piątek, 27 września 2013

[Opis] Violetta: Oficjalny magazn.

Śpiew, taniec, moda.... i mnóstwo marzeń!
To wszystko znajdziecie w nowym miesięczniku "Violetta". Mamy nadzieję, że ta wiadomość ucieszy nie tylko fanki serialu, ale i inne dziewczyny, które nie boją się marzyć i walczyć o swoje plany! A co do serialu, wielkimi krokami zbliża się II sezon. Przeczytajcie co nas czeka. Dobrej lektury!
Redakcja.
 









Dodatek.
Jak widzicie na powyższym zdjęciu jednym z dodatków (a właściwie powiedziałabym jedynym dodatkiem) jest notes. Jego okładka jest charakterystyczna dla serialu. Możemy ujrzeć na niej napis I ♥ Violetta, a także samą bohaterkę. Kartki w notesie są czyste jak zresztą możemy zobaczyć na zdjęciu poniżej.
Z prawej strony notesu możemy zauważyć "bransoletkę" która jest tak na prawdę zwykłym gumowym kołkiem na którym zawieszone się kluczyki do notesu.
Co jest w magazynie?

Violetta♥ strona 3 
Spis treści

Violetta♥ strona 4
Violetta bohaterowie.

Violetta♥ strona 6 i 7
Zbliża się druga seria--> tak właśnie zatytułowany jest artykuł dotyczący drugiej serii.
Już wkrótce wyczekiwany drugi sezon Violetty. Po wakacjach Studio21 wznowi swą działalność. Zaskoczą was nowe postacie, nowe miłości, a także nowe przygody! 
 Violetta♥ strona 8 i 9
Violetta kontra Ludmiła / Podwójny wywiad
Violetta♥ strona 10 i 11
Wszystkie sekrety błyszczyków. 
Odrobina koloru sprawi, że twój uśmiech nabierze blasku! Dobry błyszczyk potrafi zdziałać cuda!
Violetta♥ strona 12 i 13
Zawód: Artysta.
 Gra na instrumencie, śpiew, taniec- czy to twoje powołanie? Przeczytaj i sprawdź!
 Violetta♥ strona 14
cd. Zawód: Artysta.
Violetta♥ strona 15
Super Quiz!
Violetta♥ Plakat
Violetta♥ strona 18 i 19
Przyjęcie w stylu Violetty.

Violetta♥ strona od 20 do 23
Akta Violetty.
Akta Violetty jest to nic innego jak przedstawienie poszczególnym postaci z serialu. W numerze pierwszym autorzy skupili się na ukazaniu Tomasa czyli Pabla Espinosa oraz Leona czyli Jorge Blanco.

Violetta♥ strona 24, 25 oraz 26
Styl i moda.
Romantyczka, neo hippie czy bon ton- w Violettcie każdy ma swój styl!

Violetta♥ strona 27 i 28
Punkty widzenia.
Historię przedstawioną na tych stronach widzieliśmy już w telewizji. Ale przedstawiamy wam wersję Kota. I jego punkt widzenia.

Violetta♥ strona 29
Testy i zabawy---> Impreza dla ciebie
Niedługo są urodziny- twoje albo przyjaciółki? Czas pomyśleć, jak to uczcić! Ale na co się zdecydować? Na formalne spotkanie czy odlotowe przyjecie?
Test: Jaki urodzinowy wariant jest dla ciebie najlepszy?

Następny numer magazynu już 29 października, a w prezencie: Naszyjnik i kolczyki! Zabłyśnij jak Violetta!

Moja opinia o gazecie.
Osobiście magazyn nie przypadł mi zbytnio do gustu. Owszem dla osób które nie są za bardzo zapoznane w fabułą serialu będzie to świetne źródło informacji. Niestety dla osoby, która prowadzi bloga i już trochę w tym siedzi nie są to nowe informacje. Mam nadzieję, że kolejny numer będzie bardziej treściwy, choć niewiele informacji można zawrzeć w 30-stronicowej gazecie. Oczywiście nie mogę powiedzieć, że gazeta mi się nie podoba! Wykonana jest bardzo ładnie- w stylu charakterystycznym dla serialu, wszystko napisane jest miłą dla oka czcionką. To co zaciekawiło mnie w tym numerze to z pewnością akta Violetty (szczególnie ciekawostki o samych aktorach), a także podwójny wywiad i punkty widzenia. Małe zastrzeżenie mam również do dodatku, który nie jest najlepszy (zwłaszcza ta niby "bransoletka).

Tak więc to już koniec mojego opisu gazety Violetta: Oficjalny magazyn. Mam nadzieję, ze się Wam podobało. Jeśli macie jakieś pytania lub chcecie wyrazić jakąkolwiek opinie- piszcie w komentarzach!


Uwaga!! Zdjęcia (z wyjątkiem pierwszego) wykonałam sama i są one własnością bloga. 
Kopiowanie zabronione.

11 komentarzy:

  1. Hmmm...chcialabym ja wyrazić swoją opinię o tym magazynie. Na początek: Dopiero wcxoraj dowiedzialam się o tej gazetce i miałam ochotę ją zakupić. Jednak na żadnym blogu nie było pokazana jego zawartosc. Więc bardzo dziękuję. Dalej: 1. Prezent to notes czyli dość spoko do notatek iwgl nawet chyba do szkoły:) ta niby bransoletka z kluczykami ujdzie... jak pisali na innych blogach o bransoletce miałam nadzieję

    OdpowiedzUsuń
  2. Że będzie super a to tylko jakąś gumka.:( wewnatrz : dość ciekawe iwgl ale to 30 stron to chyba troszkę za mało ale uważam że artykuły wygladaja dość tresciwie. Wszystko jest ładnie wykonane i następny numer moim zdaniem bsrdziej mnie zachęca do kupna ( np. Prezentem). Za 9, 99 to cena odpowiednia gdyż znam gazety o tej sanej cenie i są gorsze prezenty i mają po 20 stron.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest jeden problem: mam 13 lat i boję się że jestem zq duża na takie gazetki o serialu dla dzieci.. ale bardzo bym to chciała kupić. Co mam zrobić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale nie jesteś za duża :) jeśli chcesz ją kupić to nie zastanawiaj się i leć do sklepu :) ja mam 15 lat i nie uważam abym była za duża na tą gazetę

      Usuń
    2. Masz rację. Dziękuję za tę radę już jutro lecę do sklepów poszukac czy jest bo dziś mi się już nie chce :)

      Usuń
  4. A tak w ogóle to ten notes jest jakich rozmiarow, ile na stron, czy okładka gazety jest śliska czy matowa, jakie są strony i jakie rozmiary są całego magazynu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Notes ma 16x12cm, ilość stron 50, a gazeta jest rozmiaru A4 i jest śliska :)

      Usuń
  5. Anonimowy18:32

    mam to , rysunki z tym kotkiem są zabawne

    OdpowiedzUsuń
  6. wysłałam ci nowe artykuły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy17:51

    gdzie można to kupić

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥