środa, 9 października 2013

[Tłumaczenie] Terapia nauczycieli ze Studio OnBeat.

....Psycholog: Gregorio wcieli się w Pablo
Pablo wcieli się w Gregorio
Beto wcieli się w Jackie
Beto: Nie, ja...
Psycholog: Wcielisz się w Jackie, Beto.
Jackie wcieli się w Angie.
I Angie. Ty będziesz udawała Beto.
Beto: O, bedziesz udawała mnie :)
Psycholog: Dobrze. Masz może Gregorio jakąś swoją rzecz?
Pablo: Panowie! Jesteście zupełnie do niczego! Mój talent jest absolutnie największy! Wszyscy powinniście się ode mnie uczyć!
To jasne, że mamy najgorszego dyrektora jakiego można mieć. Jest nim Pablo.
Beto: On doskonale cię naśladuje
Pablo: A i najważniejsze! Ja byłbym o wiele lepszy na tym stanowisku!
Gregorio: Gregorio, Gregorio, słuchaj mnie Gregorio.
Jackie: Moim zdaniem Pablo zawsze ma rację, ponieważ jest najlepszym dyrektorem i oczywiście przyjacielem i jest naj....
Pablo: Nie aż tak bardzo dziewczynko.
Jackie: Jest najprzystojniejszy ze wszystkich.
Angie: Emmm... myślę, że.. Hm?! A tak, tak! Angie ma rację. Tak, Angie ma rację, ma rację... i nie wiem.
Psycholog: (do Beto) Jestes Jackie
Beto: Dobrze więc ja... będę żoną Pablo, a i w ogóle nie zwracam uwagi na Beto
Po chwili wszyscy zaczynają się kłócić.
Psycholog: CISZA!!!... Za co mnie to spotkało?

3 komentarze:

  1. XD nie mogę się doczekać tego odcinka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy23:51

    Haha. Śmieszne :D super, że to przetłumaczyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pero lo hiciste!

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥