wtorek, 18 lutego 2014

[MAGAZYN PARATEENS] Wywiad z Lodovicą Comello.

WASZ WSZECHŚWIAT. Lodovica Comello prezentuje swój pierwszy solowy album i mówi nam o wszystkim!
W wieku sześciu lat zaczęła naukę gry na gitarze, a jedenastu naukę śpiewu, tańca i aktorstwo. Przekonana o swoim silnym powołaniu, skończyła szkołę i dostała się do Akademii Muzycznej w Mediolanie. Jej pierwsze kroki w teatrze muzycznym i komediowych musicalach były odskocznią dla tego, że w 2011 roku stała się najlepszą przyjaciółka Violetty w nowej produkcji Disneya.

Dziś, w wieku 23 lat to piękna, sympatyczna dziewczyna, która lubi gotować i oglądać filmy- po prostu spełniła swoje największe życiowe marzenie- zagrała swój pierwszy solowy album!

Tłumaczenie wywiadu jest własnością bloga- kopiowanie surowo zabronione!
Opowiedz nam o Universo.
Jest to bardzo fajny album, który ma wszystkiego po trochu: ballady, rock&roll, akustyczne wersje niektórych piosenek, w języku angielskim i hiszpańskim. Chciałam zaproponować coś estetycznie zróżnicowanego, co będzie przemawiać do każdego.
Co chcesz przekazać poprzez swoje piosenki?
Chcę przekazać pozytywne przesłanie nadziei. Nigdy nie wolno się poddawać, trzeba mieć marzenia i o nie walczyć, jeśli ma się cel. Musimy dołożyć wszelkich starań, aby spróbować być najlepszym w tym, co lubimy. Jestem przekonana, że jeśli coś takiego znajdziemy, to zakończy się to sukcesem.


MOJA PRZYSZŁOŚĆ MOŻE BYĆ TUTAJ, WE WŁOSZECH LUB TAM GDZIE PONIESIE MNIE WIATR.
 Jak dostałaś się do Violetty?
Violetta spadła mi z nieba! Po zakończeniu szkoły przeniosłam się do Mediolanu, aby kontynuować naukę śpiewu w akademii. Pewnego dnia dyrektor zawiadomił mnie o przesłuchaniach do nowej serii Disneya, więc się zaprezentowałam i dostałam tę rolę. Wzięłam samolot i przyleciałam do Argentyny aby tutaj zamieszkać. To była bardzo szybka i szalona decyzja!
Wyobrażałaś sobie, że będzie to aż tak udany serial?
Wiedzieliśmy, że spodoba się on, ale nie przypuszczałam, że aż tak. To zaskoczyło wszystkich! To wspaniałe doświadczenie i bardzo się z niego cieszę. 
Jak pracuje się z ludźmi z innych krajów?
Spoko! To zabawne i interesujące, ponieważ każdy wnosi coś ze swojej kultury i zwyczajów. Śmiejemy się cały czas! Spędzamy razem wiele czasu, jesteśmy teraz jak bracia! (śmiech)
Za czym najbardziej tęsknisz z Twojego kraju?
Za moją rodziną! W najtrudniejszych chwilach czuje łączący nas dystans, ale na szczęście jest Skype i możemy się ze sobą komunikować cały czas. Ach! Brakuje mi również jedzenia; dobry makaron to, to co czasami potrzebuję.
Ale tutaj też są dobre makarony!
Oczywiście! Uwielbiam jedzenie i ludzi z Argentyny; jesteśmy do siebie bardzo podobni pod wieloma względami.
Pamiętasz coś szalonego co zrobiłaś dla miłości?
Mmm... Najbardziej zabawne było kiedy zainspirowana sceną z filmu "To właśnie miłość" poszłam do faceta, którego lubiłam i kiedy otworzył drzwi zaczęłam na kolorowych kartkach deklarować swoją miłość. Na szczęście to się opłaciło! 
 MODNA DZIEWCZYNA.
Lodo uwielbia ciuchy i modę.

Szafa: kolorowe chusty 
Torebka: telefon komórkowy, mleko kakaowe i perfumy.
Makijaż: korektor, tusz do rzęs i eyeliner.

PODOBA SIĘ WAM WYWIAD Z LODOVICĄ?

3 komentarze:

  1. Anonimowy12:21

    Mi bardzo ♥
    Mucho <3
    Kocham Lodo ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy14:29

    Świetny wywiad♥
    Bardzo mi się podoba
    Te amo Lodo <3333
    Dziękuje za przetłumaczenie kochana :*** //misia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy18:26

    Super wywiad :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥