka z klasy - 14 lat. Mi ten kolczyk czy też tatuaż nie przeszkadza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy19:42

      widziałam jak jakaś dziewczyna z kl2 mała trzy kolczyki w jednym uchu

      Usuń
  3. Anonimowy13:17

    Z tatuażem to przesada . Ale kolczyk - nie . Ja mam 13 lat i mam 3 kolczyki na chrząstce i nie potrzebowałam zgody rodziców .

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy13:19

    Tatuaż - przesada
    Kolczyk - Nic dziwnego po prostu podoba jej się . Popieram ją . Ja mam 13 lat i mam 3 kolczyki na chrząstce . Nie potrzebowałam zgody rodziców .

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy14:08

    a ten tatułaż nie jest zmywalny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdziwe tatuaże nie są zmywane.

      Usuń
    2. Anonimowy10:10

      ale on może być henną ? i wtedy się zmyje xd Martina <3

      Usuń
    3. Anonimowy11:03

      nie ten tatuaż jest nie zmywalny

      Usuń
  6. Anonimowy20:25

    Super blog. // http://viioletta24.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy21:04

    Dziwnei jest stanowczo za mloda gówniara jedna rozpieszczona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak można tak mówić? Nie rozumiem ciebie. Gdybyś był/a prawdziwym/wą Tinistas nigdy byś tak nie napisał/a.

      Usuń
    2. Anonimowy20:20

      czy ty się dobrze czujesz

      Usuń
    3. Anonimowy20:25

      byłam na koncercie violetty

      Usuń
  8. Anonimowy14:16

    To nie jest złe ... To że ma tatuaż na początku też mnie zdziwiło , ale w końcu jest to krótki napis na nadgarsku , a kolczyk nic strasznego , w końcu to tylko zwykły kolczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy22:10

    to nie jest fair kochamy Martine i ona wie że jest wzorem dla milionów v-lovers ale ona też chce się rozwijać i może co z tego że ma 16 lat ja kocham tini taka jaką jest i wy nie macie prawda żle o niej mówić,jeśli kochaliście martine przed tym tatuażem i kolczykiem to powinniscie ją kochać i teraz i zaakceptować to jaka jest i że chce się zmieniac bo ma na to prawo!ona też dorasta a wy robicie tylko jakies afery z tego powodu Każdy ma prawo do własnego życia!a skoro rodzice jej na to pozwolili to znaczy że jej ufają i uważają że tini juz dorosła do tego i że to jej wybór jej rodzice to szanują i ja to szanuje,jesli sodzicie inaczej to niejestescie ani tinistas ani v-lovers,z resztą nie wiadomo czy ten tatuaż jest prawdziwy bo prawdopodobnie jest z henny(mam taki sam)a kolczyka zawsze można zdjąc ,Martina nie jst głupia!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ładna wypowiedź <3 zgadzam się z Tobą w 100% Jeśli jesteśmy Tinistas to nigdy nie powinniśmy z tego rezygnować!!!

      Usuń
  10. Anonimowy15:30

    martina stanie się jak miley cyrus

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli jesteśmy fanami Martiny, to chyba powinniśmy ją wspierać w jej wyborach, prawda? To jest jej własne życie i ona decyduje o tym co robi ze swoim ciałem... Ona, dobrze wie o tym, że jest wzorem dla swoich fanów, ale nie uważam, żeby było w tym coś złego, ten tatuaż nie jest prawdziwy, jest z henny, a po za tym napis, który sobie wytatuowała jest bardzo mądry. Jeśli chodzi o kolczyk, to ile osób jeszcze młodszych nosi kolczyki... Jeśli jesteśmy wiernymi fanami to powinniśmy akceptować jej wybory, gdyż jest ona już prawie dorosła! Żal mi ludzi, którzy niby są jej fanami, a teraz piszą, że to jest dziecko, że w ogóle tego nie przemyślała, że jest gówniarą itp... COKOLWIEK ZROBI JA ZAWSZE BĘDĘ JEJ WIELKĄ FANKĄ I NIE ZOSTAWIĘ JEJ SAMEJ PRZY PIERWSZEJ LEPSZEJ OKAZJI!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy19:16

      Jestem tego samego zdania. Uwielbiam Martine i nie mam jej tego za złe

      Usuń
  12. Anonimowy14:08

    Mam kolezanki ktore w piątej klasie miały po 3 kolczyki w jednym uchu

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy19:13

    Nawet jeśli to był by prawdziwy tatuaż to co się stało przecież niema na nim przekleństw. Ja ją lubię taka jaka jest. A poza tym w 3 sezonie jak coś to można to zapudrować. Ja z koleżankami zrobiłyśmy sobie henne i bardzo łatwo było to zakryć typu zapudrować. W tym nie ma nic dziwnego ja chętnie bym sobie taki tatuaż też zrobiła. Jak ją lubicie to zaakceptujcie też jej zmiany.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy22:39

    Bardzo kocham violette dzięki temu serialowi wiem co chce robić w przyszłości gdy słucham jej piosenek to chciałam bym być jak ona ale to chyba nigdy sie nie stanie chciałam bym mieć życie jak ona

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy16:52

    mi sie zdaje ze jest troche na to za młoda nie pasuje tatuaz do jej postaci violetty ale nie wiemy jaka jest naprawde :) kocham ją ale jej nie znam ogolnie tatuaz wydaje sie by spoko ale mysle ze to powinna zrobic dopiero po 18 roku zycia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy12:25

    Tatuaż Martiny jest spoko o ile nie zrobi sobie ich więcej, ale mam nadzieje, że jest henny kolczyka prawie nie widać jak jej się znudzi może go przecież zdjać. Poza tym moją ulubioną gwiazdą jest Martina Stoessel i Ewelina Lisowska która ma 6 tatuaży i większych więc nie pszeszkadza mi to nadal jestem jej fanką tak samo jak Eweliny:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy02:12

    o Matko nie krytykujcie jej to jest ciało Martiny a nie wasze.Może sobie nawet zrobic tatuaz na cale plecy czy cos,ale to i tak to jej decyzja wy nic nie zdzialacie glupimi komentarzami typu "Tatuaż to przesada"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy09:53

      Zgadzam się z tobą w 100% ! Martina może sama decydować co jej się podoba a co nie ! Zuzia 12 lat

      Usuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy02:16

    Ja zrobiłam Sobie taki sam tatuaz jak ma Tini,a to dlatego ze ja uwielbiam i jestem Tinistas na zawsze <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy18:18

    To jest robione henną :) myśle że nawet ładnie jej z tym tatuażem i piercingiem. Ja również chce sobie zrobić,ale nie na chrząsce tylko niżej ni chrząstka . A co do tatuażu to fajny pomysł na napis i bardzo fajnie pomyślany+jak już mówiłam wyżej to jest henna.Pozdrowienia :3 :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy12:08

    Według mnie z tatuażem przesadziła na maksa
    Ale z kolczykiem nie dziewczyny w jej wieku już sobie tak robią

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy09:50

    Moim zdaniem Martina Wygląda pięknie i nie ważne jest że inni komentują to niemile bo ona i tak może mieć to gdzieś! Kocham Martinę i postać którą gra! Nieważne jest to jak ona wygląda , ale jak gra i jak kocha swoich fanów, nie tylko z Hiszpanii ale także z całego świata! To moje zdanie które nigdy się nie zmieni Zuzia 11 lat

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja mam taki sam tatuaż z henny ,a kolczyki mam nawet dwa na chrząstce . Dlatego niemam nic przeciwko niech martina robi sobie co ona uzna za słuszne
    <3VIOLETTA<3 kocham Martine :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. wiesz coo to fajne ja mam 13 lat a mam 4 dzórki w jednym uchu a co do tatuażu no nie jest źle moja siostra sobie zrobiła bez zgody bo dokładnie tata podpisal ale on myślał że to coś innego xdd. .też sobie kiedyś zrobie :):)

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy20:10

    Hej jestem Julia mam 12 lat i chłopcy też oglądają VIOLETTE każdy ją lubi mam dokładnie taki sam dokładnie a mam 12 lat tatuaż ten zrobiony jest z henny zmywa się po 2 tygodniach miej więcej polecam ja i Tini mamy tatuaż z napisem All you need is love to znaczy wszystko czego potrzebujesz to miłość pa kocham wassss!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy13:58

    Przepraszam bardzo ale mama Tini ma identyczny tatuaż!!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy20:37

    1 Tatułaż jest spoko i dużo dla niej znaczy, nie wytatułowała sobie całej gemby więc nie widzę problemu. 2 Takie kolczyki robią sobie dziewczyny z szóstych klas (mój wiek) Też nie widze problemu ;*

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy00:02

    ma 16 i ma auto i chce prowko i co w łacińskiej ameryte od 16 lat masz już dowód

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy17:23

    Jesteśmy tinistas i nawet jeśli zrobiła by sobie tatuaź na czole z napisem debilka to nie powinnyśmy przestawać ją lubić tylko wspierać

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy16:26

    Kocham tini <3 odkąd oglądam ten seial to moje życie sie zmieniło bo już wiem że chce śpiewać i tańczyć I NIEOBCHODZI MNIE TO CO INNI O NIEJ I O MNIE MYŚLĄ

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy15:57

    Ja mam 13 lat i mam trzy kolczyki w jednym uchu. Mi nie przeszkadza ten kolczyk u Tini, bo chcę zrobić w tym samym miejscu kolejny :) PS. Jej tatuaż przynajmniej coś przekazuje <3

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥