środa, 23 października 2013

Violetta 2- pierwsze odcinki♥

Hej kochani. Mam dla was dzisiaj trochę inny post. Nie będzie to żaden artykuł czy też wywiad. Chciałam dzisiaj poruszyć kwestie pierwszych odcinków drugiego sezonu Violetty.

Jak podoba się Wam dubbing Diego, Jackie, DJ'a, Marco oraz Lary? Uważacie, ze głosy zostały dobrze wybrane?
Napiszcie co sądzicie o nowych wątkach, bohaterach, stylówkach itd.

Jeśli chcecie przeczytać moją opinie o dubbingu, nowych postaciach itp. kliknijcie: czytaj więcej>>

Diego♥
No cóż... zapewne większość z was będzie może chciała mnie zabić :) lub  znienawidzi mnie po tym co napiszę, ale po prostu kocham tego gościa♥ Jest mega przystojny, genialnie spiewa, świetnie się ubiera- najlepiej ze wszystkich chłopaków w serialu.... i te jego teksty- boskie! Co do głosu, nie uważam aby był zły, bardzo mi się podoba, lecz oryginalny jest 100 razy lepszy- nie da się ukryć :)
Choć Diego w serialu jest czarnym charakterem, nie da się go nie lubić! Osobiście uważam, ze mogliby stworzyć z Violetta dość fajna stałą parę♥ Bardzo się ciesze, że choć przez jakiś czas oglądać zakochana Dielettę :)

Lara
Nie mogę powiedzieć o niej zbyt wiele, ale uważam że głos został adekwatnie dobrany do postaci jaka gra.
Jackie
Głos dobrany idealnie. Nienawidzę jej już od pierwszego odcinka w którym ją ujrzałam. Budzi we mnie złość i niechęć. Ponadto aktorka nie należy według mnie do najpiękniejszych i to jeszcze bardziej zaniża moja ocenę tej postaci.
Marco.
Wydaje mi się, że głos Marco nie jest zbyt dobrze dobrany. Brzmi on jak małe dziecko :C Aczkolwiek to i tak nie zmienia faktu że go bardzo lubię :)

Pierwsze odcinki nowego sezonu wywarły na mnie pozytywne wrażenia, zwłaszcza te watki Diego i Violetty. Z niecierpliwością czekam na kolejne odcinki.

ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA.

3 komentarze:

  1. Co do nowych postaci narazie tylko lubię Marco. A co do odcinków genialne!!!
    Naprawdę super blog!!!!
    Zapraszam do mnie!! : http://opowiadanie-vilu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy07:14

    nie martw się mi też się podoba Diego a głos Marco dziwny też nie lubię już Jackie

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubie głosu Marco

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥