niedziela, 6 kwietnia 2014

Clara Maria Alonso+Valentina Frione=Landslide.

     Któż by przypuszczał, że dwie wrogie sobie w serialu osoby będą mogły stworzyć razem piękny duet. O nowym projekcie Clarity i Valen było wiadomo już od września ubiegłego roku, ale dopiero teraz możemy podziwiać efekt ich współpracy.
     Fani serialowej Jackie oraz Angie z pewnością nie mogli się już doczekać co wyniknie ze wspólnej pracy dziewczyn. Okazało się wreszcie, że pracowały one nad wykonaniem coveru piosenki Landslide (z ang. osuwisko) wraz z teledyskiem.

Kliknij na zdjęcie aby przejść do filmiku :)
     Jak dla mnie jest to świetny duet; śpiewały Clara i Valentina, produkcją, przygotowaniem i gitarą zajął się Martin Della Nina (@martindellanina), kamerzystami byli zaś Pato Chami (@PatoChami) i Gero Colde (@GeroColde).

     Powiem wam szczerze, ze dziwi mnie mała ilość wyświetleń filmiku na YouTube! Przecież zarówno Clarita, nasza kochana ciocia Violetty jak i Valen mają świetne głosy, które mogłabym słuchać godzinami.  Jak do tej pory duet obejrzało 3 545 osób i 203 dało łapkę w górę. Myślę, że ta liczba powinna się natychmiast powiększyć!

4 komentarze:

  1. Podoba się wam jak Clarita i Valentina śpiewają razem? Który głos bardziej się wam podoba?
    Czy piosenka przypadła wam do gustu?

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy20:29

    Super cover Clary i Valentiny <33 Ja jestem większą fanką Clarity! Mojej kochanej Angie :) /misia

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten duet <3333
    Piosenka jest mega *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy18:21

    Jeszcze nie oglądałam ale daję słowo że obejrzę. Julia M 05.

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥