sobota, 26 października 2013

[ciekawostka] Lali Espósito mówi o Martinie Stoessel.

"Nie warto marnować czasu aby porównywać się do Martiny Stoessel."

Magazyn TKM: Zwyciężyłaś w plebistycie na najlepszą gwiazde na Twitterze. Tutaj możemy zobaczyć zacięta walkę miedzi twoimi fanami a fanami Tini Stoessel. Jak się czujesz w porównaniu z nią?
Lali: Nie tracę czasu na porównywanie się do niej! Mam inne rzeczy do roboty. Jest chwilowym wydarzeniem nastolatków. Myślę, że jest to wspaniałe, ze są nowe pokolenia dzieci i aktorów, które zawsze cieszą się z sukcesu. Gratuluję sukcesu Violetty, ona jak i cała obsada zasłużyli na to, wkręcili się do przodu.

Magazyn TKM: Co powiesz o akcji Tini z facetem?
Lali: Nie podzielam wyborów każdego faceta! Tak, to prawda, ze Martina spotyka się z Peter'em, myślę, że to świetnie. My już zapomnieliśmy ze przed trzema laty byliśmy razem, ale fani nadal są związani z moja historią z Lanzani'm.

11 komentarzy:

  1. "Jest chwilowym wydarzeniem nastolatków". Może przyszła znikąd, ale jest bardzo rozpoznawalna. Tak właściwie to nie znam tej Lali... i chyba w Polsce nie jest rozpoznawalna tak jak Tini

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta Lali uważa się za nie wiadomo jaką gwiazdę. A tak na prawdę wątpię aby była tak rozpoznawalna w Polsce jak nasza ukochana Tini <3

      Usuń
    2. Dokładnie! Po jej wypowiedzi można stwierdzić, że jest zadufana w sobie np. "Nie tracę czasu na porównywanie się do niej! Mam inne rzeczy do roboty. ... Fani nadal są związani z moją historią z Lanzani'm." Tini by czegoś takiego nie napisała... I wg mnie bardziej Tini bardziej pasuje w kwiatach :D

      Usuń
  2. Ona tez jest ładna , ale troche przesadziła

    OdpowiedzUsuń

  3. http://violettapl-disney.blogspot.com/2013/10/sprawy-organizacyjne-nabor.html ----> NABÓR

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy17:12

    wtf kto to Lali ??? o.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka Lalka :DDDd

      Usuń
    2. Anonimowy21:44

      Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  5. Anonimowy21:45

    To nie lalka, tylko to jest piosenkarka i aktorka. Gra w telenoweli "Moja Nadzieja" a po hiszpańsku brzmi Esperanza Mia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy21:49

    A wolę Lali Esposito. Jest zabawną osobą, pełna humoru. Bardzo mi się spodobała jej rola w telenoweli Moja Nadzieja, gdzie gra siostrę Esperanze. Ona się tylko kryje pod habitem a tak naprawdę nazywa się Julia Albarracín.

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy21:54

    Lali Esposito i Mariano Martinez tworzą świetną parę jako Esperanza i Tomás w telenoweli Moja Nadzieja. To jest moja najulubieńsza para.

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥