wtorek, 17 września 2013

Violetta w kinach♥

Violetta: tylko dla fanów.
 "Violetta: tylko dla fanów" to wyjątkowe wydarzenie kinowe. Nie przegap! 
Tylko 12 i 13 października specjalne pokazy wyłącznie w kinach sieci Helios!
Tylko w sieci kin Helios, na tydzień przed startem drugiego sezonu „Violetty” – najpopularniejszego serialu Disney Channel, możesz zobaczyć premierowy odcinek na dużym ekranie!
 "Violetta: tylko dla fanów" to wyjątkowe wydarzenie kinowe: wywiady z gwiazdami, quizy, karaoke i dużo więcej. Nie przegap! Tylko 12 października o godz. 12:00 i 16:00 oraz 13 października o godz. 12:00 specjalne pokazy pierwszego odcinka drugiego sezonu wyłącznie w kinach sieci Helios.

Premiera drugiego sezonu „Violetty” w poniedziałek, 21 października o 16:00 w Disney Channel.

Szczegóły:
Czas trwania: 85 min.
Od lat: b.o.
Produkcja: Włochy, Argentyna [2013]
Premiera: 12.10.2013 (Polska)

Reżyseria
Jorge Nisco, Martín Saban
Scenariusz Solange Keoleyan, Sebastián Parrotta
Obsada Martina Stoessel, Mercedes Lambre, Jorge Blanco, Diego Ramos 

11 komentarzy:

  1. a ja nawet nie wiem gdzie mam najbliżej :P
    ale i tak pewnie nie mogłabym jechać albo nie miałabym czasu ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jadę do piotrkowa tryb, a mieszam w okolicach tomaszowa maz.
    PS Odpisałam ci już

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też odpisałam :) liczę na szybką odpowiedź.

      Usuń
  3. Anonimowy07:25

    a to kino jest tylka w gdańsku i wrocławiu

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy14:38

    mmoooggee jjeecchhać !!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy12:27

    ja jade w moje urodziny 13 października jej i w gdańsku

    OdpowiedzUsuń
  6. Jadę do Lubina dolnośląskie- małe miasto .:))) CIESZĘ SIĘ STRASZNIEE!! <33333333333

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy14:34

    ja bende jechać z przyjaciółkom :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy10:12

    Ja mam urodziny dzień później i napewno z tej okazji pojade mam już nawet bilet

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy11:56

    oooo fajnie, jednak nie pójdę.
    bo obejrzę to 10października o 18:30 w kinie femina w warszawie (wygrałam bilet) i razem z innymi 19osobami obejrymy to wtedy. ma być karaoke, quziy z nagrodami, nagrania z za kulis, teledyski itp a całość ma poprowadzić MACIEJ MUSIAŁ (http://www.kotek.pl/kotek/1,87049,14680932,Wygraj_bilet_na_przedpremierowy_pokaz__Violetta__tylko.html)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy09:54

    A ktoś wie czy będą rozdawane jakieś upominki czy nie

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥