poniedziałek, 2 lutego 2015

{nr 939} Opracowanie i tłumaczenie piosenki "Mas que dos".

Przed nami ostatni tydzień trzeciego sezonu w Argentynie. Dzieje się naprawdę dużo! Dzisiaj będziemy mogli oglądać odcinek o 22:00 czasu polskiego w internecie [klik], a [tutaj] macie zapowiedź tego co wydarzy się w 76 odcinku. Teraz jednak przychodzę do was z opracowaniem i tłumaczeniem drugiej wspólnej piosenki Violetty i Ludmiły, czyli "Mas que dos". Jesteście ciekawi o czym opowiada utwór? W takim razie zapraszam do czytania!


Tłumaczenie wykonała Word Violetta dla bloga WORDVIOLETTA.blogspot.com- KOPIOWANIE ZAMIESZCZONYCH TUTAJ TREŚCI JEST SUROWO ZABRONIONE!


                                                 Descubri, que soy tan parecida a ti
 Odkryłam, że jestem taka jak Ty
Y que el sonido de tu vos
I dźwięk twojego głosu
Me anima, me emociona
Jestem przekonana, jestem podekscytowana 
Descubri, y se hace mucho más que a dos
Odkryłam, i to więcej niż dwa
Y que si tu estas junto a mi
A jeśli jesteś obok mnie
El miedo me abandona
 Strach opuszcza mnie
Despues de todo, estamos juntos
Po tym wszystkim, jesteśmy razem
Viendo salir el sol
 Oglądając zachód słońca
Abro mi corazón a ti
Otwieram moje serce do Ciebie
La luz se hace más fuerte en mi 
Światło staje się silniejsze w moim 
Cuando tu estás puedo sentir
Kiedy jesteś mogę czuć
Que no estoy sola para seguir 
Nie jestem jedyną do naśladowania
Abro mi corazón a ti
Otwieram moje serce do Ciebie
La luz se hace más fuerte en mi
Światło staje się silniejsze w moim
Cuando tu estás puedo dar más
 Kiedy jesteś mogę czuć
Sube el telón y que comienze a sonar
Kurtyna podnosi się i zaczyna brzmieć
Tu voz y mi voz…
 Twój głos i mój głos...
Es una misma canción
To jest ta sama piosenka
Abro mi corazón a ti
 Otwieram moje serce do Ciebie
La luz se hace más fuerte en mi
 Światło staje się silniejsze w moim
Cuando tu estás puedo sentir
Kiedy jesteś mogę czuć
Que no estoy sola para seguir
Nie jestem jedyną do naśladowania
Abro mi corazón a ti
  Otwieram moje serce do Ciebie
La luz se hace más fuerte en mi
  Światło staje się silniejsze w moim
Cuando tu estás puedo dar más
 Kiedy jesteś mogę czuć
Sube el telón y que comienze a sonar
Kurtyna podnosi się i zaczyna brzmieć
Tu voz y mi voz (tu voz y mi voz) 
Twój głos i mój głos (Twój głos i mój głos)


Más que dos jest cudowną piosenką z ogromem uczuć i emocji. Duetów Violetty i Ludmiły nie mamy zbyt wielu. A szkoda! Myślę, że dziewczyny powinny zdecydowanie częściej razem spiewać, ponieważ ich głosy idealnie się ze sobą komponują. Más que dos jest to druga piosenka dziewczyn- pierwszą była Si es por amor. Dla przypomnienia:



Między tymi dwoma utworami istnieje jednak bardzo wyraźna różnica: Już nie śpiewają przeciwko sobie, a ze sobą. W Si es por amor mimo wszystko czuć było jednak tą niechęć, która towarzyszy Violettcie i Ludmile od początku serialu, oczywiście głównie ze strony Ludmi. Ale w trzecim sezonie, dwie dziewczyny mieszkają razem i kochają się i jest to widoczne w prezentacji tej piosenki. Powiem szczerze, że bardzo cieszy mnie taki obrót spraw. Violetta i Ludmiła nie są już wrogami, a łączy je siostrzana przyjaźń i to jest naprawdę piękne.

A WY, CO MYŚLICIE O PIOSENCE? PODOBA SIĘ WAM?

7 komentarzy:

  1. Anonimowy17:08

    Piosenka cudowna kocham !

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy17:12

    Przetłumaczycie piosenkę "Llamame" ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy21:57

      Dołączam się do prośby i czy przetłumaczycie piosenkę Solo pienso en ti ?

      Usuń
  3. Świetna piosenek i dołącza się do prośby :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham tą piosenkę ♡ W 3 sezonie przyjaźń Vilu i Ludmi była jednym z moich ulubionych wątków ♡ oczywiście zaraz po wątku Fedemili ♥ no może jeszcze po wątku Leonetty ♡ Dziękuję ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy13:19

    http://www.youtube.com/watch?v=Z3bm7x76s-M
    mogłabyś to przetlumaczyc
    ps piosenka super tez chce miec taka przykazn. Powinny czesciej razem spiewac kocham FEDEMILE i tylko dla niej dla ziewczyn znaczy li vilu ogladam te serial

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy18:39

    Piosenka jet super, cudowna, wspaniała.... Tak strasznie mi sie spodobała, że nawet nie wiem jakich słów użyć :) Nie pamiętam kiedy ostatnio mi sie tak bardzo spodobała jakaś piosenka :) Ale moim zdaniem piosenka musi miec w sobie to cos, niea jakieś przesłanie i właśnie ona taka jest :) Tak samo cudowna jak ten post :)/ monika

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥