piątek, 2 sierpnia 2013

POST NIESPODZIANKA♥

Dziękuję Wam za to, że odwiedzacie i komentujecie bloga Jest nas już ponad 28 000 z czego ogromnie się cieszę! Postanowiłam, że dodam taki większy post gdyż wyjeżdżam na wakacje i nie będę mogła nic dodawać  :C Mam nadzieję, że zrozumiecie--> no cóż... przecież każdy ma prawo do odpoczynku ;).






 Co m.in. znajdzie się w tym poście?
♥ Niespodzianka :) Zajrzyj, a się przekonasz :D

1. Kolaże♥


2. Język migowy: Martina Stoessel, Mercedes Lambre♥




3. Znaki zodiaku♥

Martina- baran
Jorge- strzelec
Mercedes- waga
Clara- wodnik
Alba- ryby
Candelaria- koziorożec
Lodovica- baran
Facundo- koziorozec
Ruggero- panna
Pablo- ryby
Valeria (serialowa Lara) - waga
Xabiani (serialowy Marco)- skorpion

4. A' la horoskop♥
Jaki jest twój znak zodiaku?
5. Coś dla fanów Lucii Gil (serialowej Leny)♥


6. Twitter aktorów z serialu♥

Tini♥
Jorge♥
Mechi♥
Alby♥
Lodo♥
Rugge♥ +Instagram 

7. Głosowanie- piosenki♥
Podemos

Tienes Todo

Nuestro Camino

Która z tych piosenek podoba się Wam najbardziej??

8. Versus♥

Który odcinek najlepszy??

9.Za kulisami: Mechi i Tini opowiadają o swojej przyjaźni♥


Wiem, że ten filmik pojawił się już bardzo dawno temu, ale dopiero teraz postanowiłam go dla Was przetłumaczyć :) Tematyka przyjaźni Tini i Mechi jest zawsze aktualna:)
 
 Dziewczyny opowiadają w tym filmiku o swojej przyjaźni, która zawiązała się podczas pracy nad serialem- głównie dzięki doświadczeniom za kulisami♥
Napis na drzwiach do garderoby Tini i Mechi.
Niektóre z wypowiedzi:
Znamy się już 2 lata i lubiłyśmy się bardziej lub mniej, ale zrozumiałam, że Mechi jest fajną osobą i dobrym człowiekiem.

Tini jest niesamowitą przyjaciółka. Jest osoba pogodną, wrażliwą, szczerą i niewinną. Ma w sobie coś takiego co wypełnia moją duszę... kocham ją i chcę ją chronić.

Dużo się śmiejemy, ponieważ czujemy się w swoim towarzystwie bardzo dobrze!

Zdarza się, ze nie skończyłam zakładać moich skarpetek a Tini jest już gotowa od 20 minut. Wtedy zawsze czeka na mnie ;)

Rozumiemy się bez słów. Patrzę na nią, a ona na mnie i mówi "Tak, tak. Będzie tak jak myślisz".

Różnica między fikcją, a rzeczywistością jest niesamowita! W serialu jesteśmy wrogami- nie nienawidzimy się, a w prywatnym życiu jest całkowicie na odwrót.
 
Przyjaciel to osoba, która jest zawsze kiedy jej potrzebujesz. Niezależnie czy jest to godzina 2 w nocy, czy 4 nad ranem przyjaciel przyjedzie do twojego domu i powie "Jestem z Tobą".
Jestem bardzo wdzięczna losowi, ze cię poznałam i chcę mieć cię zawsze przy sobie. 
Kocham cię Mechi!!  ♥♥
Kocham cię bardzo i cieszę się, ze jesteś! ♥♥
Tłumaczyłam to sama korzystając z napisów na filmiku.

10. Ruggero- fan One Direction♥

Violetta- miłość, muzyka, pasja. Nie dziwi nas, że Ruggero Pasquarelli ma obsesję na punkcie nowego singla 1D. Serialowy Federico jest fanem muzyki Harrego, Zayn'a, Niall'a, Liam'a i Louis'a♥ O tym, że Jest fanem tego zespołu wiedziałem już wcześniej. Kiedy spotkałem go w Mediolanie powiedział, że odwiedza stronę bambini.eu i śledzi tam wiadomości na temat Justina Biebera i One Direction! :) 
Ruggero został oczarowany przez bardzo wciągający refren piosenki BSE. Jest to jeden z tych utworów, który nie daje spać w nocy, nawet nie daje w spokoju zjeść kolacji z rodziną, ponieważ nie można przestać go śpiewać! Jedynym sposobem aby się go pozbyć jest metoda zaproponowana przez Rugge: 
Weź swój telefon i nagraj krótki filmik z piosenką BSE, a następnie opublikuj go na Facebook'u, Twitterze lub Instagramie.

 Tłumaczyłam to sama z tej strony: 
http://www.bambini.eu/2013/08/01/violetta-ruggero-pasquarelli-canta-best-song-ever-dei-1d   

11. Bitwy♥

Które zdjęcie ładniejsze??


Kto z nich ma największy talent??

♥Podobał się Wam ten post?? Komentujcie!!♥

10 komentarzy:

  1. Super :D
    Rugerro jest pod znaku panna jak ja i do tego lubi 1D.
    To po prostu cała ja!

    OdpowiedzUsuń
  2. po pierwsze super post <333
    Mercedes i Valeria są spod tego samego znaku co ja <333
    fajne kolaże <333
    Piosenki: Tienes Todo <3333333
    Versus: wszystkie fajne odcinki <333 :D
    Bitwa: numer 1 <333
    Ruggero <3333
    BSE jest super wręcz kocham tą piosenkę <33333
    Talent: Wszyscy <333333

    tutaj Acocieto....

    zapraszam do mnie tomas-y-viola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w A'la horoskop Naty zostanie moją przyjaciółką <33333
      Lucia Gil <333

      Usuń
  3. Anonimowy17:31

    są dwa koziorozce a rak?

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy08:25

    Nom dokładnie nie ma nikogo z pod znaku rak ;c

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy09:14

    Lepsza piosenka Podemos.
    1. wole zdjęcie 1.
    2.największy talent ma Viola

    OdpowiedzUsuń
  6. Ludmiła i Valeria są z pod tego samego znaku co ja<333

    OdpowiedzUsuń
  7. Jorge jest z pod takiego samego znaku co ja <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy18:32

    Co to za język migowy? W sensie język języka migowego xd bo polski język migowy wygląda trochę inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy19:25

    nie ma znaku zodiaku LEW :c

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥