sobota, 5 października 2013

VotaFans♥

Tylko jeden fan może być najlepszy!
Obecnie Tinistas są trzeci - wyprzedza nas Directioners (fani One Direction) i Teenaticos (fani zespołu popowegoTeen Angels, wywodzącego się z serialu Casi Angeles).

Konkurs VotaFans jest platforma wszystkich fanów!
 Wystarczy tylko jedno kliknięcie i oddasz swój głos. Więc jeśli jesteś fanem Martiny Stoessel 

P.S. Przepraszam was, ale teraz posty nie będą ukazywać się zbyt często, ponieważ mam bardzo dużo nauki, a przez to nie mam na nic czasu.

2 komentarze:

  1. kiedy będę autorką bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie nie mam głowy do myślenia o tym. Przepraszam, ale mam mnóstwo nauki i nie mam na nic czasu. Za jakiś czas napisze ci wszystko na ten temat na maila :)

      Usuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥