środa, 30 kwietnia 2014

Gwiazdy Violetty przed obiektywem~ Candelaria Molfese.

Candelaria Molfese, wcielająca się w rolę uroczej Camilii wzięła udział w kolejnej sesji zdjęciowej.
Tym razem jest to sesja dla marki odzieżowej Jessica Biderman. Make'upem zajęła się Kahlé, a modelką była jak już wiecie- Candelaria. W tej sesji możemy zobaczyć Cande w całkiem innym wcieleniu i wśród przyrody. Oczywiście nie mogło zabraknąć słodkiego zwierzaka. Tak więc serialowa Camilla pozowała z uroczym pieskiem.
Osobiście zdjęcia bardzo mi się podobają i chociaż uroda Cande nie robi na mnie dużego wrażenia, na niemalże każdym zdjęciu wyszła niezwykle pięknie.


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

12 komentarzy:

  1. Podoba się wam sesja zdjęciowa Candelarii?♥ Które zdjęcie najbardziej przypadło wam do gustu?

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej. Mam na imię Kornela i dopiero teraz odkryłam twojego bloga :)
    Nie wiem jakim cudem skoro jest już w sieci od roku xD no ale mniejsza o to :D Postanowiłam założyć sobie specjalnie konto na Google by dołączyć do obserwatorów oraz nie anonimowo komentować posty (uważam, ze ładniej wygląda konkretny komentarz, konkretnej osoby)--> tak wiem gadam bez sensu :)

    Mnie osobiście sesja Cande bardzooo się podoba (no może z wyjątkiem paru zdjęć). Ja także nie jestem fanką jej urody, zwłaszcza zębów xD
    Ale tak czy siak bardzo fajna sesja i ciuchy.
    Super post i świetny blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post jak zwykle. :-) Mi się podobało najbardziej 5 zdjęcie od góry. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy16:09

    Super post♥ Sesja zdjęciowa Cande jest świetna. Kocham te jej duże zęby xD //misia

    OdpowiedzUsuń
  5. jej sesja bardzo mi się podoba i cieszę się, że nie musiałam długo czekać na zdjęcia z niej ❤❤

    teraz czekam na zdjęcia z sesji Facu ❤❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy12:05

    Candelaria jest cudowna *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy15:17

      A według mnie Cande jest brzydka i ma zęby jak koń

      Usuń
  7. Nieładnie napisałaś o Cande.

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy19:02

    Super Cande ma usta. Chodzi o kolor :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥