czwartek, 24 października 2013

Tini Stoessel y Peter Lanzani.

"Jesteśmy razem i jesteśmy szczęśliwi"
Taka informacja znalazła się w ostatnim wywiadzie z Peter'em Lanzani dla ciudad.com. Informacje o rzekomym romansie Martiny (16lat) z Peterem (23lata) krążyły w internecie już od bardzo dawna. Co prawda tą informację nie możemy uznać za stu procentową prawdę, ale postanowiłam że poniformuje was o plotkach które krążą wokół tego tematu.

Plotki o rzekomym romansie zaczęły pojawiać się po tym jak widziano Peter'a w różnych funkcjach w teatrze Gran Rex gdzie odbywają się występy Violetta En vivo, a także w Rosario. Ponadto widziano ich razem w kinie w tym samym mieście, a także na kolacji z rodziną.

Na stronie ciudad.com pojawił się artykuł dotyczący romansu Tini z Peter'em. Napisano tam, ze podczas wywiadu Peter powiedział, ze są z Tini parą, ale nie chciał zdradzić żadnym szczegółów.

Osobiście uważam, ze ich związek jest zwykłą plotką wyssana z palca. Po pierwsze Martina jest znacznie młodsza od Peter'a. Owszem wiek nie zawsze ma znaczenie, ale czy uważacie że 16-letnia dziewczyna spotykałaby się z 23-letnim facetem? Nie wspominając już o tym, ze jest to nielegalne :) Ponadto przeczytałam na jednej w plotkarskich stron iż związek został potwierdzony przez najbliższych. Myślicie, ze mama Tini pozwoliłaby jej na związek z starszym o 7 lat mężczyzną? Możemy wywnioskować- ze zdjęć z czasów dzieciństwa, że Peter prawdopodobnie jest przyjacielem rodziny Stoessel.
Wydaje mi się, że fakt, iż widziano Tini z Peter'em może świadczyć tylko o tym, ze się przyjaźnią i spędzają ze sobą wspólnie czas.

Oczywiście jest to tylko i wyłacznie moja opinia na ten temat. Nie mamy nigdzie potwierdzonej informacji na temat ich związku. Ponadto Martina w wywiadach zawsze powtarzała, ze jest sama... czyżby faktycznie co się zmieniło?

Swoją opinie na ten temat wyraźcie w komentarzach.

3 komentarze:

  1. ja tam nie wiem, bo np były plotki, że niby Jorge zerwał ze Stephie dla Tini (ta jasne), więc nie wiem czy to prawda czy plotka, ale raczej to drugie, bo to, że byli w kinie czy tam na kolacji z rodziną oznacza, że są razem :P
    ale ciekawe post <3333

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy18:00

    ja nie wiem ale lepiej żeby z nim nie była

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy20:38

    Ja słyszałam o tym, że ten Peter to przyjaciel rodziny. Tini traktuje go jak swojego wujka jest z nim od najmłodszych lat. A jej tata napewno, by nie pozwolił na to aby jej curka spotykała się z kimś takim jak o 7 lat starszy Peter! Czylii napewno nie są para.

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥